![]() |
De incoherentie van Dedecker.
Op Actua-TV geeft Jean Marie Dedecker commentaar op het sportnieuws.
Vorige week had hij als commentaar op de voetbal dat Balaban ondanks zijn talent niet in de ploeg hoort, omdat hij een eigenzinig karakter heeft en constant tegen de de richtlijnen ingaat. Geen teamspeler. Zo iemand moet eruit, want anders ben je meer bezig met brandjes te blussen dan met je ploeg te werken. Deze week wist hij hetzelfde te zeggen over de Belgische tennisploeg. Die ploeg werkt goed samen. Ondanks het talent van Malisse zijn ze beter zonder hem, want hij is een tegendradigaard die meer kwaad dan goed zou doen in de ploeg. Zo iemand wil je erniet in hebben, aldus Dedecker. Voor iemand die politieke partijen regelmatig vergelijkt met sportteams zou hij dus beter coherent zijn met zichzelf en begrijpen dat de VLD er alleen maar goed aan gedaan heeft om deze onverbeterlijke kritikaster en tegendradigaard eruit te zwieren. Zo ook heeft de CD&V er goed aan gedaan om hem maar niet te aanvaarden in het kartel. Toch? |
U vindt het antwoord op pagina 87 van zijn boek ;)
|
Antoon die plots weer de voeten van Verhofstadt gaat kussen. De wonderen, of rampen zo je wil, zijn de wereld nog niet uit.
|
Het Vlaams-nationalisme is inderdaad een ramp en Dedecker is daar een toonbeeld van.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Dedecker het toonbeeld is van het Vlaams Nationalisme, dan is prins Flipke het toonbeeld van het belgisch unitarisme? |
Citaat:
Wat is het dan, Verhofstadt of Leterme hun voeten? Mijn enige bedoeling is aan te tonen dat die Dedecker niet deugt. Heb ik altijd al consistent geschreven. Toen ik vond dat de VLD teveel toegaf aan de PS schreef ik verschillende keren dat ik het spijtig vond dat de rechtsliberale vleugel van de VLD niets beter te bieden had dan Dedecker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef mij maar een eerlijke politieker als Dedecker dan een grote komediant als Verhofstadt waar alles altijd heel goed bij is eerder wat er ook gebeurd
Ik heb liever een politieker die niet altijd ja knikt voor de schone schijn,en die durft streven om naar oplossingen te zoeken Zelfs het Vb is hier in het zelfde beetje ziek,het zijn altijd de moslims,en iedereen in de partij knikt....... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens de CD&V-NVA crisis hoor ik hem nog zeggen: "N-VA heeft een spits gekocht. Die moet scoren, niet op de bank zitten."
De vergelijking met Balaban is treffend. |
Citaat:
voor zij die het nog niet begrepen hadden was dit een verwijzing naar de arrogante manier van antwoorden van de heer Dedecker op dit forum. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be