![]() |
Wat zou je met welke forumlid nog eens willen doen?
Kim onder tafel zuipen :lol:
|
dineetje organiseren en de genodigden zijn :
Laya, Nubian, Nynorsk, Uh-huh, Kim Desiderius, Djiezes, Baarle, Maximus ,Kaffer (zaliger), Pelgrim, Lombas en Rafke lekker copieus, op een zonnige middag beginnen in de tuin onder de bomen, een uitgebreid (champagne)apperitief, dan een samen een viergangenmenuutje ineenflansen met uiteraard de gepaste wijnen bij waarna we een desserten bbq houden en des avonds trekken we ons terug in het salon aan de open haard (desiderius vliegt naar het terras met zijn sigaar, ik zal daar een vuurkorfje zetten, andere rokers kunnen daar ook terecht) voila, dat lijkt mij nu gezellig ben ik nog mensen vergeten ? wellicht. |
In een wijds gebaar van generositeit biedt Desi aan om de champagne te leveren voor die gezellige party, Anna...
Lijkt me een prachtig initiatief trouwens. Misschien iets om te overwegen (in het écht dan); ik heb het gevoel dat we een mooie warme zomer tegemoet gaan. Die opwarming van de aarde is niet helemaal kommer en kwel. |
gewoon een forum meeting in ne sauna ofzo ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb ondertussen al veel geoefend he |
Citaat:
|
Citaat:
laat mij het simpel zeggen 1) gij een vrouw ik een man 2) ik grotere volume als gij 3) gij dus kansloos |
Citaat:
2) Maakt op zich weinig uit 3) Ik dacht het niet. |
Citaat:
1) vrouwen kunnen minder drinken dan mannen 2) toch wel 3) zullen wel zien bij onze weddingschap he |
Citaat:
Maar ge vergeet BigF nog... |
een groepsreis met enkele forummers
|
Citaat:
naar? |
Citaat:
|
Citaat:
brazil? |
Touwspringen met Kim.
|
Citaat:
ma touwspringen?????? |
Je moet ze eerst afmatten!!! ;)
|
Nubian les boekhouding geven!!! ( ocharme Nubian. :p )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be