![]() |
Na het vierde Burgermanifest...
Wie van deze heren ziet u het liefst als premier?
Stel dat u moest kiezen tussen deze twee heren... ;-) |
Citaat:
|
Kijk maar ;)
(verdomme! Ik wou Verhofstadt in 't blauw zetten en Leterme in 't oranje... weer niet gelukt ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn favoriete premier zou uiteraard een BUB-kandidaat zijn, maar dat is nu hoegenaamd niet aan de orde. En nu mogen enkele slimmeriken van dienst daar grapjes over maken.
|
Citaat:
|
Yves Leterme is vandaag de belangrijkste Vlaamse politicus. Wanneer die zou vluchten naar het federale niveau, zou dat een slechte zaak zijn voor Vlaanderen.
Om de macht van de deelstaten te vergroten, hebben we dus best een idioot als premier. Guy Verhofstadt dus. Laat de deelstaten over aan de capabele politci, en laat het federale niveau maar een speeltuin blijven van de Flahaut's, Duquesne's, Onkelinx'en en Verhofstadt's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ceterum censeo VLD delendam esse. |
Citaat:
|
Guy het leugenbeest natuurlijk...óf de Vlamingen worden zich bewust van de noodzaak tot staatsvorming óf ze moeten maar gestraft worden met het alternatief.
|
Veel te weinig keuze om deel te nemen aan de vote !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een derde ambtstermijn van die idioot overleef ik niet. |
Citaat:
Je weet even goed als ik dat dergelijke tripartite in het failliete België onmogelijk kan functionneren. Binnen de kortste keren zullen de regeringspartijen rollebollend op de straatstenen liggen, aldus de onbestuurbaarheid van België op een overtuigende manier aantonend. Pas dan zal blijken dat deze onstaat ingrijpender dokters nodig heeft, nu zitten we opgescheept met kwakzalvers die nog geen pincetmes durven en kunnen gebruiken. |
ik verkies eigenlijk een curator 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be