Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   sneeuw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=79326)

Jazeker 8 februari 2007 10:55

sneeuw

Iedereen op het werk/school geraakt? Ik alvast niet. Na een poging van een half uur was ik mijn gemeente nog niet uit. Ik ben maar teruggereden.

Et tu?

lordoffaith 8 februari 2007 10:56

ik zit op het werk maja neem de metro he

lantjes 8 februari 2007 11:02

Hier is het om 7.15 begonnen, er lag nog maar een waas van sneeuw op straat en er waren er al die nog max 40 durfden te rijden. Toch mijn 25 km in dezelde tijd kunnen doen. Op verse sneeuw valt er nog goe te rijden, den ABS is maar een tweetal keer moeten optreden.:-) Mijnen baas daarentegen heeft een juffrouwtje in de flank gepakt....8O Niet moeilijk, hij durfde niet te remmen en heeft zijn handrem opgetrokken !!!:roll:

Belië, 3 cm sneeuw en totale chaos....amateurs...

La Chunga 8 februari 2007 11:07

Gasten niet naar school (ik rij sowieso al niet graag met de auto, laat staan door de sneeuw). Vriendin ook thuisgebleven. Zelf huisman.

Jazeker 8 februari 2007 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 2414489)
Hier is het om 7.15 begonnen, er lag nog maar een waas van sneeuw op straat en er waren er al die nog max 40 durfden te rijden. Toch mijn 25 km in dezelde tijd kunnen doen. Op verse sneeuw valt er nog goe te rijden, den ABS is maar een tweetal keer moeten optreden.

Ik ben een paar keer aan het schuiven gegaan. En ik ben nochtans niet over de 30/u geraakt. Mja... het zal verschillen van streek tot streek... hier lag de sneeuw wel al dik toen ik vertrok.

Kim 8 februari 2007 11:15

Ik ben ook thuisgebleven. Toen ik een auto door mijn straat zag schuiven (er zijn zo'n mensen die hun rijstijl niet aanpassen), dacht ik bij mezelf "dat komt nooit goed als ik helemaal tot in Antwerpen moet rijden".

Kim 8 februari 2007 11:16

Dus nu zit ik gezellig thuis met de hond. Deze laatste amuseert zich trouwens wel met die sneeuw... :-)

Derk de Tweede 8 februari 2007 11:16

Het komt eraan:

http://www.buienradar.nl/ns.aspx

Zwartengeel 8 februari 2007 11:17

Ik was de sneeuw voor. Ben netjes op tijd op mijn werk aangekomen, maar andere collega's waren minder fortuinlijk.

Djiezes 8 februari 2007 11:17

Ik was al voor de sneeuw op m'n werk in Antwerpen. Nu nog teruggeraken...

Heftruck 8 februari 2007 11:24

Toch maar op kot gebleven. Niet dat dat iets met sneeuw te maken heeft. :mrgreen:

De Garde 8 februari 2007 11:39

Zoetjes aan naar den bureau gebold maar massa's tijd verloren natuurlijk.

BigF 8 februari 2007 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2414468)
Iedereen op het werk/school geraakt? Ik alvast niet. Na een poging van een half uur was ik mijn gemeente nog niet uit. Ik ben maar teruggereden.

Et tu?

Gelukzak!

Toen ik vanmorgen om 6u vertrok was er van sneeuw nog geen sprake.
Toen ik een uurtje of 2 op't werk was is het begonnen.

Ik zit dus nog een beetje met de vraag of ik om 15u wel thuis ga geraken...
Als't zo blijft sneeuwen ziet het er niet goed uit.
:-(

lantjes 8 februari 2007 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2414653)
Gelukzak!

Toen ik vanmorgen om 6u vertrok was er van sneeuw nog geen sprake.
Toen ik een uurtje of 2 op't werk was is het begonnen.

Ik zit dus nog een beetje met de vraag of ik om 15u wel thuis ga geraken...
Als't zo blijft sneeuwen ziet het er niet goed uit.
:-(

Hier (Aalst) is het al gestopt en aan 't dooien....'t ziet er straks goed uit voor u...

Kay_ 8 februari 2007 12:11

Hier in Leopoldsburg is t ook al gestopt. Ik heb examens dus van buiten komen was toch niet veel sprake.

Maar over het algemeen: sneeuw,bah!

Pietje 8 februari 2007 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2414756)
Hier in Leopoldsburg is t ook al gestopt. Ik heb examens dus van buiten komen was toch niet veel sprake.

Maar over het algemeen: sneeuw,bah!

idd, enkel romantisch op een postkaart. 8-)

Havana 8 februari 2007 12:20

ook ik heb soms last van sneeuw... op mijn tv.

Duupje 8 februari 2007 12:24

Hier is het ook gestopt :cry:
Wrm valt er nu eens geen meterke sneeuw ? Het is hier altijd maar zo'n beetje, en dan is het al zo ne paniek bij de mensen !
Ik was vanmorgen al sneeuwballen aan het smijten met de kinderen uit de buurt die op de schoolbus stonden te wachten, samen met den oudste.

Hertog van Gelre 8 februari 2007 12:43

Mooi heh?

Ja, ik zit op mijn werk

lantjes 8 februari 2007 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 2414824)
Hier is het ook gestopt :cry:
Wrm valt er nu eens geen meterke sneeuw ? Het is hier altijd maar zo'n beetje, en dan is het al zo ne paniek bij de mensen !
Ik was vanmorgen al sneeuwballen aan het smijten met de kinderen uit de buurt die op de schoolbus stonden te wachten, samen met den oudste.

Dat meterken mag je gerust hebben zulle, dan moet ik mijn schaapjes uitgraven vanavond....en diepvrieskippen zoeken in de sneeuw :lol:
Of nog slechter, stel dat ik op mijn werk moet blijven....de horror-show8O Maar toch heeft het iets...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be