![]() |
Vindt u die massale aanwezigheid van niet-Westerse vreemdelingen leuk ?
Zie hier, ik stel eens een positief geformuleerde vraag over die vreemdelingen.
|
TE is nooit goed zeggen ze!
|
Voorlopig niet nee.
|
Neen. Ben ik nu een racist ? :-P
Meeste mensen denken niet op lange termijn, ze hebben er misshien sociaal gezien geen last van maar je weet ook dat als er blijven bijkomen (dus meer mensen in ons landje) het nog moeilijker wordt voor iedereen. Bovendien worden ze door de paarse regering extra in de watten gelegd en dat steekt veel mensen tegen. Omdat onze regering vindt dat het kansarmen zijn en een minderheid zijn moeten ze dus extra beschermd worden via oa quota's. Het enige wat ik dus kan doen is VB stemmen en hopen dat die rechtse voedingsbodem verder kan groeien. |
Neen.
Maar dit is natuurlijk ook een kwestie van waar je woont... Als je midden in de stad woont, word je ook vaker met deze vreemdelingen geconfronteerd... |
'NEE' ;-):lol:
|
Eerlijk antwoord,nee
|
Trop is te veel :?
|
Nee. Teveel vreemdelingen zorgt voor alsmaar groter wordende integratie- en inburgeringsproblemen, met als gevolg sociale achterstand en vervreemding.
|
Ja, maar onder voorbehoud, want hoe interpreteer je het begrip "niet-Westers"? Gaat het hier over ras, mentaliteit, identiteit, normen en waarden,... ?
|
Citaat:
|
Niet westers kan idd LEUK zijn..., probleem is als men tegen de doorsnee persoon begint te praten over niet westers dan zit men direct het "Maghreb-straatje". Maw maghrebs/moslims hebben eigenlijk het leven van al die andere niet westerse mensen&culturen meegesleurd en hen nu ook de stempel gegeven van "niet-deugende" personen.
Terwijl dit niet altijd zo is. Van al de culturen & nationaliteiten die ons land rijk is, is er maar ééntje die constant tegenwerkt...idd Mo z'n bende een hoop miserie en ellende. |
Citaat:
|
Wij zijn allemaal vreemdelingen (volgens mijn geloof zijn wij buitenaards) ,dus alle vreemdelingen zijn welkom als het maar geen UFO's zijn alhoewel... :lol:
|
Vooral Lincoln vind ik leuk.
|
Schuif een beetje op, er kan nog eentje bij...totdat er aan de andere kant van de bank er een deel afvallen die er al langer op zaten! :lol: :lol: :lol:
|
Citaat:
![]() |
ik vind zo wat multicul best leuk ja.
zou anders nogal eentonig zijn. |
Zonder misserie is de wereld een saaie tuin !
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be