Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   vrouw/man (https://forum.politics.be/showthread.php?t=80229)

lordoffaith 15 februari 2007 08:39

vrouw/man

Zou men geen logo kunnen bijzetten zodat men direct weet of iemand een man of een vrouw is?

Savatage 15 februari 2007 11:38

Zou idd handig zijn.

Peter Johan 15 februari 2007 13:49

Beste forummers,

We laten de deelnemers de vrijheid om al dan niet via hun avatar hun sexe te onthullen.
Persoonlijk zie ik er weinig of geen nut in. Het forum beoogt immers een confrontatie van ideeën te zijn, niet van personen. Het lijkt me weinig relevant aan wiens brein een of ander ontspruit: een goed verdedigde stelling of ideologie wordt er niet beter of slechter op afhankelijk van het geslacht van de bedenker.

Peter Johan

Hertog van Gelre 15 februari 2007 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2437036)
Beste forummers,

We laten de deelnemers de vrijheid om al dan niet via hun avatar hun sexe te onthullen.
Persoonlijk zie ik er weinig of geen nut in. Het forum beoogt immers een confrontatie van ideeën te zijn, niet van personen. Het lijkt me weinig relevant aan wiens brein een of ander ontspruit: een goed verdedigde stelling of ideologie wordt er niet beter of slechter op afhankelijk van het geslacht van de bedenker.

Peter Johan

Nou, niet helemaal.

Kijk, als je weet dat iets van een vrouw komt dan weet je ook dat je het niet hoef te lezen wegens onlogisch. Dat scheelt weer.

:-D;-)

liberalist_NL 15 februari 2007 17:59

Citaat:

Beste forummers,

Peter Johan

Ik vind het wel belangrijk. Aangezien er toch wel verschillen tussen mannen en vrouwen bestaan qua uitgangspunten en redeneringen is het belangrijk je te kunnen inleven in die persoon, hun standplaatsgebondenheid mee te kunnen nemen in je oordeel. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand bezwaar hiertegen zou hebben, wie schaamt zich nou voor zijn geslacht?;-)

Hertog van Gelre 15 februari 2007 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2437937)
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand bezwaar hiertegen zou hebben, wie schaamt zich nou voor zijn geslacht?;-)

Dat hangt af van de grootte.;-)

liberalist_NL 15 februari 2007 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2437981)
Dat hangt af van de grootte.;-)

Tja dat gaat weer een stapje verder, hé...:-D

duveltje382 15 februari 2007 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2437995)
Tja dat gaat weer een stapje verder, hé...:-D

Ik begin nu te kokhalzen :?

liberalist_NL 15 februari 2007 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2438081)

Als iemand u aanzet tot nare gedachten, dan is dat Hertog, niet ik.;-)

Arnold 15 februari 2007 19:19

Citaat:

Beste forummers,

Peter Johan

Peter Johan 16 februari 2007 00:19

Geachte,
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2437937)
Ik vind het wel belangrijk.

Ik wil best aannemen dat u dat belangrijk vindt.
Dat is echter niet voor iedereen zo.
Jammer voor u vinden de beheerders van dit forum deze kwestie niet belangrijk genoeg om iedereen te verplichten om zich aan te passen aan wat u in deze belangrijk vindt.

Citaat:

Aangezien er toch wel verschillen tussen mannen en vrouwen bestaan qua uitgangspunten en redeneringen is het belangrijk je te kunnen inleven in die persoon, hun standplaatsgebondenheid mee te kunnen nemen in je oordeel.
Als uw hoogstpersoonlijke opvatting hierover klopt, dan kan u er geen enkel probleem mee hebben om uit de aard van de geposte teksten uit te maken of ze afkomstig zijn van man of vrouw.
Dat zou het verzoek om een verplichte kennisgave van geslacht totaal overbodig maken.
:-D

Citaat:

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand bezwaar hiertegen zou hebben, wie schaamt zich nou voor zijn geslacht?;-)
Wie er geen bezwaar tegen heeft kan zich kenbaar maken.
Dat is niet verboden.
We laten wél diegenen die er bezwaar tegen hebben vrij om hun identiteit geheim te houden.
Op die wijze creëren we de grootst mogelijke vrijheid zowel voor beide groepen, en dat lijkt me nastrevenswaardign gezien er op andere vlakken reeds plenty wettelijke verboden zijn en specifieke regels voor dit forum.

Peter Johan

Kallikles 16 februari 2007 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2439132)
Dat is niet verboden.
We laten wél diegenen die er bezwaar tegen hebben vrij om hun identiteit geheim te houden.
Op die wijze creëren we de grootst mogelijke vrijheid zowel voor beide groepen.

U hebt gelijk. Het is hier per slot van rekening geen datingforum. :lol:

Apocalyps 16 februari 2007 07:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2438081)

Je moet het dan ook niet te diep nemen....

liberalist_NL 16 februari 2007 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2439132)
Dat is niet verboden.
Op die wijze creëren we de grootst mogelijke vrijheid zowel voor beide groepen, en dat lijkt me nastrevenswaardign gezien er op andere vlakken reeds plenty wettelijke verboden zijn en specifieke regels voor dit forum.
Peter Johan

OK, ik begrijp uw punt. Het leek me enkel wat handiger maar de moderatie is er natuurlijk niet voor niets, hé?;-)

ZERO 16 februari 2007 10:21

[quote=Peter Johan;2437036]Beste forummers,

/QUOTE]

Je zou zo een optie vrijwillig kunnen laten, zodat alleen diegenen die hun geslacht kenbaar wensen te maken, dit op een gemakkelijke manier kunnen doen.

evilbu 26 februari 2007 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 2439665)
Je zou zo een optie vrijwillig kunnen laten, zodat alleen diegenen die hun geslacht kenbaar wensen te maken, dit op een gemakkelijke manier kunnen doen.

Inderdaad, Moderators, ik begrijp dat jullie respect voor de mensen hebben die dat liever niet zeggen, maar er is op dit moment geen mogelijkheid voor zij die het wel willen doen. Is het eventueel mogelijk om dat te veranderen?
Op dit moment is het al zo met "lokatie".

Met veel dank,evilbu.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be