Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vlaamse leeuw aardt goed in Zuid-Afrika (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8055)

Joshua 8 januari 2004 17:13

Vlaamse leeuw aardt goed in Zuid-Afrika
Simba, de leeuw die eind vorig jaar uit Opglabbeek naar Johannesburg verhuisde, stelt het opperbest. Het tweeënhalf jaar oude mannetje heeft inmiddels gezelschap gekregen van Bijane, volgens beheerder Kevin Richardson de bijna mooiste leeuwin van het park Fourways. En daar blijft het niet bij: binnenkort krijgt hij ook nog het gezelschap van de dames Thandi, Lucky en Nomusa.

Bron: standaard. (met een kleine correctie van mezelf)

JP 8 januari 2004 17:15

Dat is dan de enigste Vlaamse Leeuw die ik het allesbeste wens. Veel andere vlaamse leeuwen smeulen nog na in mijn kachel na 11 juli. 8)

SP 8 januari 2004 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JP
Dat is dan de enigste Vlaamse Leeuw die ik het allesbeste wens. Veel andere vlaamse leeuwen smeulen nog na in mijn kachel na 11 juli. 8)

Een giller...

Maar Joshua, je moet mij toch eens vertellen wat dit

1. Met politiek te maken heeft?
2. Wat dit dan nog met politiek binnenland te maken heeft???

Het Skill Effect 8 januari 2004 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SP
Citaat:

Een giller...

Maar Joshua, je moet mij toch eens vertellen wat dit

1. Met politiek te maken heeft?
2. Wat dit dan nog met politiek binnenland te maken heeft???

Als je een leeuw bij koetjes en kalfjes zet, vallen er garantie slachtoffers! :lol: :lol:

Zeno! 8 januari 2004 17:25

Citaat:

Dierenbeul. :evil:

Antoon 8 januari 2004 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect

Als je een leeuw bij koetjes en kalfjes zet, vallen er garantie slachtoffers! :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Tantist 8 januari 2004 17:27

Citaat:

Yeah right, jij hebt nog nooit van je leven een vlag verbrand. Anders zou je wel weten dat ze smelt en ENORM stinkt. Voor je kacheltje en de atmosfeer in huis lijkt me dat niet echt leuk.

Maar 't is natuurlijk tof om u stoer voor te doen, niwaar?

JP 8 januari 2004 17:30

Humorist, van die prachtige gestikte (dus uit draadjes) branden wel degelijk!

Tantist 8 januari 2004 17:34

Citaat:

Humorist, van die prachtige gestikte (dus uit draadjes) branden wel degelijk!

Opschepper. Ik heb nog nooit een katoenen vlag gezien.

JP 8 januari 2004 17:35

Die kan ik je nu niet meer tonen. Maar ook mijn Belgische vlag van 1 op 1,5 die boven mijn bed op mijn kot hangt is van katoen.

Tantist 8 januari 2004 17:36

Citaat:

Die kan ik je nu niet meer tonen. Maar ook mijn Belgische vlag van 1 op 1,5 die boven mijn bed op mijn kot hangt is van katoen.

Waar zijn mijn stekskens? :twisted:

JP 8 januari 2004 17:37

Je bent uitgenodigd. Weliswaar zonder knokploeg, die hoef je voor 1 keer niet mee te brengen. Of doen jullie Orangisten dat niet?

Bruno* 8 januari 2004 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:

Yeah right, jij hebt nog nooit van je leven een vlag verbrand. Anders zou je wel weten dat ze smelt en ENORM stinkt. Voor je kacheltje en de atmosfeer in huis lijkt me dat niet echt leuk.

Maar 't is natuurlijk tof om u stoer voor te doen, niwaar?

Jij wel?

Anders zou je wel weten dat ze smelt en ENORM stinkt. Voor je kacheltje en de atmosfeer in huis lijkt me dat niet echt leuk.

een straf :twisted:

Zeno! 8 januari 2004 18:36

Citaat:

Is dat naast of boven je poster van Fabiola?

Zeno! 8 januari 2004 18:37

Mensen, een vlag moet je BUITEN verbranden! Bij een gezellig kampvuur bijvoorbeeld. :wink:

JP 8 januari 2004 18:37

Tussen die van fabiola en lola ferrari.

Zeno! 8 januari 2004 18:38

Citaat:

Tussen die van fabiola en lola ferrari.

"Die van Fabiola" ?? 8O Wat bedoel ja d�*�*rmee? 8O :? *huiver*

JP 8 januari 2004 18:41

De badpak foto. Met hoed.

Vlaamse Leeuw 8 januari 2004 19:08

Citaat:

Tussen die van fabiola

:? Weet u meer dan ons? :wink:

Darwin 8 januari 2004 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua
Vlaamse leeuw aardt goed in Zuid-Afrika
Simba, de leeuw die eind vorig jaar uit Opglabbeek naar Johannesburg verhuisde, stelt het opperbest. Het tweeënhalf jaar oude mannetje heeft inmiddels gezelschap gekregen van Bijane, volgens beheerder Kevin Richardson de bijna mooiste leeuwin van het park Fourways. En daar blijft het niet bij: binnenkort krijgt hij ook nog het gezelschap van de dames Thandi, Lucky en Nomusa.

Is dat toeval zeg, heb ik net een topic over dit onderwerp opgestart op http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8935

:wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be