![]() |
(Stem) Peiling!
Het politieke landschap is nog maar eens door mekaar geschud. Tijd voor maar "weer" een peiling, dan maar. Laat u eens goed gaan.
|
Je hebt de belangrijkste kanshebber van allemaal gecordon-sanitaird : de bub !!
|
Vivant en NEE staan er ook niet bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor de Senaat: NEE (enigste reden hiervoor is dat de senaat wat mij betreft afgeschaft mag worden).
Kamer: Twijfel nog, maat 't zal in elk geval één van de drie traditionele partijen worden. |
Ik wacht nog op een antwoord van Tania Devevraux (haar naam zal wel verkeerd geschreven zijn, maar soit) en als dat me aanstaat, dan stem ik NEE. In het andere geval blanco.
Het antwoord moet NEE zijn op mijn vraag: "Stuurt NEE ongeacht het behaalt aantal stemmen iemand naar het parlement?". |
Ik ga voor de VLD. Ze kunnen wel wat steun gebruiken. Hoewel ik kots van de persoonlijkheden, kan ik me wel vinden in het programma, hoewel het toch al veel van de liberale waarden overboord heeft gegooid.
|
Vld
|
Citaat:
|
Ik ga voor de eerste keer in 20 jaar weer stemmen (via volmacht) tenzij de ambassade weer flatert. Ik leunde naar NVA maar sinds de Dedecker ramp zal het iets anders, rechts, worden.
|
Lijst Dedecker, de enige liberale partij ... die naam waardig
|
Vld
|
Cap
|
is de aanhang van het Vlaams Belang op dit forum aan het afnemen, of zie ik dat verkeerd?:?
|
Citaat:
Persoonlijk weet ik nog niet op wat ik ga stemmen, maar ik overweeg Dedecker. |
Ik zou "None of the above" kiezen.
Bijna allemaal zelfverrijkend tuig, enkele idealisten niet meegerekend. Maar die zullen vlug gecorrumpeerd worden. |
Groen!
|
Vb
|
Er zijn blijkbaar toch 4 VLD'ers vanonder hun steen gekropen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be