![]() |
In een sauna naakt of niet
Gaan jullie naakt in een sauna/stoomkamer of niet
Nog maar een keer gedaan met groep vrienden, eerst wou niemand naakt ma na paar minuten ging alles uit |
Ik ben kieken, dat gebraden moet worden, bijgevolg ga ik ook niet naar een sauna.
|
Hangt van de sauna af. Er zijn er waar de handdoeken de schaamstreek niet verlaten, en er zijn er er waar de schaamstreek druk bezocht is.
Ikzelf geef de voorkeur aan eerlijkheid zonder vulgariteit. Naaktheid zonder schunnigheid. Oftewel, waar je zelf mag kiezen. handdoek over de tere delen of alles vrij en blij. De enige restrictie is "blijf beleefd". Gelukkig dat alleen de "man" een directe zichtbare aanwezigheid opricht... En ik heb dat nog nooit gezien in de sauna war ik de voorkeur aan geef. |
ja, volledig naakt
|
pfff Sauna, als ik het warm wil hebben bezoek ik de woestijn van Juda of arabië
|
doe dat dan
|
Citaat:
hij heeft niet gezegd dat hij het warm wil hebben he |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naakt altijd en overal ;-)
|
Ja, want anders is dat enorm ongezond.
|
Naakt uiteraard, maar toen er op een verlof twee overduidelijk lesbische meisjes wat schaamteloos aan het prutsen gingen ben ik toch eens wat sneller in het koude zwembad gesprongen....:oops:
|
Hatelijke trend, sauna's waar je niet naakt in mag. Hopelijk waait die snel over..
|
Citaat:
ale jong ik ging gewoon blijven zitten hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Full monty natuurlijk
|
Ik ben zo een newbie (ben niet zo tuk op sauna's :sorry:) maar zijn de meeste sauna's waar men naakt gaat, beperkt tot een geslacht?:oops:
|
Citaat:
diegene dat ik ken niet |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be