![]() |
Dit is een stukje van een dossier over anti-semitisme in België van de universiteit van Tel Aviv:
Citaat:
En je raad het of niet, maar op de BUBsite staat er een link naar die vereniging, Pro Belgica. En zich dan maar friends of Israel noemen. :lol: Vlaamse groeten Erwin |
Belgisch nationalisten = even belachelijk als Vlaams nationalisten !
|
Citaat:
|
IK heb net mijn aanvraag voor lidmaatschap ingediend, maar ik moet U teleurstellen. Ook de voorzitter van de Joodse organisatie van gedeporteerden is LID van Pro Belgica. Uw leugenpropaganda slaat dus nergens op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze zich eens informeren. |
Citaat:
Vlaamse groeten Erwin |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan ook VVB racistisch en nazistisch noemen op grond van een tekst van antifa he :roll: |
Citaat:
Pro Belgica heeft niets te maken met enige voorkeur voor Joden of Palestijnen... Aiai , wat een kortzichtige redenering... en je raadT het al... :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nationalisten onder elkaar : altijd om het van te bescheuren...
|
Citaat:
Ik zag hem zelf op de recepie ter ere van de Onafhankelijkheid (2003) met zijn muts van Auschwitz nog op het hoofd. Heel anti-Joods, Pro Belgica :roll: |
Citaat:
Trouwens, deze ondertekenaar van het Pro Belgica manifest is ook een Jood: Baron Robert ROTHSCHILD Ere Ambassadeur van Z.M. de Koning Bied uw verontschuldigingen aan en laat deze topic rusten, dit is eerroof en laster. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be