Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Waarom zoveel asocialen op politics? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=79295)

debbie 7 februari 2007 22:48

Waarom zoveel asocialen op politics?

Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.
Wat denken jullie? Waarom zitten hier zo vreselijk veel asociale mensen?

Vorenus 7 februari 2007 22:49

Welke asociale mensen?

debbie 7 februari 2007 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2413615)
Welke asociale mensen?

Als je dat niet opmerkt zal je zelf wel één van hen zijn.

Vorenus 7 februari 2007 22:57

Waarom zou ik me iets aan trekken van mensen die ik niet ken? Ik geef alleen om mensen die me de moeite waard zijn. De rest kan de pot op.

Bobke 7 februari 2007 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2413615)
Welke asociale mensen?

Mensen die op kosten van anderen willen leven zonder zelf een tegenprestatie te willen doen.

Kim 8 februari 2007 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 2413613)
Hoe zou dat komen dat politics in hoofdzaak asocialen aantrekt? Het valt me echt op dat hier voor meer dan 90 % mensen zitten die alleen maar om zichzelf geven en zich geen bal aantrekken van anderen. Zou dat typisch zijn voor mensen die geînteresserd zijn in politiek? Ik begin toch stilaan het gevoel te krijgen dat het daaraan ligt. Een andere verklaring zou ik niet kunnen bedenken, gezien het op andere fora niet zo erg gesteld is als hier.

Is dit een schreeuw om aandacht?

Bhairav 8 februari 2007 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debbie (Bericht 2413640)
Als je dat niet opmerkt zal je zelf wel één van hen zijn.

Dus: als ik dat opmerk van mezelf dat ik asociaal ben, ben ik dan NIET associaal? :p

lantjes 8 februari 2007 09:36

:silly: En toch zien we u allemaal graag hoor Debbie...:silly:

La Chunga 8 februari 2007 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav (Bericht 2414270)
Dus: als ik dat opmerk van mezelf dat ik asociaal ben, ben ik dan NIET associaal? :p

Oeps, dat moet een koude douche zijn voor jou. Jij? Sociaal? Dat kan niet meer dan in depressie eindigen.:lol:

baarle 8 februari 2007 10:04

Citaat:

De heersende strekking in de politiek is er een van verstaatsing, meelopen in de tredmolen, opgelegde solidariteit, verplicht geloven in de linkse kerk op straffe van uitsluiting etc. Kortom: een steeds autoritairder systeem.

Wie het daarmee eens is hoeft niet in politiek geïnterresseerd te zijn, die kan gewoon achterover liggen en meesurfen met het establishment. Wie daarentegen gelooft dat persoonlijke vrijheid, het vrije woord en individuele verantwoordelijkheid, essentieel zijn om een samenleving in leven te houden, voelt zich langzaam aan verstikken en moet zich verzetten.

Bhairav 8 februari 2007 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door La Chunga (Bericht 2414320)
Oeps, dat moet een koude douche zijn voor jou. Jij? Sociaal? Dat kan niet meer dan in depressie eindigen.:lol:

Valt reuze mee.

garfield 8 februari 2007 14:11

man zeg :roll:

nubian 8 februari 2007 14:16

Ik ben op mijn best als ik a-sociaal ben :twisted:

Praetorian 8 februari 2007 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2414201)
Is dit een schreeuw om aandacht?

Ik geef je elke keer aandacht wanneer je schreeuwt.

Kim 8 februari 2007 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian (Bericht 2415319)
Ik geef je elke keer aandacht wanneer je schreeuwt.

Ok, en krijg ik nu ook aandacht wanneer ik niet schreeuw?

Praetorian 8 februari 2007 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2415399)
Ok, en krijg ik nu ook aandacht wanneer ik niet schreeuw?

Niet teveel willen in het leven.

Den Duisteren Duikboot 8 februari 2007 17:42

Citaat:

Ik geef ontzettend veel om anderen. Hoe zou ik ook anders kunnen? Zelf ben ik eigenlijk niet meer te redden.

La Chunga 8 februari 2007 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 2416039)
Ik geef ontzettend veel om anderen. Hoe zou ik ook anders kunnen? Zelf ben ik eigenlijk niet meer te redden.

Softie:-D

MaXiMuS 8 februari 2007 20:30

Citaat:

Ik merk vooral een laag intelligentieniveau op.

Er is wellicht een verband.

Otto 8 februari 2007 20:34

Debbie heeft wel een beetje gelijk. Er worden alleen maar grapjes gemaakt in mij opgestarte topics. Bijvoorbeeld die over Ela Clottemans.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be