![]() |
costa-vergeetput
Mijnheer Lambert,
Als Vlaamsgezinde kan ik niet begrijpen dat U nu al zolang in de regering zit en dat er van die "costa-praatgroep" nooit iets van in huis is gekomen. Nochtans ging dat het instrument zijn om de communautaire problemen in uit te praten en op te lossen. Snel en effectief zoals dat in Verhofstadt jargon heet. Is die costa ooit bijeengekomen ? Wat zijn de resultaten geweest ? En als er geen bijeenkomsten zijn geweest en geen resultaten (ik heb er nooit iets over gehoord dus neem ik aan dat dit juist is), hoe komt het dan dat U als Vlaamsgezinde hier niets aan gedaan hebt ? Of is het zo dat U helemaal geen gewicht kunt leggen op het beleid op dit gebied ? |
Citaat:
|
Ik heb eveneens de indruk dat van de "verstandige" Vlaamsgezinde politiekers, de meesten een zeer slecht geheugen krijgen op de moment dat ze mee mogen spelen, en het postje binnen is.
Raar he? |
U hebt gelijk dat er op communautair vlak weinig gerealiseerd werd in deze legislatuur. Maar, BHV indachtig, misschien toch niet zo slecht dat spirit er bij was om slechte zaken te verhinderen.
Os is het jullie ontgaan , ook op deze fora, dat er echt wat krachten zijn die terug willen herfederaliseren!? 't wordt nog leuk he als spirit er niet zou bijzijn... |
Effen afwachten wat Spirit binnenkort m�*g verhinderen.....
|
Citaat:
|
Misschien wil de meerderheid van die "Vlamingen" geen splitsing van BHV.:-)
|
Citaat:
|
Citaat:
You lose anyway. \o/ |
Citaat:
|
Ja born, dat geloof ik wel en weet ik zelfs zeker.
En waarom vlamingen hun meerderheid niet kunnen gebruiken, moet je eens vragen aan diegenen die destijds de meerderheid uit handen hebben gegeven in de grendelgrondwet. Geert |
Citaat:
|
U hebt gelijk. Maar dat wil ik idd liever niet. Net zoals de Walen destijds liever geen Vlamingen verkozen zagen worden in Nijvel. Of bent U dat vergeten misschien?
Geert |
Ik ben geen taalracist. Dus voor mij mag dat wel. Wat anderen willen of niet, is niet mijn probleem.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat ze maar voor henzelf reclame maken
|
Is er eigenlijk nog een toekomst voor Vlaams-nationalisme? Kijk maar eens naar de tanende opkomst op de IJzerbedevaart. Bovendien zijn dat allemaal zestigers en ouder.
|
Citaat:
|
Je meet de kracht van een beweging niet af van de opkomst op een enkele manifestatie. Voeg er "TenVrede" aantoe en je ziet een ander cijfer.
Maar ik zie op de manifestaties van BUB amper enkel tientallen mensen. Best leuk zo'n clubje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be