![]() |
Stemt u op CD&V-N-VA?
Stemt U op het Vlaaaaams ;) Kartel, (gebonden door de Leopoldsakkoorden?)?8-)
|
Nope. Mij gaan ze niet liggen hebben.
|
Neen.
|
Nooit!
|
nooit meer
|
Voor CD&V alleen wel. Voor een kartel met De Wever die met ultra-liberaal DeDecker in zee wilde en zodoende zijn socio-economisch gedachtengoed blootgaf, kan ik niet stemmen.
|
tuurlijk niet
|
Ik weet het nog niet zeker. Maar hoe het er nu voor staat, gaat mijn stem waarschijnlijk naar het VB zolang de N-VA zich in dat vervloekt kartel bevindt.
|
nooit of te nimmer ! :x
|
Allé, het is weer van dat. Een belgicist én Vlamingenhater plaatst een zeer dubieus polletje en de brave nationalistjes geven gedwee de voorspelbare antwoorden. Dat hij zich verdomme met zijn eigen gore zaakjes bezighoudt!
|
Citaat:
|
en mij weer laten verraden zeker?
no way |
Citaat:
|
Zolang het ACW de plak zwaait bij CdenV, niet.
|
Citaat:
(weeral iemand geholpen se) |
Ik misschien wel. Ik begrijp wel dat sommige mensen tegen dat kartel zijn, maar wat is het alternatief? Vlaams Belang? Of gewoon blanco?
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest denk ik dat CD&V een beetje ten onrechte wordt voorgesteld als een grote boeman. In de politiek is het in om de andere als compleet waardeloos voor te stellen, de waarheid ligt meestal ergens in het midden. Maar niks staat vast, de keuze wordt gemaakt wanneer ik dat potloodje in de handen neem.(hopelijk krijg ik deze keer een degelijk potlood, en een gordijntje!:evil: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be