![]() |
Is België gered?
België zal verder blijven bestaan. Zowel de VLD als de CD&V wijzen separatisme voor 2007 volledig af. Sinds usurpator Albert I zijn de sossen ook duidelijk geïncorporeerd in het Belgische systeem.
Waar maken de belgicisten zich dus eigenlijk druk over? |
Nergens. Alles gaat goed.
En met U? ;) |
Is België gered?
Ja, 't is klaar. Opdoeken maar. |
Als er een knik komt in de groei vh VB of zijn resultaat van 2004 niet weet te evenaren is de kans groot dat België nog voor een lange tijd blijft bestaan.
Evident. |
Ik blijf erbij, ik ben er van overtuigd dat binnen de 30-40 jaar belgie zal uiteenvallen
|
Is Belgie gered ?
Nog niet helemaal, al zijn er de laatste tijd een paar goeie aanzetten geweest. Nu nog de bevoegdheden juist herverdelen en de financieringswet herbekijken en we staan al een stap verder. |
Citaat:
|
Het is zoals je het bekijkt. Ik vind grenzen slopen nog altijd een vooruitgang voor de mensheid. Dat doen we in België en de E.U..
|
Citaat:
|
Dit is dus heel typisch voor traditionele partijen, zoals we die ook in Nederland hebben. Jarenlang oppositie voeren, plannen verkondigen die tegenover gesteld staan aan de regering, en als het erop aankomt, met inhoudsloze plannen aankomen. Zo kan ik het ook. Maar ik zeg het maar nogmaals: Het wordt weer het zoveelste dealtje. Stem nou eens op een partij die iets wil. Hoeft lang niet altijd seperatisme te zijn, unitarisme zou ook kunnen werken.
|
Alles verloopt volgens plan, dank voor uw interesse.
Prettige dag verder. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kaloten blijven kazakkendraaiers. Liegen en bedriegen om aan de macht te geraken, en ondertussen ons Belgisch volk uitverkopen. Niks goeds kan van die verderfelijke anti-Belgische machtspartij komen. Hopelijk rotten ze na 2007 weg in de oppositie.
|
Citaat:
anti-belgisch? anti-vlaams zal u bedoelen |
Citaat:
|
Misschien ooit, in de verre toekomst. De tijd moet er rijp voor zijn om zulk een confederatie aan te gaan.
In tussentijd, begin eerst maar eens in eigen land. |
Citaat:
inderdaad, eerst dat waals aanhangsel afknippen ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be