![]() |
Is dit er hier wel nog?
Ik moet beginnen geloven van niet, dat sommigen er echt plezier in scheppen van andere mensen PERSOONLIJK aan te vallen. Neem ieder mens zoals het is! We leven hier al zo kort; profiteer er toch van. Misschien staat dit wel niet op de juiste plaats hoor, dus moderators, verplaats het desnoods hé. |
Bartje de moraalridder...
Leve de vrije meningsuiting! Dat is nu juist het wonderbaarlijke aan dit forum, woord en wederwoord. Stellingen met goed geargumenteerde woorden weerleggen.. Heerlijk toch... Maar geef toe, Bartje, sommige forumleden posten echt wel onzin, en dan is het toch maar niet meer dan normaal dat er eens scherpe reacties komen.. Daar moet je tegen kunnen, meer nog je wordt er verstandiger van... Dus, ik vrees dat respect in een forum zou leiden tot het opdoeken van een forum. Neem nu het homohuwelijk. Ik zeg VOOR en jij zegt tegen. We respecteren elkaars mening; PUNT UIT.. Leuke discussie... Neen hoor, we moeten beide hard van leer trekken om elkaar te overtuigen, en dat kan leiden tot bikkelharde discussies... Maar dat is toch zalig....?? |
Zolang het niet kwetsend word heb ik daar totaal geen problemen mee... maar eens het om PERSOONLIJK kwetsende aanvallen gaat... tja kan niet...
Respect is nog altijd het mooiste wat er bestaat. Blijkbaar bestaat dat hier niet. En gaat het bij sommigen zover dat ze hun gelijk willen halen met persoonlijke aanvallen. |
Citaat:
|
Voil�* dat is nu hetgeen wat ik bedoel wat Zeno hier zegt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb jou ook een aantal keer serieus zien schelden. Persoonlijke aanvallen tegen een andersdenkende of tegen iemand die iets neerpent wat je niet graag leest. Ik heb het meer dan eens gelezen. Zonder hierover te oordelen, het was gewoon een observatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Kom op, verman jezelf... Het homo huwelijk is er, homo adoptie komt er aan... Dan lach jij toch eens in het vuistje als al die conservatieven wereldvreemde rakkers zich blijven uitspreken tegen deze zaken... |
Citaat:
Maar het was Bartje niet. Dus opnieuw. Mea maxima culpa. Jouw berichten puilen uit van respect en deftigheid. :wink: |
Tja Antoon me nu weer niet overladen hé met complimentjes... :) en vergissen is menselijk zu...
|
Citaat:
|
Respect krijg je en dwing je niet af zeker niet op uw manier van het opdringen en het verheerlijken van homo zijn :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had vroeger een collega en die was homo. Op het werk was hij daarover zeer discreet en dat waardeerde ik in hem. Hij wist dat ook en heb met hem jaren goed samen gewerkt. Ik moet enkel niet weten van het opgefokte gedoe rond homo zijn... dat is voor de privésfeer !
|
[size=6]RESPECT KRIJG JE ALS JE DAT VERDIEND[/size]
[size=6] SPOT OOK![/size] ![]() |
Oh, dus dat is de reden dat ik het niet kan laten om op jou te schelden?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be