Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waar de AEL zijne mosterd haalt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=7998)

Tegendradigaard 6 januari 2004 12:38

Sta me toe even op zijn Piano's te werk te gaan.

Iedereen denkt dat de AEL staat voor Arabisch Europese Liga.

Maar als we er rekening mee houden dat
1. de AEL uit de Arabische wereld komt
2. Het boek van ene A. Hitler nog altijd vertaald wordt in het Arabisch (en naar het schijnt nog altijd gretig aftrek heeft)

3. Als we dan nog weten dat AEL oorspronkelijk een afkorting is die uit de nazi tijd stamt. Zelfs uit de gestapo terminologie. In die onzalige tijd stond de afkorting AEL namelijk voor ArbeitsErziehungsLager. En die AEL's van de Gestapo waren dus leerwerkkampen van de Gestatop.
4. Als we dan denken aan de kreten bij AEL-betogingen : "hamas, hamas alle Joden aan het gas"

Als we dan 1+2 optellen en daar dan nog eens 3 + 4 bijdoen dan is hiermede onomstotelijk voor eeuwig en altijd bewezen dat de AEL eigenlijk een nazi beweging is.

Met dank aan mijn zoon die mij opmerkzaam maakte op deze afkorting toen hij zijn zoveelste boek over de holocaust las.

damawallaby 6 januari 2004 13:33

Aboe Kaka als den tapijtkruipende Fûhrer en Azuzke als kontsnuffelende Bormann? :wink:

Antoon 6 januari 2004 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door damawallaby
Aboe Kaka als den tapijtkruipende Fûhrer en Azuzke als kontsnuffelende Bormann? :wink:

Den jahja is te lelijk om een arabische ariërsras voor te stellen (kijk maar naar zijn neervallende bakkes met lelijke tanden) en den aziz te lomp om die propaganda uit te voeren (het scheef houden van een palestijnse terroristenvlag achter Bieke Illegems op ATV zal het niet doen).

ancapa 6 januari 2004 21:31

vandaag in humo een pleidooi voor diene sukkelaar :lol: :x

jeanblanquart 7 januari 2004 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Sta me toe even op zijn Piano's te werk te gaan.

Iedereen denkt dat de AEL staat voor Arabisch Europese Liga.

Maar als we er rekening mee houden dat
1. de AEL uit de Arabische wereld komt
2. Het boek van ene A. Hitler nog altijd vertaald wordt in het Arabisch (en naar het schijnt nog altijd gretig aftrek heeft)

3. Als we dan nog weten dat AEL oorspronkelijk een afkorting is die uit de nazi tijd stamt. Zelfs uit de gestapo terminologie. In die onzalige tijd stond de afkorting AEL namelijk voor ArbeitsErziehungsLager. En die AEL's van de Gestapo waren dus leerwerkkampen van de Gestatop.
4. Als we dan denken aan de kreten bij AEL-betogingen : "hamas, hamas alle Joden aan het gas"

Als we dan 1+2 optellen en daar dan nog eens 3 + 4 bijdoen dan is hiermede onomstotelijk voor eeuwig en altijd bewezen dat de AEL eigenlijk een nazi beweging is.

Met dank aan mijn zoon die mij opmerkzaam maakte op deze afkorting toen hij zijn zoveelste boek over de holocaust las.

Goed gevonden, een beetje een ongewone bewijsvoering maar je hebt gelijk: de AEl is even facistisch als de NSDAP destijds en alle actuele facisten ! in de esoterische literatuur kan je trouwens heel wat linken terugvinden tussen Hitler, het nazisme, en de soefi-traidities binnen de islam!

Tegendradigaard 7 januari 2004 11:16

Met mijn legendarische bescheidenheid kan ik alleen maar bevestigen dat ik gelijk heb. Behalve als ik ongelijk heb, maar dan nog heb ik gelijk.

Behalve als mijn vrouw gelijk heeft. Dan heeft zij gelijk en hou ik mijn mond en trek met mijn staart tussen mijn benen naar mijn hok.

Waf.

'k vond het in ieder geval goed gevonden. en ik vermoed dat er betere banden te bewijzen zijn tussen de ideologie van de AEL en die van de nazis. Maar dat laat ik aan andere instrumentenbespelers over.

Ik vond het gewoon een leuk toeval dat die afkorting ook bestond in nazi duitsland en dat het schijnbaar niemand was opgevallen tot hier toe of misschien wel opgevallen, maar liever niet gezegd werd ?

Antoon 7 januari 2004 17:52

Citaat:

Ik vond het gewoon een leuk toeval dat die afkorting ook bestond in nazi duitsland

toeval?

ancapa 7 januari 2004 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Ik vond het gewoon een leuk toeval dat die afkorting ook bestond in nazi duitsland

toeval?

dat dacht je maar... :lol:

De mosterd komt nog altijd uit Dijon... de miserie uit het Oosten :roll:

fernand 7 januari 2004 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

toeval?

dat dacht je maar... :lol:

De mosterd komt nog altijd uit Dijon... de miserie uit het Oosten :roll:

Maar den echt goeie uit Gent van de weduwe tierentijn. En niet ferdinand tierentijn zulle! is ook te vreten maar niet straf genoeg! :lol:

ancapa 7 januari 2004 19:41

is die mens al lang dood ? of is dat ook al een merknaam van mosterd ?

fernand 8 januari 2004 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
is die mens al lang dood ? of is dat ook al een merknaam van mosterd ?

Dat is een merknaam voor de mosterd, maar men kan die alleen kopen in de winkel van de fabrikant (2 generatie)
op de groentenmarkt te Gent. Recht tegenover het galgenhuisje!
Lekkere zulle! Ook wat duurder, maar ge moet er minder gebruiken :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be