![]() |
Ik wou wel eens weten wat er leeft bij de gemiddelde Vlaming!!
|
Bij mij staan Verhofstadt, Anciaux, Dewinter, Colen & Vanderpoorten ex aequo op de laatste plaats. Aangezien de slechte eigenschappen van die mensen hier ondertussen genoegzaam bekend zijn & de topicstarter zelf te lui was om zijn keuze toe te lichten, zal ik me die moeite besparen.
PS Op dit forum zit nu niet bepaald de gemiddelde Vlaming en die polls hier zijn makkelijk te manipuleren, dus tracht maar niet teveel conclusies te trekken uit de resultaten. |
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel iets hebben, elk zijn eigen stijl! :wink:
|
dan zal ik zelf even mijn mening geven, ik vind louis michel de slechtste. gewoon de slechtste, en meer uitleg hoeft niet, het spreekt voor zich.
|
Waar staat eigenlijk Elio Di Rupo? Ik heb eigenlijk een eindeloze bewondering voor hem. (dan wist ik al wie ik zeker niet zou kiezen :wink: )
|
Ik zal eens tegendraads doen en mijn keuze eens verantwoorden dit in tegenstelling tot de anderen hier.
'k hem Verhofstadt aangeduid. Al had ik ook Stevaert willen aanduiden, maar ne mens moet keuzes maken in zijn leven. bon Verhofstadt dus. Ne kerel die zoals hij er in geslaagd is al zijn burgermanifesten in te slikken, op te vreten en door te slikken en dan nog doen alsof hij van niets weet kan enkel mijn minachting krijgen. En die krijgt hij dan ook volop. Stevaert als goede tweede : ne kerel die zoals hij er in slaagt om zoveel keer het woord gratis te gebruiken en de goedgelovige burger nog doen geloven dat het inderdaad gratis is, dat is gene politicus maar ne volksbedrieger. Voila 'k hem het weer eens gezegd. |
Ik vind dat Louis Michel de slechtse politicus van de vorige regering. Hij voerde een vreemd buitenlands beleid.
Enerzijds wilde hij niet naast Jörg Haider staan op de foto en riep hij zelfs op om niet meer te gaan skieën in Oostenrijk, anderzijds voerde hij wel gesprekken met een aantal dictators in Midden-Afrika. (o.a. Kabilla) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb onmiddelijk voor Stievie Wonder gekozen omdat dit me nogal evident lijkt wegens zijn anti-vlaamse politiek die hij voert. Iemand die de overgrote meerderheid van de Vlamingen niet volgt is het niet waard om een politicus te zijn en moet daarom mentaal worden afgeslagd op 13 Juni!!
Ook verhofstadt is het niet waard om een Premier te heten, maar kheb spijtig genoeg 'enkelvoudig' stemrecht! |
Ik heb Marleen Vanderpoorten aangeduid omdat ik vind dat ze helemaal niet geschikt is om als minister van onderwijs door het leven te gaan. Dit heb ik geleert van enkele leerkrachten. Dewinter wou ik ook nog aan duiden maar zolang het cordon er is kan hij moeilijk storen.
|
Citaat:
'Maar de meester heeft gezegd ... ' |
Tja, buiten Geert Boergeois en Jean-Luc Dehaene, vind ik ze allemaal maar zwakjes ...
|
voor mij delen dewinter en michel de eerste plaats:
dewinter vanwege overduidelijke redenen michel vanwege zijn HYPOCRISIE: wapens voor nepal (alhoewel aelvoet ons daar ook niet goed in heeft geholpen) en de waalse wapenfabrieken koste wat kost bevoordelen, maar zelf de pascifistische messias gaan spelen in het buitenland. |
Citaat:
|
[quote="JP"]
Citaat:
|
Ik heb op de guy gestemd , omdat ie zo heeft gelogen over de criminaliteitscijfers , zijne neus is er langer van geworden ......
al wou ik op nog enkele andere stemmen ook , nml zij die het stemrecht voor gastarbeiders er o zo nodig wouden doorstemmen tegen de wil van de bevolking :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be