Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   12 MAART 2004 - Wat is het NSV ook alweer? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8051)

JP 8 januari 2004 16:12

De 11de organiseert NSV een betoging in Antwerpen. Niet dat er aan een opkomst van 5 leden veel te organiseren valt maar ze doen het toch maar weer. Ongeveer de domste persoon op dit forum, met de zeer intelligent gekozen naam Guderain, maakt hiervoor wat reclame. De tekst die dit hersenloos persoon hierbij nalaat is een echte schande voor dit forum. Met vuile joden, fraskiljons de kop in slaan en vreemdelingen in hun kist is ongeveer de korte inhoud ervan weergegeven.
De moderatoren vinden het niet nodig om tussen te komen.
Halve garen die dus samen met hun groepje uitschot, marginalen en andere crapuul een namiddagje 'sfeer verzieken' gaan spelen mogen hier dus ongestoord reclame maken en dergelijke schandalige zaken posten.
Het NSV is één van die groepjes leeghoofden die de gewone burger (Vlaming en Belg) liever ziet verdwijnen. Ik zie ze liever creperen. Daarom hoop ik dat op 12 maart 2004, een dag na het ongetwijfeld troosteloos optreden van deze stoere jongens, niemand in Antwerpen nog spreekt over dit klootjesvolk. Of het is in het politiekantoor of gerechtsgebouw.

Zeno! 8 januari 2004 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JP
De 11de organiseert NSV een betoging in Antwerpen. Niet dat er aan een opkomst van 5 leden veel te organiseren valt maar ze doen het toch maar weer. Ongeveer de domste persoon op dit forum, met de zeer intelligent gekozen naam Guderain, maakt hiervoor wat reclame. De tekst die dit hersenloos persoon hierbij nalaat is een echte schande voor dit forum. Met vuile joden, fraskiljons de kop in slaan en vreemdelingen in hun kist is ongeveer de korte inhoud ervan weergegeven.
Halve garen die dus samen met hun groepje uitschot, marginalen en andere crapuul een namiddagje 'sfeer verzieken' gaan spelen mogen hier dus ongestoord reclame maken en dergelijke schandalige zaken posten.
Het NSV is één van die groepjes leeghoofden die de gewone burger (Vlaming en Belg) liever ziet verdwijnen. Ik zie ze liever creperen. Daarom hoop ik dat op 12 maart 2004, een dag na het ongetwijfeld troosteloos optreden van deze stoere jongens, niemand in Antwerpen nog spreekt over dit klootjesvolk. Of het is in het politiekantoor of gerechtsgebouw.

Ik ben al blij dat het dit jaar niet meer in Leuven is. Ik kan me de 'veldslag' nog goed herinneren....

PAJOT 8 januari 2004 16:17

Blauwe knop. :P

Tantist 8 januari 2004 16:18

Citaat:

De 11de organiseert NSV een betoging in Antwerpen. Niet dat er aan een opkomst van 5 leden veel te organiseren valt

Ik denk dat je je toch een beetje vergist in het ledenaantal van NSV.

Pallieter 8 januari 2004 16:19

Citaat:

Laat de verwijten maar komen mijn beste. Bij het lezen van zo'n idiote topics wordt mijn motivatie om te komen enkel maar groter en niet alleen die van mij. Vorig jaar was ik met 5 vrienden aanwezig, ik schat onze groep voor dit jaar op 25. allemaal uitschot die komen om de sfeer te verzieken natuurlijk...

ach ja ieder denkt er het zijne van, maar dankzij deze topîc heb je de gebeurtenis weer vollop in de schijnwerper gezet, waarvoor dank

hoe meer zielen hoe meer vreugd houzé

JP 8 januari 2004 16:20

Ja, weet ik wel. Maar ik bedoel die 5 waarvan hun IQ hoger is dan 60.

Antoon 8 januari 2004 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pallieter
Laat de verwijten maar komen mijn beste. Bij het lezen van zo'n idiote topics wordt mijn motivatie om te komen enkel maar groter en niet alleen die van mij. Vorig jaar was ik met 5 vrienden aanwezig, ik schat onze groep voor dit jaar op 25. allemaal uitschot die komen om de sfeer te verzieken natuurlijk...

ach ja ieder denkt er het zijne van, maar dankzij deze topîc heb je de gebeurtenis weer vollop in de schijnwerper gezet, waarvoor dank

hoe meer zielen hoe meer vreugd houzé

Bwa, 25 is wat hoog geschat, niet ?
Het is een beetje zoals ik in een andere topic ovber hetzelfde onderwerp reeds schreef.

15 extreem -rechtse en 15 extreem-linkse aanwezigen (NSV en LSP). De ene club zingt haj-li haj-lo en roept " vreemdelingen buiten", de andere club zingt de internationale en roept "weg met de fascisten".

Met een beetje chance kloppen ze op mekaars smoelen, en de Grote Betogingen zijn weer voorbij.

Au suivant.....

Peter Johan 8 januari 2004 16:34

Geachte forummers,

Mag ik verzoeken om geen scheldpartijen te richten aan andere forumdeelnemers?

Het is best mogelijk dat u hun ideologieën verwerpelijk vindt, maar dan is het uw recht om die teksten argumentatief aan te pakken, doch zonder te vervallen in aanvallen op de persoon.

Peter Johan

SP 8 januari 2004 16:38

Citaat:

Wat een giller...

Het zijn inderdaad een belachelijk groepje vreemde rakkers als je het mij vraagt... En ik kan inderdaad onmogelijk begrijpen dat de forum moderators dergelijke propaganda laten staan...
Ik herinner me nog hun activiteit waar maar liefst 5 mensen aanwezig waren die inderdaad samen nog aan 1OO kwamen wat iq betreft.. Maar goed, dat belette hen niet om hun activiteit SUCCESVOL te noemen.. Ach je zou er bijna medelijden mee hebben...

JP 8 januari 2004 16:54

IK begrijp het nu helemaal niet. Guderain mag dergelijke teksten posten zonder probleem, verschillende versies zelfs, maar een scheldwoord hier en daar wordt meteen gevolgd door een tussenkomst van een moderator. In rode letters. Kan iemand mij dat uitleggen?

Tantist 8 januari 2004 17:01

Citaat:

IK begrijp het nu helemaal niet. Guderain mag dergelijke teksten posten zonder probleem, verschillende versies zelfs, maar een scheldwoord hier en daar wordt meteen gevolgd door een tussenkomst van een moderator. In rode letters. Kan iemand mij dat uitleggen?

Ja, de moderators zijn allemaal facisten en rascisten! België unitair!!!! :twisted: :twisted:

Peter Johan 8 januari 2004 17:02

Citaat:

Graag zal ik even verduidelijken.

:arrow: Een poster plaatst een tekst, waarin hij één of andere algemene opinie ventileert.
Wanneer deze opinie met de grond gelijk gemaakt wordt, dan hoef ik niet te reageren.
Wanneer de poster daarentegen bedacht wordt met scheldwoorden i.p.v. de opinie, dan knip ik of waarschuw ik. Meestal zelfs enkel na klacht.

Snap je het verschil :?:

:arrow: Mijn rode vette tekst is enkel om op te vallen. :wink:

Peter Johan

SP 8 januari 2004 17:03

Citaat:

Ach, dat zijn die mietjes die als ze hun persoonlijk aangevallen voelen omdat ze met een zwakke argumentatie komen, op dat blauwe knopje duwen...

Het is zoals kleine kinderen.... Ik ga het gaan zeggen hoor!!! Het heeft veel weg van klikken uit onmacht... Terwijl dergelijke onfatsoenlijke uitspraken over vuile Joden zonder probleem aanvaard worden..

Tja JP, tis een oneerlijke wereld hé :D

Antoon 8 januari 2004 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan

:lol: :lol: :lol:

SP 8 januari 2004 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Citaat:

Graag zal ik even verduidelijken.

:arrow: Een poster plaatst een tekst, waarin hij één of andere algemene opinie ventileert.
Wanneer deze opinie met de grond gelijk gemaakt wordt, dan hoef ik niet te reageren.
Wanneer de poster daarentegen bedacht wordt met scheldwoorden i.p.v. de opinie, dan knip ik of waarschuw ik. Meestal zelfs enkel na klacht.

Snap je het verschil :?:

Neen, want het ventileren van mijn mening rond die randdebielen van NSV is toch ook maar het ventileren van een opinie...

Peter Johan

JP 8 januari 2004 17:10

Ik kan ook rode tekst posten, wist ik helemaal nog niet

Maar nu antwoord de moderator nog niet op mijn vraag.
Hoe kan het dat de verantwoordelijken van dit forum zo'n tekst laten staan?
Even voorstellen : ik ben een echte racist die hier een topic opent met een liedje van de KKK-clan in de trant van 'Hitler, Hitler please come back, you forgot to kill the black'.
Dat is toch WAANZIN! Dat kan je toch niet tolereren! Alleen al het feit dat forumleden een nazi-generaal als postnaam gebruiken gaat al ver. Dat ze dan ook nog eens teksten posten van hun overigens al zeer obscure vereniging is toch helemaal te gek.

SP 8 januari 2004 17:14

Citaat:

Even voorstellen : ik ben een echte racist die hier een topic opent met een liedje van de KKK-clan in de trant van 'Hitler, Hitler please come back, you forgot to kill the black'.
Dat is toch WAANZIN! Dat kan je toch niet tolereren! Alleen al het feit dat forumleden een nazi-generaal als postnaam gebruiken gaat al ver. Dat ze dan ook nog eens teksten posten van hun overigens al zeer obscure vereniging is toch helemaal te gek.

Ik beaam, maar als ik je een manke hond noem die aan schurft lijdt... dan maak je je onschuldig aan zeer arrogant taalgebruik en dat moet zo snel mogelijk verwijderd worden;...

IK mis consequentie in de moderators...

Peter Johan 8 januari 2004 17:29

Citaat:

:idea: Enkel mijn persoonlijke visie op modereren:idea:

In principe laat ik alles staan, zolang het niet indruist tegen de wet.
Daarbij laat ik me o.a. inspireren door de teksten van het CGKR.
Een discussie hierover kan je eventueel lezen en heroprakelen:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...acisme&start=0
Dus aanzetten tot geweld, discriminatie op raciale basis, knip ik.

Buiten de CGKR-wetten zijn er ook uiteraard de wetten op privacy.
Schendingen daarvan, zijn uiteraard makkelijke prooien voor mijn censorschaar, zonder dat daar ooit veel discussie over volgt. (Oef!)

Dan zijn er nog de forumreglementen.
Die interpreteer ik zo los mogelijk.
Schelden, persoonlijke aanvallen, of persoonlijke topics, 'behandel' ik enkel wanneer er terechte klachten over binnenlopen.

Citaat:

Om even op dit voorbeeld in te gaan:
"Kill the black" zou ik eventueel overwegen te knippen, als aanzet tot geweld.
Mét aarzeling, daar het gericht is aan een reeds overleden persoon, en dus zelfs als oproep tot geweld discutabel is.

Wens jij jezelf te ridiculiseren, stigmatiseren of te 'outen' met een beladen 'nick' dan gun ik jou je masochistische pretje.

Op fora is al vaak gebleken, dat wie om censuur roept, er sneller het slachtoffer van wordt, dan hij het voor mogelijk houdt.
Het is een mesje dat langs twee zijden snijdt......

Peter Johan

Tantist 8 januari 2004 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SP
Citaat:

Ik beaam, maar als ik je een manke hond noem die aan schurft lijdt... dan maak je je onschuldig aan zeer arrogant taalgebruik en dat moet zo snel mogelijk verwijderd worden;...

IK mis consequentie in de moderators...

Ik zeg het toch: allemaal rascisten en facisten. België unitair!!! :twisted:

JP 8 januari 2004 17:33

Ik begrijp het al beter. Ik blijf er ook bij dat hier inderdaad veel moet kunnen maar dat de teksten van Guderain te ver gaan.
Jammer dat je trouwens de meest stomme opmerkingen ook niet mag knippen, zijn we meteen van Tantist af!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be