![]() |
het zogenaamde Vlaanderen belazert weer eens Limburg
Vandaag in HBvL:
Vlaanderen pakt weer eens Europees geld dat Limburg toekomt van ons af... Het misbaksel Vlaanderen is al even erg voor Limburg als het destijds opgericht wangedrocht België... Hoelang gaan de Limburgers dat blijven slikken???? Er is nu eens geen enkel domaein waarin Limburg iets, zelfs maar het minste van Vlaanderen te verwachten heeft... Zielig... gewoon zielig... Citaat:
|
het is voorlopig natuurlijk nog maar een plan.
|
Misschien dat het VB het kan tegenhouden....
|
Laat Limburg maar samensmelten met het Nederlandse gedeelte. Iedereen blij, dan enkel nog Brabant wegwerken en we zijn er.
|
Dat zijn geliefde Wallonie ieder jaar + 10 MILJARD euro van Vlaanderen (en dus ook van Limburg) afpakt daar heeft onze Steenbok dan weer geen probleem mee.....
splinter - balk - oog.... |
Citaat:
want ik heb hier meermaals geschreven dat ik een Haspengouwer ben, zowel Luiks- als Limburgs Haspengouw, met speciale voorliefde voor de Eurregio Maas-Rijn... dat ik het wangedrocht België zeker niet wou vervangen door andere wangedrochten als Vlaanderen en Wallonië... dat de Limburgse Haspengouwers hoofdzakelijk werkzaam zijn geweest in het Luikse... en dus verdienen zij hun pensioenen en sociale uitkeringen door werk dat daar geleverd is... dat ik persoonlijk heel veel bijgedragen heb aan de Belgische sociale zekerheid en dus geenszins van transfers geniet... en... die tien miljard zijn overtrokken zoniet foutief berekend... de bewijzen van de juistheid ervan zijn nooit geleverd... het bedrag is eenzijdig opgesteld en zoals vaak bij statistieken, speciaal gemaakt voor wat men wil bewijzen... en het zogenaamd Vlaanderen is niet objectief en zal het nooit zijn... maar... het heeft geen zin... daarover te discussiëren... Limburg is nooit rechtvaardig behandeld, noch door België, noch door de NL-talige regio van België... en zal dat nooit zijn... |
Citaat:
de Eurregio Maas-Rijn... in een eengemaakt Europa dat zich verder ontwikkelt... dat is het voor ons... noch van Broekzele, noch van Antwerpen en zeker noch van de beide Vlaanderen hebben de Limburgers ook maar het minste te verwachten... |
amai zeg ik krijg tranen in mijn ogen....
doet dat pijn zo'n minderwaardigheidscomplex ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Steenbok.. dat is tenminste nog een echte donkerblauwe.. :-P
|
Citaat:
dat is mijn avatar is wel het oeroude wallonie van voor die communautaire poespas...;-) maar je hebt me gevangen... da's just...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
de waarheid mag toch gezegd worden...;-) |
UW waarheid. Die "waarheid" is echter gesteund op een minderwaardigheidscomplex ;)
|
Voeg Belgisch Limburg bij Nederland 8-)
|
16 miljoen euro...
België heeft Limburg al het duizendvoud bestolen op al die jaren |
Immense "reconversiebedragen" van na de sluiting van de steenkoolmijnen zijn "ergens in de grond of op rekeningen van Supermanagers" verdwenen.Het leek verdorie Charleroi wel ....8-)
Geld dat in West-Vlaanderen geinvesteerd wordt brengt vrijwel zeker meervoudig op(tenzij in projecten ivm vertaalcomputers en zo,daar zijn we niet goed in :oops: ) |
Hun geld??!! hoort hem kwelen. Wij hebben al genoeg geld gestoken in de limburg. Tijd om terug te betalen! :twisted: Maar ge hebt gelijk, dat het naar vlaanderen gaat is echt een schande. Het geld behoort toe aan waar het vandaan komt : Antwerpen!
|
Waarom moet limburg of eender welke regio zonodig geld krijgen.
Europa is Belgie in het groot. Weg ermee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be