![]() |
'Al-Qaida' steunt Sarkozy
Volgens de laatste berichten wil Al-Qaida blijkbaar bijdragen aan de verkiezingsoverwinning van Sarkozy. Of zijn het de Franse inlichtingendiensten die Sarkozy een hart onder de riem steken?
Ik kan het alleen maar aanmoedigen... "Al-Qaida plant aanslagen tijdens Franse verkiezingen" De terreurorganisatie al-Qaida zou plannen maken voor aanslagen naar aanleiding van de parlementsverkiezingen in Frankrijk, zo heeft de Londense Arabische krant al-Hayat vrijdag op gezag van een rapport van de Franse inlichtingendiensten bericht. Het rapport maakte gewag van "meerdere aanwijzingen van een plan voor een herhaling in Frankrijk van het Spaanse scenario", waarmee het blad verwees naar de aanslagen van maart 2004 in Madrid. De krant had het over "boodschappen op internetsites die nauw aanleunen bij al-Qaida. Zij bevatten dreigementen tegen Frankrijk, met daarbij ook foto's van de campagne voor het Elysée." |
Bron?
|
Citaat:
|
Al Qaeda plant altijd aanslagen, overal. Is dit nieuws?
|
Al Qaeda, uw partner voor verstandig rechts.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zapatero bedankte met de terugtrekking van de Spaanse soldaten... :-P |
Zouden de Fransen misschien,geheel los van die onnozelaars daar in Washington,al meer schade aangebracht hebben aan extremisten misschien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weeral Al Quada... nog eventjes een duwtje om de Al Quada mythe in stand te houden.
|
Zal dit geen contra-productief effect sorteren? Moslim-gefundeerde aanslagen in Frankrijk en zulks tijdens de verkiezingen?
Moslims doen het al niet zo goed en de Fransman is niet zoals de Nederlander die maar alles over zich heen laat komen. Buitendien werken de diverse inlichtingendiensten weliswaar niet goed samen (waar wel?) maar over het algemeen geloof ik dat zulke plannen voortijdig zullen uitlekken. Verder weet ik niet wat ik van Al Qaeda moet geloven. Op zijn minst zijn er enige vraagtekens te zetten bij 9/11 en kriojg ik het gevoel dat het vrijwel unaniem gaat om individuele acties, zonder een pyramide structuur. |
Citaat:
|
Citaat:
Links had in de jaren 80 ook al volledig verkeerd gewed op het paradijslijke kommunisme in de Sovjetunie. Nu dus op het paradijslijke islamofascisme. Toen en nu, uiteraard geleid door een blinde haat tegen Amerika. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, de vorige Spaanse premier heette AZNAR. Generaal Alcazar komt uit Kuifje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be