Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Strafpunten vraag. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=80388)

Truder 16 februari 2007 11:36

Strafpunten vraag.

Hoe zit dat nu eigenlijk met die strafpunten, kan ik daar ergens uitleg over vinden? Waar kan ik terugvinden hoeveel strafpunten ik heb, welke regels bestaan er ivm het strafpuntensysteem?

Arnold 16 februari 2007 11:40

Op je nickname hier klikken en kiezen "bekijk openbaar profiel". Normaal zie je dan bij jezelf ook "Berispingen" staan als je reeds strafpunten hebt verzameld.

mvg,
Arnold.

Anna List 16 februari 2007 11:56

ik geloof u niet.

Arnold 16 februari 2007 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 2439906)
ik geloof u niet.

Vermits u nog geen strafpunten hebt, kunt u dat moeilijk controleren.

mvg,
Arnold.

Piet Hein 16 februari 2007 22:45

Bij mij staat er niets toch moet al reeds 5 strafpunten hebben.

duveltje382 17 februari 2007 05:59

Raar,ik had 9 strafpunten,waar zijn die heen? Je moet ze niet terug geven hoor :)

BigF 17 februari 2007 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold (Bericht 2439855)
Op je nickname hier klikken en kiezen "bekijk openbaar profiel". Normaal zie je dan bij jezelf ook "Berispingen" staan als je reeds strafpunten hebt verzameld.

mvg,
Arnold.

dat duidt toch op enige twijfel

tronca 19 februari 2007 03:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2442474)
Raar,ik had 9 strafpunten,waar zijn die heen? Je moet ze niet terug geven hoor :)

Ik vrees dat ze verloren zijn geraakt bij de update van het forum.

tronca 19 februari 2007 03:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 2442896)
dat duidt toch op enige twijfel

Arnold is een brave jongen, hij heeft dus geen strafpunten. Vandaar de twijfel denk ik. ;-)

Bij elke berisping die je krijgt, wordt er tevens een PB gestuurd. Zo weet je dus meteen wanneer je punten vergaart. De meeste posters hebben er gelukkig geen en moeten zich van het puntensysteem dan ook niets aantrekken.

Dronkoers 24 februari 2007 19:42

Kunnen strafpunten systematisch verminderen?

Om een voorbeeld te geven: stel dat iemand 8 strafpunten heeft, maar zich al pakweg 2 maanden koest houdt, blijft die op 8 strafpunten staan?

Truder 24 februari 2007 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arnold (Bericht 2439855)

mvg,
Arnold.

Perfect, ik heb ze gevonden.
Maar nu over de rest van mijn vraag: "....kan ik daar ergens uitleg over vinden? Welke regels bestaan er ivm het strafpuntensysteem?"

- Hoe weet ik wanneer mijn opgelopen strafpunten verdwijnen? Bestaan daar regels over?
- Waar kan ik in het reglement de parameters vinden ivm de strafpunten?
- Is er beroep mogelijk?
- Is er vorm van controle? Stel dat moderator X toch niet zo neutraal is als verwacht word........

Of is het gewoon willekeur? de moderator doet maar, en als je het geluk hebt er ene te kennen verdwijnen de strafpunten vanzelf??

Zoveel vragen, waar kan ik er antwoorden op vinden?

baseballpolitieker 25 februari 2007 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder (Bericht 2464876)

Bij mij!
Citaat:

- Is er beroep mogelijk?
- Is er vorm van controle? Stel dat moderator X toch niet zo neutraal is als verwacht word........

Of is het gewoon willekeur? de moderator doet maar, en als je het geluk hebt er ene te kennen verdwijnen de strafpunten vanzelf??

Is niet moeilijk, alle moderators doen waar ze zin in hebben, ik denk zelfs dat ze elkaar niet eens kennen of elkaar ooit gesproken hebben! Als je beroep aantekenent dan zeggen ze dat de moderator in kwestie op zwangerschapsverlof is of een andere uitleg! En als u het geluk hebt een te kennen dat bent u die strafpunten in 2 seconden weer kwijt!

vg
Baseballpolitieker

tronca 25 februari 2007 05:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2464591)
Kunnen strafpunten systematisch verminderen?

Om een voorbeeld te geven: stel dat iemand 8 strafpunten heeft, maar zich al pakweg 2 maanden koest houdt, blijft die op 8 strafpunten staan?

De meeste strafpunten vervallen inderdaad na een tijd. Wanneer staat vermeld in het gebruikersprofiel.

tronca 25 februari 2007 05:56

Citaat:

Perfect, ik heb ze gevonden.
Maar nu over de rest van mijn vraag: "....kan ik daar ergens uitleg over vinden? Welke regels bestaan er ivm het strafpuntensysteem?"

- Hoe weet ik wanneer mijn opgelopen strafpunten verdwijnen? Bestaan daar regels over?
- Waar kan ik in het reglement de parameters vinden ivm de strafpunten?
- Is er beroep mogelijk?

1) Zie naar de datum in uw profiel.
2) Daar wordt nog aan gewerkt. De regels zijn echter gekend op dit forum: geen onwettigheden, geen persoonlijke aanvallen, geen gespam of iets dergelijks.
3) Beroep is niet mogelijk. U kan altijd klagen over de moderatie, maar veel zal dat niet uithalen. Indien de moderatie echter denkt ergens een foute inschatting te hebben gemaakt, dan zal dat worden recht gezet.
4) De moderators controleren elkaar.

Strafpunten verdwijnen niet vanzelf, er is geen willekeur, de moderatie is baas.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be