baarle |
22 februari 2007 18:54 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
(Bericht 2432104)
|
Op het eerste zicht beter? Ge hebt het dan toch niet over de spellingsfouten? Lukraak gekozen:
Citaat:
gijzelf zijt niets,uw volk is alles
ik stel voor dat ieder van ons elke dag enkele minuten over de titel van dit artikel nadenkt. Geloven in de wijsheid die spreekt uit dit citaat uiit de edda (verzamelwerk vann oudnoorse legenden),betekend dat men zichzelf wegcijfert omwille van zijn volk,Dit houdt in de praktijk in dat men zich niet van militantisme moet onthouden omdat men wel eens enkele euros zou kunnen betalen als boete.Boete wegens zogenaamd racisme bijvoorbeeld..Alsof 'eigen volk eerst ' racisme zou zijn!'Gojim' of 'ongelovige' roepen tegen een persoon is toch zeker nog nooit als racisme bestempeld.Maar ja, sommigen zijn wat gelijker als anderen,nietwaar?
Je kan je wel ergeren aan bovengenoemde onrechtvaardigheid,maar zolang de gemiddelde 'extreem' (haha) rechtse militant zich liever laat vollopen in een (bruin) (haha) café of getooid met een afzichtelijke massa buttons,pins,opnaaiertjes,tatoeages,en meer van die leuke hebbedingetjes,jeugdfeestjes onveilig gaat maken dan wat nuttigs te doen,zal je je blijven ergeren over de oneerlijkheid van onze landen!
Je kan natuurlijk ook een website openen en al je vriendjes laten genieten van die oh zo lollige spotprentjes, zoals die Jood die dat zwijn neukt, en je de woede van de rabbi en de dierenbescherming op de hals halen, en nog een boete krijgen wegens het promoten van seks met dieren.Maar wat is de zaak daarmee gediend?
NIKS!!
Je kan anoniem op de chat 'sieg heil' en 'white power' roepen tegen virtuele 'rasverraders','linkse klojos',enz... Maar helpt dat je volk?Neen!
Of, nog beter! Als een vreemdeling je vraagt waarom je een keltisch kruis draagt en of je racist bent,beginnen met "Ik! Racist? Neen hoor?...
Je zou een kunnen proberen met: " Ik ben even racistisch als de gemiddelde immigrant ..." en dan breed lachen ... dat zou een leuk alternatief zijn... Tenslotte ben jij toch maar een blanke slet of een christenhond of een gojim voor hen...
Dus,in plaats van '88' en 'nice site' te gaan plaatsen op gastenboeken van de duizenden rechtse sites van deze aardkloot,gebruik je vrije tijd om iets nuttiger te doen!Ga posters plakken,folders uitdelen,...
Maak spandoeken van oude lakens,koop een spuitbus,... Richt een buurtcomité op en protesteer tegen de nieuwe moskee, dat asielcentrum, die nieuwe coffeeshop,...
EN ONTHOU VOORAL DIE ENE GOUDEN REGEL:
Als we niet kunnen samenwerken, laten we dan elkaar ook niet tegenwerken.
Groentje
|
Nou moe, als dat een rechts alternatief voor Groen! moet voorstellen...
Tegen wie zijn discours begint met "gij zijt niets", zou ik willen zeggen: rot op, snotneus, en ga je pamper verversen.
|