Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Datingforum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=80713)

MaXiMuS 18 februari 2007 14:14

Datingforum

Na een jaar of 2 lidmaatschap kwam ik daarnet tot deze onthutsende vaststelling:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 2439268)
Het is hier per slot van rekening geen datingforum.

U begrijpt mijn ontgoocheling en vertwijfeling.

We zijn allen wel eens eenzaam en single. Vandaar het volgende idee: waarom geen subforum (onder K&K bij voorbeeld) getiteld Dating(forum).

Daar kunnen vrijgezellen en scheve schaatsrijders/sters naar harte lust daten, blind daten, forum daten, speed daten en andere formules uitproberen, bespreken, bekritiseren enz.

Het lijkt mij overigens een zeer leuke combinatie: blond, blauwe ogen, vast werk, sportief, niet roker/ster, spa.

garfield 18 februari 2007 14:35

leuk idee

baseballpolitieker 18 februari 2007 14:49

Het aantal dubbelnicks zal onmiddellijk vertienvoudigen!:lol:;-)

Dronkoers 18 februari 2007 15:56

Daar heb je toch de PB's voor? ;-)

tronca 19 februari 2007 03:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 2445799)
Na een jaar of 2 lidmaatschap kwam ik daarnet tot deze onthutsende vaststelling:

U begrijpt mijn ontgoocheling en vertwijfeling.

We zijn allen wel eens eenzaam en single. Vandaar het volgende idee: waarom geen subforum (onder K&K bij voorbeeld) getiteld Dating(forum).

Daar kunnen vrijgezellen en scheve schaatsrijders/sters naar harte lust daten, blind daten, forum daten, speed daten en andere formules uitproberen, bespreken, bekritiseren enz.

Het lijkt mij overigens een zeer leuke combinatie: blond, blauwe ogen, vast werk, sportief, niet roker/ster, spa.

Een apart subforum komt er niet. U kan natuurlijk altijd uw kans wagen in K&K. Veel succes!

MaXiMuS 19 februari 2007 10:56

Dit is nochtans het gat in de markt! Beeld u reeds de miljoenen aan reclameinkomsten in... Zin om binnenkort met een porsche rond te toeren ipv uw tweedehandse renault? Maak dan een dating subforum!

Het spreekt vanzelf dat de moderatoren, en de bedenker -zijde mijzelf-, de eerste keus hebben qua Mädchen!

flyingrhyno 19 februari 2007 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 2448295)
Dit is nochtans het gat in de markt! Beeld u reeds de miljoenen aan reclameinkomsten in... Zin om binnenkort met een porsche rond te toeren ipv uw tweedehandse renault? Maak dan een dating subforum!

Het spreekt vanzelf dat de moderatoren, en de bedenker -zijde mijzelf-, de eerste keus hebben qua Mädchen!

MaXiMuS u bent een grapjas, reclame-inkomsten :lol:
IK raad u aan zelf een dating - forum op te richten en zodoende te genieten van de miljoenen aan inkomsten. Ik hou u er wel aan mij dan eens uw fonkel nieuwe porsche te komen "showen".

Mvg,

Flying...

Internaut 19 februari 2007 16:26

Het probleem is dat de vrouwelijke populatie hier kwazi nihil is.
Ik denk dat Lombas wel goed in de markt ligt, echter weet ik niet hoe ze eruit ziet en of ze single is. Dan is er nog VB'ster Veerle23 waar we al een tijdje niets van gehoord hebben.

Laya 19 februari 2007 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2449449)
Ik denk dat Lombas wel goed in de markt ligt, echter weet ik niet hoe ze eruit ziet en of ze single is. Dan is er nog VB'ster Veerle23 waar we al een tijdje niets van gehoord hebben.

en dan moeten ze nog willen daten he :twisted:

garfield 19 februari 2007 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2449485)

allez
:cry:

MaXiMuS 19 februari 2007 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2449485)

als dat een foto is van u wil ik zeker wel met u daten ... 8O

MaXiMuS 19 februari 2007 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingrhyno (Bericht 2448535)
MaXiMuS u bent een grapjas,

Ik hou u er wel aan mij dan eens uw fonkel nieuwe porsche te komen "showen".

Mvg,

Flying...

Ik zal die met graagte komen showen! Met een date of drie in de passagierszetel zelfs!

vlijmscherp 19 februari 2007 16:45

mss al nekeer een topic openen waarin iedereen zijn foto wilt plaatsen?

Laya 19 februari 2007 16:47

Maar allez garfield, dat daten, ik weet toch niet zenne... bekijk nu mijn geval, getrouwd, super ventje, dus als ik date zou het puur sex moeten zijn, voor de verandering zeg maar... pure veronderstelling he... ik vind hier iemand om te daten, we spreken af en dan is dat een afknapper van jewelste, in de verste verste niet de vent die ik in gedachten had... daar sta je dan he... wat nu?

Kim 19 februari 2007 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2449449)

lombas is een man! :lol:

MaXiMuS 19 februari 2007 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2449545)
Maar allez garfield, dat daten, ik weet toch niet zenne... bekijk nu mijn geval, getrouwd, super ventje, dus als ik date zou het puur sex moeten zijn, voor de verandering zeg maar... pure veronderstelling he... ik vind hier iemand om te daten, we spreken af en dan is dat een afknapper van jewelste, in de verste verste niet de vent die ik in gedachten had... daar sta je dan he... wat nu?

interessant.. interessant !! 8-)

Nog vereisten? :-D

Laya 19 februari 2007 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaXiMuS (Bericht 2449566)
interessant.. interessant !! 8-)

Nog vereisten? :-D

lol de Max ziet ze al vliegen...

maar serieus nu, ik heb me dat al meermaals afgevraagd, wat zijn zo de smoesjes om van een tegenvallende sexdate af te geraken?
'sorry, ik denk dat die 'tijd van de maand' er net doorgekomen is'? :lol:

garfield 19 februari 2007 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2449545)

u hebt natuurlijk gelijk.

garfield 19 februari 2007 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2449546)
lombas is een man! :lol:

toch bizar hoeveel mensen die geloven dat de Lombas een vrouw is hé :lol:

MaXiMuS 19 februari 2007 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2449579)
lol de Max ziet ze al vliegen...

maar serieus nu, ik heb me dat al meermaals afgevraagd, wat zijn zo de smoesjes om van een tegenvallende sexdate af te geraken?
'sorry, ik denk dat die 'tijd van de maand' er net doorgekomen is'? :lol:

waarom het zo moeilijk maken? zeg gewoon na een minuut of 5 iets �* la:

"Allez bon, ik ben dan ne keer."

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be