![]() |
Massamoorden
Nu begrijpen we allemaal dat de verloederde vrouwen en de homosexuelen in het westen gebruik gaan maken van de moslims om hun heterosexuele mannen uit te moorden.
Nu vraag ik mij af wat de heterosexuele mannen daar aan gaan doen? Uitmoorden brengt van alle slechte punten op. Ge moogt daar dus ook niet aan meedoen, he. Wat zouden de heterosexuele mannen daar in het Westen dan wel moeten doen? Enig idee? |
Begin je niet een 'beetje' door het lint te gaan? :?:lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie komt wie uitdagen, jennen en opjutten? Wie komt wie zijn beschaving binnengevallen? Wie komt wie zijn godsdienstige regels opleggen? Uiteraard heeft het een doel als sommige mensen heel het gespuis rationeel bekijken ipv door een roze bril. Begrijpt u waarom wij ons afzetten tegen de islam? U zal zeker wel begrijpen waarom de islam zich afzet tov het Westen, juist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Loop jij nog altijd los ?
![]() De groeten aan Mo. |
lol !
|
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel zijt "gijlie" goed in fotoshoppen ofwel zijt gijlie zijt goed georganiseerd en beschikt ge over een horde Marokkanen die op Uw bevel gaan beginnen moorden, madam/meneer de promiscuiteitsatheist(e). Uiteraard gaat men het dan op de Marokkanen beginnen steken, en dan beginnen de moordpartijen eindelijk, he, madam de verloederde vrouw of meneer de homosexueel. De bedoeling van elke oorlog bestaat erin van heterosexuele mannen uit te moorden. Wie heeft daar dan belang bij? Verloederde vrouwen en homosexuelen, natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga anders op valsheidsfreedom verder de moslims nog wat zitten jennen en de islam flink wat zitten beschimpen. |
Citaat:
U bent mijn nieuwe jezus of mo :twisted: Ga door mijn liefste....ga door... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie discrimeren, niet wij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be