Peter Johan |
16 februari 2007 00:19 |
Geachte,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
(Bericht 2437937)
Ik vind het wel belangrijk.
|
Ik wil best aannemen dat u dat belangrijk vindt.
Dat is echter niet voor iedereen zo.
Jammer voor u vinden de beheerders van dit forum deze kwestie niet belangrijk genoeg om iedereen te verplichten om zich aan te passen aan wat u in deze belangrijk vindt.
Citaat:
Aangezien er toch wel verschillen tussen mannen en vrouwen bestaan qua uitgangspunten en redeneringen is het belangrijk je te kunnen inleven in die persoon, hun standplaatsgebondenheid mee te kunnen nemen in je oordeel.
|
Als uw hoogstpersoonlijke opvatting hierover klopt, dan kan u er geen enkel probleem mee hebben om uit de aard van de geposte teksten uit te maken of ze afkomstig zijn van man of vrouw.
Dat zou het verzoek om een verplichte kennisgave van geslacht totaal overbodig maken.
:-D
Citaat:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat iemand bezwaar hiertegen zou hebben, wie schaamt zich nou voor zijn geslacht?;-)
|
Wie er geen bezwaar tegen heeft kan zich kenbaar maken.
Dat is niet verboden.
We laten wél diegenen die er bezwaar tegen hebben vrij om hun identiteit geheim te houden.
Op die wijze creëren we de grootst mogelijke vrijheid zowel voor beide groepen, en dat lijkt me nastrevenswaardign gezien er op andere vlakken reeds plenty wettelijke verboden zijn en specifieke regels voor dit forum.
Peter Johan
|