Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Meisje van 13 gehuwd in Schaarbeek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=80124)

duveltje382 14 februari 2007 14:15

Meisje van 13 gehuwd in Schaarbeek

Meisje van 13 gehuwd in Schaarbeek BRUSSEL
De politie heeft een onderzoek ingesteld naar een huwelijk dat drie jaar geleden werd gesloten in het gemeentehuis van Schaarbeek tussen een jongeman en zijn verloofde van dertien jaar.
Dat schrijft La Dernière Heure woensdag. De 22-jarige man van de bruid was van Marokkaanse origine en heeft van die gelegenheid gebruik gemaakt om op die manier legaal in België binnen te komen.
Toen het koppel zich in oktober 2004 bij de gemeente ging aanmelden, had de jonge bruid had een verklaring van verlies van haar identiteitskaart. Ze gaf een valse geboortedatum op zodat ze in het huwelijksbootje kon stappen, zonder dat het gemeentepersoneel vragen zou stellen.
Wat ook lukte, want bij de gemeentelijke diensten koesterde niemand argwaan. Naar verluidt zag het meisje er veel ouder uit dan ze werkelijk was.
Het bedrog kwam volgens de VRT bij de gemeentraadsverkiezingen van vorig jaar aan het licht. Het parket heeft nu twee onderzoeken geopend, één voor valse aangifte van het verlies van de identiteitskaart en één voor zedenfeiten, omdat de 22-jarige man met het 13-jarige meisje heeft samengeleefd.
Het huwelijk wordt automatisch nietig verklaard.
Bron/De Standaard

Tja ,als dit al kan waar stopt het dan hé,tijd om onze regels eens duidelijk uit te leggen aan bepaalde bevolkingsgroepen.....

Enter 14 februari 2007 14:19

Leuk kadootje voor de ouders.
man man man

En nu eens de commentaren lezen over die seksende ouders en hun 9-jarig dochtertje en dan hier de commentaren lezen.

eno2 14 februari 2007 14:19

Citaat:

duveltje382
Tja ,als dit al kan waar stopt het dan hé,tijd om onze regels eens duidelijk uit te leggen aan bepaalde bevolkingsgroepen
Onze bevolking moet natuurlijk totaal onbekwaam geacht worden om de staat op te lichten, daarvoor zijn we wereldberoemd...

duveltje382 14 februari 2007 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2433934)
Onze bevolking moet natuurlijk totaal onbekwaam geacht worden om de staat op te lichten, daaarvoor zijn we wereldberoemd...

Excuseer mij eno,maar dit is een regelrechte schande,mensen op deze nanier naar België halen:evil:

Lao Tzu 14 februari 2007 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2433919)
De politie heeft een onderzoek ingesteld naar een huwelijk dat drie jaar geleden werd gesloten in het gemeentehuis van Schaarbeek tussen een jongeman en zijn verloofde van dertien jaar.
Dat schrijft La Dernière Heure woensdag. De 22-jarige man van de bruid was van Marokkaanse origine en heeft van die gelegenheid gebruik gemaakt om op die manier legaal in België binnen te komen.
Toen het koppel zich in oktober 2004 bij de gemeente ging aanmelden, had de jonge bruid had een verklaring van verlies van haar identiteitskaart. Ze gaf een valse geboortedatum op zodat ze in het huwelijksbootje kon stappen, zonder dat het gemeentepersoneel vragen zou stellen.
Wat ook lukte, want bij de gemeentelijke diensten koesterde niemand argwaan. Naar verluidt zag het meisje er veel ouder uit dan ze werkelijk was.
Het bedrog kwam volgens de VRT bij de gemeentraadsverkiezingen van vorig jaar aan het licht. Het parket heeft nu twee onderzoeken geopend, één voor valse aangifte van het verlies van de identiteitskaart en één voor zedenfeiten, omdat de 22-jarige man met het 13-jarige meisje heeft samengeleefd.
Het huwelijk wordt automatisch nietig verklaard.
Bron/De Standaard

Tja ,als dit al kan waar stopt het dan hé,tijd om onze regels eens duidelijk uit te leggen aan bepaalde bevolkingsgroepen.....

Geen besef van enige moraal!

eno2 14 februari 2007 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2433955)
Excuseer mij eno,maar dit is een regelrechte schande,mensen op deze nanier naar België halen:evil:

Pfff ik zou het overal doen, als ik zo aan een meisje van 13 kon raken...

duveltje382 14 februari 2007 14:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2433962)

Hou jij zo van jonge meisjes:evil:

Bierke 14 februari 2007 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2433962)

Wat een schijtreactie, da noemen we PEDOFELIE !

Lao Tzu 14 februari 2007 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2433970)
Wat een schijtreactie, da noemen we PEDOFELIE !

Assimileren of ge kunt 'em smeren!

duveltje382 14 februari 2007 14:35

Ik denk dat er nog veel is dat we echt niet weten van dit soort mensenhandel,schijnhuwelijken,pedofilie,enz. van onze noord afrikaanse vrienden...

Bierke 14 februari 2007 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu (Bericht 2433975)
Assimileren of ge kunt 'em smeren!

Heeft niks met assimileren te maken, pedofelie is een ziekte er zijn al genoeg threads over geweest hier.

Lao Tzu 14 februari 2007 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2434011)
Heeft niks met assimileren te maken, pedofelie is een ziekte er zijn al genoeg threads over geweest hier.

Ik doel het ganse verhaal over deze (thans) medeburger.

duveltje382 14 februari 2007 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2433919)
.....

Het draadje loopt rond de misbruiken die Marokkanen maken om België op te lichten,en een overheid die laat begaan...

Bierke 14 februari 2007 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2434031)
Het draadje loopt rond de misbruiken die Marokkanen maken om België op te lichten,en een overheid die laat begaan...

'k ben eigenlijk benieuwd wat je bvb in marokko krijgt voor pedofelie ... lijkt me niet meer dan logisch dezelfde straf op te leggen, mss dat iemand daar op kan antwoorden?

eno2 14 februari 2007 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2433966)
Hou jij zo van jonge meisjes:evil:

Vooral als ze er zelf op aan dringen.

eno2 14 februari 2007 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2433991)
Ik denk dat er nog veel is dat we echt niet weten van dit soort mensenhandel,schijnhuwelijken,pedofilie,enz. van onze noord afrikaanse vrienden...

Let wel dat we op gebied van pedofilie van niemand iets te leren hebben, daar zijn we al evenzeer wereldberoemd voor.

jurgen79 14 februari 2007 15:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2434095)
Let wel dat we op gebied van pedofilie van niemand iets te leren hebben, daar zijn we al evenzeer wereldberoemd voor.

Yup yup...door een paar gekken :-(
Toch staan islamisten zelfs nog een trapje lager dan die paar gekken...ze aanbidden en verheerlijken al 1400jaar een pedo!

circe 14 februari 2007 15:18

Is die gast die door een huwelijk met een minderjarig kind aan een Belgisch papiertje is geraakt nu Belg?

Wordt hij veroordeeld voor pedofilie en mag hij nadien netjes blijven?

Of is hij Belg-af?

Hier in dit land weet je maar nooit.

duveltje382 14 februari 2007 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2434136)
Is die gast die door een huwelijk met een minderjarig kind aan een Belgisch papiertje is geraakt nu Belg?

Wordt hij veroordeeld voor pedofilie en mag hij nadien netjes blijven?

Of is hij Belg-af?

Hier in dit land weet je maar nooit.

Zou dat zo een verschil maken in dat apenland Begië,pedo's lopen hier ook gewoon vrij rond hoor(ga het in de Walen maar eens vragen)

De schoofzak 14 februari 2007 15:23

Ik ben erge tegenstander van immigratie door huwelijk (ze noemen dat blijkbaar familiehereniging).
Minstens een voorwaarde om de vreemde bruid of bruidegom naar hier te laten komen, is dat ze eerst enkele jaren hun huwelijk stevig vorm laten krijgen in het land van herkomst (en ik heb het hier duidelijk niet over een voldoende originele Vlaming die wil huwen - geen schijnhuwelijk - met zijn buitenlands lief)

dus, ik ben tegenstander van misbruiken met immigratie door huwelijk.
Maar dit geval wordt toch wat overroepen: het is zo amateuristisch aangepakt, op naam van die zus die van nietsen wist enz., het lijkt dus geen georganiseerde mensenhandel te zijn;
de reaktie van het gerecht is dus goed, en ruim voldoende: onderzoek naar kinderverkrachting, valsheid in geschrifte enz.

Tenzij misschien één detail: hebben de ambtenaren van de burgerlijke stand wel voldoende zorgvuldig gehandeld???

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be