![]() |
Als je dit uitkijkt heb je stalen zenuwen 8)
|
Citaat:
|
ziek. Iemand teste of die geen aanval van epilepsie kan krijgen?
|
Citaat:
|
Ik hoop maar dat er tetten komen op het einde, anders doe ik geen moeite.
|
Citaat:
|
Die geweldig onvoorspelbare en hilarische grap is hier al eens gemaakt.
En zo is het welletjes. Ik heb geglimlacht. Echt waar. |
heeft iemand het einde gehaald?
![]() |
Aarr, ggrlllrggg, blblblblrrrrr :crazyeye: :crazyeye: :puppydog: :lol!: :rainbow1:
:turn-l: |
Dat is nu al zeven keer hetzelfde filmpje :!:
Nu stop ik hoor. :x In normale karaoke's draait dat maar één keer. :evil: |
Citaat:
Heb toch na een tijdje gestopt. Niet tot het einde geraakt. Ik zou die zot eens willen ontmoeten die dat heeft ontworpen. Hij zal waarschijnlijk van zijn eigen denken dat hij een marketing-wizz is. |
Ik zie naar geen filmkens zonder onderschriften!
|
Citaat:
Knut is gewoon jaloers omdat je zijn record riant verdubbelde. :twisted: |
Citaat:
Die kerel is geniaal. Ik wed trouwens dat jouw partner volgende verjaardag een S[size=2]A[/size][size=6]M[/size]SUN[size=7]G[/size] cadeau krijgt. :P |
Ik weet dat Samsung enorm is. De meesten van ons denken dat dit een B merk is die goedkopere TV's en soortgelijke apperatuur maakt/verkoopt.
Ook Mamoettankers ,oorlogsbodems, en avionica horen tot het gamma. Om maar een voorbeeldje te geven. Zo het ook kunnen dat er intieme speeldgoedjes bijhoren? Maar dan Schoonmoeders keuken als eerste testgrond? oftewel, effe uitgekeken. Redelijk goeie muziek, en de choreografie was goed uitgevoerd. |
Citaat:
|
Citaat:
je moet het hele filmpje gezien hebben om het grappig te vinden :wink: :twisted: |
Citaat:
|
tweemansclubjs. Ik heb het uitgekeken. Tis de moeite niet om er uw tijd aan te verspillen. Inderdaad volgens mij door nen zot gemaakt ofzo.
:sleeping: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be