![]() |
VS 'verliest' in Irak 12 miljard dollar in briefjes van 100
|
Dat er 12 miljard dollar weg is, dat neem ik aan. Kwijt gespeelt...LOL...dat geloof je toch zelf niet zekers.
Een paar amerikanen schatrijk geworden bedoelen ze. :lol: |
|
Dit is gewoon niet te geloven - ik wil dit graag bevestigd zien, als dit daadwerkelijk waar is dan hebben we met een stel achterlijke idioten te maken die zijn weerga niet kent. Maar ik kan me dit niet voorstellen. Ik ken nog lieden die al jaren op hun geld wachten van de VS, het zijn slechte betalers;het spijt me ik kan dit niet voor waar aannemen.
|
Citaat:
|
Het is dus geen hoax - het is dus waar. Nou, als een land van mij het brevet van onvermogen verdient dan is het wel de VS.
Achterlijker dan achterlijk!!!! Twaalf miljard in briefjes van 100 - hoe dom wil je zijn? Bestaat er een overtreffende trap of zegt men: "de moeder der domheid"? Ja, ik kan merken dat ze daar aan de drugs zijn....... |
Het gaat daarginds steeds beter.... wat een kolder. :rofl:
|
Maar luuster! Die domme yanks hebben zeker nog nooit gehoord ven "DE DIEF VAN BAGDAD":lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lo l:
|
Citaat:
Of denkt U van niet? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou men, aan uw avatar te zien, niet zeggen... :-P |
Citaat:
|
die soldaten dat het geld moesten uitladen, zullen ook hun zakken goed gevuld hebben :lol:
|
wie ligt daar nu wakker van. Die mannen vernielen torens, landen, mensen. Preparen catastrophes voor dertig jaren ver en hun gaat de goegemeente lastig doen over wat biljetjes?? ik denk het niet
|
Citaat:
Het is misschien een beetje een onorthodoxe manier maar waarom zou dit niet kunnen werken, je kan altijd dingen proberen maar het bedrag is natuurlijk groot maar vergeet niet dat ze daar een deel van terugkrijgen omdat ze de economie toch bijna helemaal beheersen! |
Citaat:
Ok, het bancaire verkeer aldaar en de financiele structuur zullen niet werken, maar dit was aan het begin van de oorlog ze konden het geld ook op een Arabische bank storten, maar in contanten laten overbrengen is toch wel van de gekke te gek. 12 miljard - het is belachelijk. Buitendien waar komt dat geld vandaan? Er is geen een bank in de VS die dit geld kan ophoesten zonder ernstig in de problemen te raken. De Federal Reserve? Zeg het maar. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu - oorlog (bijna) verloren en geld weg? Help mij even uit de droom. Want ik griezel hier van. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be