![]() |
sneeuw
Iedereen op het werk/school geraakt? Ik alvast niet. Na een poging van een half uur was ik mijn gemeente nog niet uit. Ik ben maar teruggereden.
Et tu? |
ik zit op het werk maja neem de metro he
|
Hier is het om 7.15 begonnen, er lag nog maar een waas van sneeuw op straat en er waren er al die nog max 40 durfden te rijden. Toch mijn 25 km in dezelde tijd kunnen doen. Op verse sneeuw valt er nog goe te rijden, den ABS is maar een tweetal keer moeten optreden.:-) Mijnen baas daarentegen heeft een juffrouwtje in de flank gepakt....8O Niet moeilijk, hij durfde niet te remmen en heeft zijn handrem opgetrokken !!!:roll:
Belië, 3 cm sneeuw en totale chaos....amateurs... |
Gasten niet naar school (ik rij sowieso al niet graag met de auto, laat staan door de sneeuw). Vriendin ook thuisgebleven. Zelf huisman.
|
Citaat:
|
Ik ben ook thuisgebleven. Toen ik een auto door mijn straat zag schuiven (er zijn zo'n mensen die hun rijstijl niet aanpassen), dacht ik bij mezelf "dat komt nooit goed als ik helemaal tot in Antwerpen moet rijden".
|
Dus nu zit ik gezellig thuis met de hond. Deze laatste amuseert zich trouwens wel met die sneeuw... :-)
|
|
Ik was de sneeuw voor. Ben netjes op tijd op mijn werk aangekomen, maar andere collega's waren minder fortuinlijk.
|
Ik was al voor de sneeuw op m'n werk in Antwerpen. Nu nog teruggeraken...
|
Toch maar op kot gebleven. Niet dat dat iets met sneeuw te maken heeft. :mrgreen:
|
Zoetjes aan naar den bureau gebold maar massa's tijd verloren natuurlijk.
|
Citaat:
Toen ik vanmorgen om 6u vertrok was er van sneeuw nog geen sprake. Toen ik een uurtje of 2 op't werk was is het begonnen. Ik zit dus nog een beetje met de vraag of ik om 15u wel thuis ga geraken... Als't zo blijft sneeuwen ziet het er niet goed uit. :-( |
Citaat:
|
Hier in Leopoldsburg is t ook al gestopt. Ik heb examens dus van buiten komen was toch niet veel sprake.
Maar over het algemeen: sneeuw,bah! |
Citaat:
|
ook ik heb soms last van sneeuw... op mijn tv.
|
Hier is het ook gestopt :cry:
Wrm valt er nu eens geen meterke sneeuw ? Het is hier altijd maar zo'n beetje, en dan is het al zo ne paniek bij de mensen ! Ik was vanmorgen al sneeuwballen aan het smijten met de kinderen uit de buurt die op de schoolbus stonden te wachten, samen met den oudste. |
Mooi heh?
Ja, ik zit op mijn werk |
Citaat:
Dat meterken mag je gerust hebben zulle, dan moet ik mijn schaapjes uitgraven vanavond....en diepvrieskippen zoeken in de sneeuw :lol: Of nog slechter, stel dat ik op mijn werk moet blijven....de horror-show8O Maar toch heeft het iets... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be