![]() |
SPa -voorzitter Stevaert stelt zich geen kandidaat om de lijst van de Europese verkiezingen aan te voeren. Hij wil zich concentreren op de verkiezingen voor het Vlaamse gewest. Ook als de politieke tegenstanders Verhofstadt en Dehaene op de barricaden plaatsen zal hij weigeren om de kiezers te bedriegen. Eens benieuwd of Blokker Vanhecke het bedrieglijke voorbeeld van "leugenaar" (dixit het Blok) Verhofstadt zal volgen... of dat van Stevaert... 8O
|
Ik denk eerder dat men de vraag moet stellen waar hij het meeste poen kan gaan scheppen. :wink:
|
Citaat:
|
ik denk dat alle federale kopstukken zullen meedoen aan de vlaamse verkiezingen.
|
Citaat:
Open jij ooit threads die niks met het Vb te maken hebben? :? |
In europa ligt veel poen en weinig verantwordelijkheid, ideaal terrein om u als partijvoorzitter te parkeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het werk wordt gedaan in de Europese commissie Waarom dat ze nog een Europees parlement nodig hebben is voor mij een compleet raadsel. Het is meer een pensioen voor politiekers die fin de carrière zijn |
Het zou goed zijn moest er een wet komen die zegt dat als je je kandidateert voor een bepaald mandaat en je verkozen wordt, dat je dit ook moet opnemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zitten nooit witte raven aan de top, daar gaat het enkel om macht en het enge eigenbelang. Wat ik wil aankaarten is het "bedrog", en wie de grootste bedriegers zijn... :P |
BVL,
Citaat:
Net zomin als ik er al eens ooit een in de politiek heb gezien. Miqsschien Van Rossem? Dat zal wellicht aan zijn witte (grijze) haar hebben gelegen. :lol: Als je je in de politiek niet zeer pragmatisch opsteld, dan verlies je snel punten die anderen oprapen. Ik vind het echter zeer betreurenswaardig dat men in de politiek nog steeds mensen op lijsten zet die hun mandaat later niet invullen. Dit lijkt mij eerder kiezersbedrog dan democratie. Tevens toont dit aan dat zeer veel kiezers in de eerste plaats een gezicht kiezen en in de laatste plaats pas hetgeen dat die man in de politiek gaat doen. |
Ludo,
Citaat:
Stevaert is een donkerrode neo-stalinist. niet meer en niet minder. |
Citaat:
|
Wie de kiezer zal bedriegen?...iedere partij...zonder onderscheid!!!, gewoon omdat de kiezer wenst bedrogen te worden...simpel toch :( :P :wink:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het gaat erom dat het een wedstrijd is geworden waar de politiekers vergeten zijn wat de essentie is geworden van politiek. Het ging er vroeger nog altijd om om het gewone volk te vertegenwoordigen, en daarbij werden in het begin de verstandige mensen gekozen( is dit nu nog het geval?) en ook de eerlijkste mensen ( daar gaan de huidige regering helemaal de boot in)!!!!
Is het niet belangrijk om terug te keren, al betwijfel ik of alles nog recht te zetten is na dit schandelijke bedrog. Wie wil er ook herverkiezingen, zie topic herverkiezingen!!!! vlaanderen onafhankelijk!!! nu en voor altijd |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be