![]() |
Omdat toch alle 'vreemdelingen' vuiler zijn dan wij Belgen, wil ik mijn hart eens luchten over al die [size=6]vuile chinezen[/size]!
:arrow: Ze durven je bijna niet aan te kijken, :arrow: Ze maken vet eten en gaan snachts op jacht naar onze honden, :arrow: Ze zijn stuk voor stuk lelijk spleetogen met platneuzen, :arrow: Ze kunnen nog altijd geen "R" uitspreken en hebben dus schijt aan ons alfabet! :arrow: Ze werken en studeren veel te hard en willen onze goede jobs afnemen, :arrow: Ze kweken als konijnen, :arrow: Ze hebben spleetogen omdat je dan niet kan zien dat ze je eigenlijk in je gezicht uitlachen... |
[size=6]Vuile indianen![/size]
:arrow: Ze hebben zichzelf laten uitroeien, :arrow: Zij hebben reservaten en wij niet, :arrow: Als zij gewonnen hadden van de Amerikanen was Bush nu geen president, :arrow: Hun namen als 'hijgende beer' zijn gewoon gekoze om ons voor aap te zetten, :arrow: als kind moeten wij dankzij hun altijd cowboy en indiaantje spelen, :arrow: en diegene die het minst sterk in de groep ligt moet door hen de indiaan spelen en verliezen! |
[size=7]Vuile Hollanders![/size]
:arrow: Ze hebben lange tijd ons land bezet! :arrow: Ze rieken naar oude kaas! :arrow: Ze zijn te gierig om van te pikken! :arrow: Ze willen overal de eerste in zijn met hun progressief karakterke! :arrow: Ze smoren wiet! :arrow: Ze kijken neer op hun zuiderburen!!! :evil: |
Goed zo Chill, ge begingt het te vatten ... :lol:
|
Citaat:
Al wie mij niet begrijpt is ook een vuile vreemdeling! :evil: :wink: |
Ik voel me toch redelijk goed gewassen als 2de generatie.
Vooroordelen, leuk toch? |
Citaat:
Het is wel een vooroordeel als je zegt dat dit vooroordelen zijn hoor! :? 8) |
[size=6]Vuile negers ![/size]
:arrow: ze zijn lui en houden van slapen :arrow: snachts zijn ze onherkenbaar :arrow: ze zijn altijd te laat :arrow: ze gaan met onze vrouwen lopen :arrow: ik ben alergisch voor chocolade :arrow: ik moet me blauw betalen aan zonnebankkuren en ik word alleen maar rood terwijl zij gratis zwart zijn :arrow: ze hebben basketbal, rapmuziek, afstandslopen en comedies ingepalm :arrow: ze durven weerwoord te geven |
[size=6]Vuile Turken !!![/size]
:arrow: We hebben ze binnengehaald om in donkere holen te kruipen :arrow: Hun muziek trekt op geen orgel :arrow: kebap is concurrentie voor onze friet :arrow: weg met andalouse saus :arrow: Belgen die naar Turkye vliegen moeten ook een gratis heenreis krijgen :arrow: hun schoonste vrouwen steken ze weg achter lappen stof :arrow: zij hebben hun vrouwen tenminste nog onder controle, wij zijn jaloers :arrow: ze willen onze alcohol niet drinken en vreten niks van ons varkensvlees :arrow: ze hebben altijd meer broerkes dan wij |
tot zover Chill zijn imitatie van het niveau van een gemiddelde VB'er
|
Citaat:
:BIG: [size=6]Niets is helemaal waar , en zelfs d�*t niet![/size] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vergeet Turkije niet in 2 delen op te splitsen hé. Het westen valt nog goed mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vuile linksen!:
Of niet soms? |
Raren topic eigenlijk.
Maar ge zijt 1 bevolkingsgroep vergeten --> de linksen :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be