Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Godsdienst en levensovertuiging (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=111)
-   -   Waar zijn die gematigde moslims ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=79386)

tomcpp 8 februari 2007 16:28

Waar zijn die gematigde moslims ?

Die voor vrijheid van meningsuiting zijn ???

http://www.volkskrant.nl/buitenland/...ed-spotprenten

Het blijkt, uiteraard, maar weer eens dat alle moslimorganisaties in deze rechtzaak zich vierkant tegen vrijheid van meningsuiting zetten.

Dus vanavond verwachten we weer een betoging van alle gematigde moslims in alle grote wereldsteden zeker ? Of zijn er soms geen gematigde moslims ? En ben ik nu racist dat ik zoiets vraag ? Vertel eens.

Ondertussen nog steeds geen nieuws van die nederlandse moskee die zei dat de islam moslims verplicht 2 nederlandse cabarettiers af te maken. Ze gingen toch zeggen dat dat niet zo is ?

Islam = samenzwering tot moord. 480 maal wordt er in de koran om moord geroepen.

tomcpp 8 februari 2007 17:11

Duidelijk weer niemand bereikbaar. Toch vreemd dat al die "tolerante" gekken zo snel hun kwek dichtdoen als er echt iets gebeurd he ?

Brandaan 8 februari 2007 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp (Bericht 2415718)

Ondertussen nog steeds geen nieuws van die nederlandse moskee die zei dat de islam moslims verplicht 2 nederlandse cabarettiers af te maken. Ze gingen toch zeggen dat dat niet zo is ?

U heeft overduidelijk de Nederlandse media niet gevolgd.

Flippend Rund 8 februari 2007 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp (Bericht 2415902)
Duidelijk weer niemand bereikbaar. Toch vreemd dat al die "tolerante" gekken zo snel hun kwek dichtdoen als er echt iets gebeurd he ?

De tolerante gekken waren aan het werken. Je moet begrijpen dat we u ook niet elk moment van de dag aandacht kunnen geven.

tomcpp 8 februari 2007 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2415988)

Is er iets dat ik gemist heb dan ? Na "we gaan erover nadenken", is er nog iets gekomen ?

En hij mocht op de thee maar ze weigerden te zeggen dat hij niet dood moest.

fox 9 februari 2007 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp (Bericht 2415902)

De meesten zijn uw islamzever gewoon grondig beu en hebben misschien door dat negeren de beste oplossing is.

Ik kan ook topic na topic openen en een of ander geloof tot op het bot afbreken. Het probleem is natuurlijk dat iedereen dit beu geraakt en u begint te beschouwen als een hersenloze nitwit op kruistocht.

Dronkoers 9 februari 2007 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2418003)
De meesten zijn uw islamzever gewoon grondig beu en hebben misschien door dat negeren de beste oplossing is.

Ik kan ook topic na topic openen en een of ander geloof tot op het bot afbreken. Het probleem is natuurlijk dat iedereen dit beu geraakt en u begint te beschouwen als een hersenloze nitwit op kruistocht.

Ik niet, ik vind da tom zich eigenlijk wel op een leuke manier verdedigd;-) ...en aanvalt :mrgreen:

Lof der Zotheid 12 februari 2007 15:50

Waar zijn die gematigde moslims?

Nergens. Ze bestaan niet.

Amon_Re 12 februari 2007 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan (Bericht 2415988)

Ik ook niet, waar heeft ie het over?

tomcpp 13 februari 2007 22:30

Dat weet hij even niet meer. Een artikeltje dat illustreert dat de moslims geen massamoord steunen. Hij vind wel het artikeltje in kwestie even niet meer.

fox 14 februari 2007 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tomcpp (Bericht 2432293)
Dat weet hij even niet meer. Een artikeltje dat illustreert dat de moslims geen massamoord steunen. Hij vind wel het artikeltje in kwestie even niet meer.

Niet iedereen heeft subjectieve media nodig om zijn mening te verkondigen. Sommige mensen maken liever gebruik van een portie gezond verstand.

tomcpp 14 februari 2007 14:41

Inderdaad. Maar wat was er ook alweer mis met die veel te godsdienstige mensen vroeger ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be