![]() |
VB verlaat groot-nederlandse gedachte
wat lees ik hier:
Citaat:
Maar wat is de reactie op het feit dat er niet meer geijverd zal worden naar een federatie met Nederland? |
Ik heb Va
|
Ik heb Van Hecke in het EP eens horen vertellen dat hij tegen elke federatie is
maw federaties, confederaties zijn voor hem uit den bozen - hij is resoluut voorstander van afzonderlijke onafhankelijke staten. |
Nederland is vast te progressief voor de jongens van het VB. Zeg nu zelf, koffiewinkels en het VB dat gaat toch niet samen?
|
Citaat:
Naast hun slappe democratie-standpunt, alweer een gemiste kans om dé vooruitstrevende partij van Vlaanderen te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
puur pragmatisme
eerst onafhankelijkheid daarvoor kan je toch niet spreken van een federatie met NL ... je moet je daar dan ook op voorhand nog geen politieke tegenstand mee op de hals halen zo ongeveer hoorde ik het van de man met de pen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik reken vlamingen niet af op Guderian; Dan rekent u nederlanders niet af op een 18-jarige linksliberaal. ;-) |
Citaat:
Maar ik ben er vrij zeker van dat de gemiddelde nederlanders 10keer meer democratisch is dan Paars II van Guy. |
Citaat:
Kortom : ik durf wel twijfelen aan hoe gefundeerd de meningen op dit moment daar zijn. |
Citaat:
Hoe oud ben jij eigenlijk Hertog (intervalletje is ook goed ;-) ) (Ik gok op 25-35) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be