![]() |
"Ja ik heb joodse vrienden, ook al zit ik bij het Vlaams Belang."
Citaat:
Beste meneer Verstrepen, kunt u een sdie "ook al" verklaren? Is er misschien dan toch iets anti-joods bij Vlaams Belang? Laat de partijleiding dat niet toe? Kortom, verlicht mij. Met veel dank, evilbu |
Ik denk dat hij dit eerder zei omdat volgens hem de vraag bij hem over kwam alsof het VB tegen Joden was.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk van wel, hij is niet van het kaliber van de Man.;-) |
Citaat:
Maak u geen illusies. De Vlaams Blokkers zijn stiekem ook tegen te joden. Dat ligt besloten in hun ideologie. Het is een tijdelijk bestand volgens het adagium: de vijand van mijn vijand is mijn (tijdelijke) vriend. Ik vertaal: de vijand (de islam) van mijn vijand (de joden) is mijn tijdelijke vriend (joden). |
Citaat:
Citaat:
(Foutje. Even rechtzetten) Maak u geen illusies. De Vlaams Blokkers zijn stiekem ook tegen de joden. Dat ligt besloten in hun ideologie. Het is een tijdelijk bestand volgens het adagium: de vijand van mijn vijand is mijn (tijdelijke) vriend. Ik vertaal: de vijand (de joden) van mijn vijand (de islam) is mijn tijdelijke vriend (de joden) |
System stelde :
Citaat:
Zonder haat straat !!! Beste GroeNten. Naschrift. Vóór je hier een oordeel "velt" systemke, moet je de zéér bijzondere houding van de Antwerpenaars tegenover de Joden kennen. Relevantie : voor velen is het "Blok" immers nog altijd een Antwerps fenomeen (syndroom zouden velen hier liever invullen). |
Citaat:
Meer moet je daar niet achter zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is alles, meer moet je daar ook alweer niet achter zoeken. |
Citaat:
Maar systemeke denkt ergens een link te zien met het VB en de weigering van mogelijk groene medemensen die niet door een schepen met hele donkere huidskleur willen worden getrouwd. Van plat opportunisme gesproken systemeke. Ga toch ergens anders janken. Die kras op jullie plaat wordt zo verschrikkelijk afgezaagd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U vooroordelen tegenover het VB spreken boekdelen. U hoeft gewoon maar eventjes wat rond te kijken. Ik heb zo de indruk dat onverdraagzaamheid done is tegenover Belangers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Demagogisch als elke andere partij in het liberaal-democratische bestel zal het VB dat echter nooit met zoveel woorden zeggen. Elke stem is immers een stem... "We verloochenen niets", aldus FDW. Jaja... :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be