Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Enkele berichtjes op gastenboek VVB van belgicisten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8003)

Tantist 6 januari 2004 14:09

De Dark Side of the Force kan er wat van:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belgicist&Royalist
Ik vrees dat ge op de verkeerde site zit. Hier zit enkel flamingantische walenhaters. Ik dat ge beter op de site van BUB op Bplus ofzo gaat kijken. Daar zitten mensen die hun vaderland niet verraden uit puur egoïsme.

Deze man heeft als emailadres: [email protected]

"Pain leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering" - Yoda

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bart
Webstek is mooi gemaakt, maar daar is ook alles mee gezegd. Inhoud is nationaal-egoïstische zever. Leve BELGIË, ons Vaderland en moge de Unitaristen zegevieren.

Deze persoon liet als emailadres en website dat van de BUB achter. Typerend.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirk desmet
Webpage is een zeer goed voorbeeld van de vlaamse varken. een pro-nazi vzw met ideen van mesen met complexen Fuck you !!!!Leven Belgie- Onafhankelijke vlaanderen barst !!!!!!!!!!

Deze perzoon niet goed spreek neerlandais...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inge Vervot
Toen ik deze site zag was ik zeer verbaasd. België opsplitsen en dat vlaanderen dan een deel van Nederland wordt. Waar zijn jullie mee bezig. Brussel van al zijn EU-functies ontnemen en zelf niet meer meedoen met de Europese unie. Ik dacht eerst dat dit een grap is maar jullie menen dit echt allemaal. Ik weiger om het slaafje van Nederland te worden en onze onafhankelijkheid op te geven. Leve België Vive la Belgique

Oef, ik dacht bijna dat de echte Inge Vervotte dit geschreven had.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bplus
BELGIE LEEFT...

Site en email van Bplus. Merk het onvermogen van dit intellectuele summum van de Belgische beweging om Caps Lock uit te schakelen. Ook lange volzinnen in het Nederlands bleken te moeilijk.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jules krapule
Java appletje links is het ook niet helemaal. Maar gelukkig heb ik met deze achterlijke partij niks te maken!

Misschien omdat het geen partij is, maar een gewone vereniging? :lol:

Leest u het allemaal nog eens na op http://www.vvb.org

Pelgrim 6 januari 2004 14:18

:lol: :rofl:

Groot Bakkes 6 januari 2004 17:12

Wat een bende dwazen...

Tantist 6 januari 2004 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Wat een bende dwazen...

Joef sien nodzing jet, weijt til joe dizkuz wid dzem

Patriot! 6 januari 2004 19:07

Veralgemening? Nee hoor! :roll:

C uit W 6 januari 2004 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Het lijkt me eerder een vaststelling.

Patriot! 6 januari 2004 19:15

Goed, veralgemeen dan maar, ik ben geen lid van BUB.

Tantist 6 januari 2004 19:17

Citaat:

Die veralgemening maakt u echter. Dank daarvoor, zoveel eerlijkheid had ik nu ook weer niet verwacht.

Patriot! 6 januari 2004 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Die veralgemening maakt u echter. Dank daarvoor, zoveel eerlijkheid had ik nu ook weer niet verwacht.

Ik zei het al eerder, veralgemeen de BUBers maar zoveel u wilt - ze zijn ervoor gemaakt :wink:

Foundation 6 januari 2004 19:36

Ik zie daar nergens tussen staan dat erop wijst dat de BUB daar iets mee te maken zou hebben. Trouwens, de titel van deze topic heeft het over Belgicisten in het algemeen.

Zeno! 6 januari 2004 19:37

Ach ja, het "niveau" van de belgicisten.... Noem het de laatste stuiptrekkingen. 8)

Iemand trouwens dit weekend het interview gelezen met Yves Desmet in La Libre Belgique? Een aanrader in ieder geval. Hij ziet ook geen toekomst meer voor Belgie, en voorspelt resoluut het uiteenvallen van Belgie in een Vlaamse en Waalse staat.

Patriot! 6 januari 2004 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Ach ja, het "niveau" van de belgicisten.... Noem het de laatste stuiptrekkingen. 8)

Iemand trouwens dit weekend het interview gelezen met Yves Desmet in La Libre Belgique? Een aanrader in ieder geval. Hij ziet ook geen toekomst meer voor Belgie, en voorspelt resoluut het uiteenvallen van Belgie in een Vlaamse en Waalse staat.

Exacte woorden?

Zeno! 6 januari 2004 19:46

Citaat:

Exacte woorden?

Hij zegt -letterlijk!- dat we op korte termijn nog een tijdje één land blijven, maar dat er op langere termijn twee afzonderlijke republieken zullen ontstaan.

Vlaamse Leeuw 6 januari 2004 19:49

Citaat:

Citaat:

Exacte woorden?

Hij zegt -letterlijk!- dat we op korte termijn nog een tijdje één land blijven, maar dat er op langere termijn twee afzonderlijke republieken zullen ontstaan.

Bent u er zeker van dat Yves Desmet dit gezegd heeft? :wink:

Zeno! 6 januari 2004 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:

Bent u er zeker van dat Yves Desmet dit gezegd heeft? :wink:

Jaja, rep u allen naar de krantenkiosk en vraag of ze nog een La Libre hebben liggen van dit weekend, of probeer eens op de site www.lalibre.be 8)

Knuppel 6 januari 2004 20:55

Citaat:

Belgicist&Royalist schreef:
Ik vrees dat ge op de verkeerde site zit. Hier zit enkel flamingantische walenhaters. Ik dat ge beter op de site van BUB op Bplus ofzo gaat kijken. Daar zitten mensen die hun vaderland niet verraden uit puur egoïsme.
Klinkt identiek hetzelfde als het taalgebruik van ene 'Nationalist'.

En wie was dat weer volgens het 'eigen volkje' van de BUB?

'Was' intussen... maar toch.
Zo te zien zijn onze belgicistjes van BUB en/of B-plus nog altijd even goed ter Vaderlandsche Taele.

BCD 6 januari 2004 21:04

:?:

Yann 6 januari 2004 21:31

Past goed in deze draad. Uittreksel uit onze fanmail:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flemishrepublic
L'UNION FAIT LA FARCE

ziet ge dan niet dat belgië op sterven na DOOD is ???

ik geef onze federale staat nog 20 jaar maar daarna, sorry mensen, maar dan is jullie doel helemaal voorbij gestreefd.

JULLIE zijn CONSERVATIEF, want jullie willen als BEHOUDEN zoals VROEGER.

WIJ zijn PROGRESSIEF, wij willen VOORUITGANG, wij willen VERANDERING.

belgie perst Vlaanderen uit

belgie is een PEST voor Vlaanderen

PS: hoeveel procent haalden jullie bij de verkiezingen ? ok dan weet ge hoe populair jullie zijn.

VLAANDEREN ONAFHANKELIJK REPUBLIEK
WEG MET HET KONINGSHUIS
LEG ER EEN BOM ONDER

prijs jullie maar gelukkig dat er in Vlaanderen geen gewapende vleugel bestaat van het vlaams-nationalisme (cfr. Baksenland in Spanje, IRA in noord-Ierland) maar let op mijn woorden: JULLIE LOKKEN DAT UIT EN OOIT ZAL ER GEWELD MOETEN KOMEN;

JULLIE ZIJN DE EERSTE DOELEN

VUILE bELGICISTEN

VLAANDEREN BOVEN

VLAANDEREN LEEFT

[email protected]

Jan van den Berghe 6 januari 2004 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Past goed in deze draad. Uittreksel uit onze fanmail:

Rekening houdend met de vele taal- en stijlfouten is die tekst ongetwijfeld door Hans I de Grote geschreven toen hij plotseling onderhevig was aan een aanval van flamingitis. Bevangen door de razernij die de doorluchtige despoot toen overviel, borrelden de meest uitzinnige dingen uit zijn gedachten...

Tantist 7 januari 2004 09:15

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist

Ik zei het al eerder, veralgemeen de BUBers maar zoveel u wilt - ze zijn ervoor gemaakt :wink:

Tiens, stond er misschien bij dat al deze mensen in de BUB zaten. Wie is er nu aan het veralgemenen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be