![]() |
Antwerps gerecht veroordeeld zware criminelen
Kijk mee naar het filmpje van en over de zware criminaliteit in het Antwerpse,één iemand is vrij gesproken,de rest is veroordeeld tot het betalen van zware boetens
(voor de mensen die het filmpje niet kunnen zien) Citaat:
|
die mensen kennen blijkbaar het tactisch te laat komen niet. ;)
|
Tja,de gewone man is blijkbaar een gemakkelijk slachtoffer,zou men nu elke inwoner van Anwerpen op de zelfde manier beoorden/veroordelen?:roll:
Ik zag daar ook nieumand van vreemde afkomst bij zitten hoor,o ja die doen zoiets nooit:roll: |
uiteraard niet, simpelen. Je moet over uw burgerrechten beschikken om te mogen zetelen in zo'n kiesdinges of telkantoor. Bij mijn weten hebben hier nog steeds maar een klein gedeelte vreemdelingen stemrecht, laat staan dat er reeds voldoende vertrouwen is om ze ook te laten meetellen.
+ dan moet je ook nog eens gaan bedenken dat het hier over Antwerpen gaat waar 1/3 die da kieshokje binnenstapt op het vb stemt. Je gaat die mensen toch niet onnodig pesten door ze hun stembrief aan een allochtoon te laten afgeven? |
Citaat:
|
ah, dan ben'k verkeerd of heb jij uw paske aan een Belg gegeven en heb je't moeilijk met haar geloofsovertuiging. ;)
|
Citaat:
Slecht ingeburgerd Karim Choual beweerde dat hij zijn oproepingsbrief niet begrepen had. "Waren dit uw eerste verkiezingen? ", vroeg rechter Walter De Smedt. "Nee, ik ben al 16 jaar Belg, maar ik ben nog niet zo goed ingeburgerd", verklaarde de man. Bron: http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=homeArt15 Die man denkt niet goed ingeburgerd te zijn, maar door z'n afwezigheid bewijst hij net nog meer ingeburgerd te zijn dan de gemiddelde Vlaming ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga altijd stemmen in een t-shirtje 'perverted by satan' als verdediging tegen die met een kruis rond hun nek. Volgens mij zal dat ook wel goed werken tegen die met een sluier. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zen die niet terug vrij ondertussen ?
:-D |
Als die 60 mensen daar voor de rechter staan en die hebben allemaal een advokaat bij die een uurtje of drie pleit zou het rap gedaan zijn met die mensenkloterijen. Ik bedoel maar die 60 mensen laten voorkomen zou dan zo een 6 tal jaren duren.
|
Aah het was maar een boete voor het niet stemmen en dan te denken dat er mensen zijn die WILLEN stemmen maar niet weten hoe of kunnen stemmen.
Hopla weer nen hoop mensen die uitgesloten worden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be