![]() |
Ook buitenlandse criminelen zijn welkom in België voor de 'open-vld'
open-vld wil haar nieuwe naam alle eer aan doen.
Zo is de partij voor meer migratie. Gezinshereniging, geen enkel probleem. immigratie van asielzoekers, geen probleem. immigratie van nieuwe werkkrachten, geen probleem immigratie van criminelen met een strafblad, geen probleem. Dit laatste probeerde Leduc nog even tegen te houden, maar het lukte niet. Open-vld, is open vld. de partijleden keurde dit zaterdag goed tijden het congres. uit: 'de zondag' |
Citaat:
|
Open zoals de gevangenis in Dendermonde?:-P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn wereld stort daar zeker niet door in, ik heb nog een leven buiten dit forum. Aan uw reactie te zien heeft u een zakdoekje nodig. |
Citaat:
Wil men aldus nog migranten toelaten, dan dienen dit minstens mensen te zijn met wie er genoeg gemeenschappelijke punten zijn betreffende onze cultuur. Gewoon om problemen te vermijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist, zo denk ik er ook over. In ieder geval vrees ik dat de liberalen met deze standpunten, voorgoed kunnen inpakken bij vele van hun oude kiezers. Wie zich nog steeds liberaal wil noemen, hoeft niet terug te vallen op het VB. Tegenwoordig is er ook nog Lijst Dedecker en VLOTT, voor wie de stap naar het VB te groot vind. |
Citaat:
|
Wel, ik viel ook van mijn stoel toen ik dat hoorde, dat het amendemant van Leduc het niet haalde.
Hebben jullie dat goed door ? Leduc wou dus dat een nieuwkomer geen strafblad zou hebben in zijn land van herkomst, die immigrant mocht geen krimineel zijn. Niets daarvan zegt de open-VLD !! Wie begrijpt dat nu? Trouwens, wat een open doelkans voor het (on)Belang en voor de andere partijen !! |
Citaat:
|
HET WORD EENS HOOGTIJD DAT MEN HIER ALLEMAAL EENS BEGINT TE BESEFFEN DAT HET VB Z'N KANS MOET KRIJGEN.Dit is nog maar eens het zoveelste bewijs dat niet het vb maar alle andere partijen een gevaar zijn voor vlaanderen en onze waarden en normen,die takelen meer en meer af.
Als ik naar gent ga naar de markt dan vraag ik mij af;in welk land zit ik nu in feite?Welke taal moet ik nu in feite gaan spreken? En het zal er niet op verbeteren,ook de moskeeen blijven beetje bij beetje aan groeien,achja,wat kan het kwaad dat wij er maar voor moeten opdraaien? En lopen er hier al niet genoeg autochtone en allochtone zotten rond dat ze hier nog eens lakser dan ooit willen worden? Met dedecker zal je ook niet ver geraken,das iemand die steeds luid roept maar uiteindelijk geen bal doet als het er op aan komt. |
Tja, tegen Jean-Marie en zijn bedrijf lopen een paar rechtzaken, maar de status van crimineel kan je pas genieten als de rechter dat heeft beslist. Vraag maar aan het blok.
|
Citaat:
Trouwens uw kartelpartner deed er in het nieuws een schepje bovenop. Yves Leterme steunt het idee voor migratie van de VLD ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be