Tantist |
6 januari 2004 14:09 |
De Dark Side of the Force kan er wat van:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgicist&Royalist
Ik vrees dat ge op de verkeerde site zit. Hier zit enkel flamingantische walenhaters. Ik dat ge beter op de site van BUB op Bplus ofzo gaat kijken. Daar zitten mensen die hun vaderland niet verraden uit puur egoïsme.
|
Deze man heeft als emailadres: [email protected]
"Pain leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering" - Yoda
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart
Webstek is mooi gemaakt, maar daar is ook alles mee gezegd. Inhoud is nationaal-egoïstische zever. Leve BELGIË, ons Vaderland en moge de Unitaristen zegevieren.
|
Deze persoon liet als emailadres en website dat van de BUB achter. Typerend.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dirk desmet
Webpage is een zeer goed voorbeeld van de vlaamse varken. een pro-nazi vzw met ideen van mesen met complexen Fuck you !!!!Leven Belgie- Onafhankelijke vlaanderen barst !!!!!!!!!!
|
Deze perzoon niet goed spreek neerlandais...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inge Vervot
Toen ik deze site zag was ik zeer verbaasd. België opsplitsen en dat vlaanderen dan een deel van Nederland wordt. Waar zijn jullie mee bezig. Brussel van al zijn EU-functies ontnemen en zelf niet meer meedoen met de Europese unie. Ik dacht eerst dat dit een grap is maar jullie menen dit echt allemaal. Ik weiger om het slaafje van Nederland te worden en onze onafhankelijkheid op te geven. Leve België Vive la Belgique
|
Oef, ik dacht bijna dat de echte Inge Vervot te dit geschreven had.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bplus
BELGIE LEEFT...
|
Site en email van Bplus. Merk het onvermogen van dit intellectuele summum van de Belgische beweging om Caps Lock uit te schakelen. Ook lange volzinnen in het Nederlands bleken te moeilijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jules krapule
Java appletje links is het ook niet helemaal. Maar gelukkig heb ik met deze achterlijke partij niks te maken!
|
Misschien omdat het geen partij is, maar een gewone vereniging? :lol:
Leest u het allemaal nog eens na op http://www.vvb.org
|