![]() |
Datingforum
Na een jaar of 2 lidmaatschap kwam ik daarnet tot deze onthutsende vaststelling:
Citaat:
U begrijpt mijn ontgoocheling en vertwijfeling. We zijn allen wel eens eenzaam en single. Vandaar het volgende idee: waarom geen subforum (onder K&K bij voorbeeld) getiteld Dating(forum). Daar kunnen vrijgezellen en scheve schaatsrijders/sters naar harte lust daten, blind daten, forum daten, speed daten en andere formules uitproberen, bespreken, bekritiseren enz. Het lijkt mij overigens een zeer leuke combinatie: blond, blauwe ogen, vast werk, sportief, niet roker/ster, spa. |
leuk idee
|
Het aantal dubbelnicks zal onmiddellijk vertienvoudigen!:lol:;-)
|
Daar heb je toch de PB's voor? ;-)
|
Citaat:
|
Dit is nochtans het gat in de markt! Beeld u reeds de miljoenen aan reclameinkomsten in... Zin om binnenkort met een porsche rond te toeren ipv uw tweedehandse renault? Maak dan een dating subforum!
Het spreekt vanzelf dat de moderatoren, en de bedenker -zijde mijzelf-, de eerste keus hebben qua Mädchen! |
Citaat:
IK raad u aan zelf een dating - forum op te richten en zodoende te genieten van de miljoenen aan inkomsten. Ik hou u er wel aan mij dan eens uw fonkel nieuwe porsche te komen "showen". Mvg, Flying... |
Het probleem is dat de vrouwelijke populatie hier kwazi nihil is.
Ik denk dat Lombas wel goed in de markt ligt, echter weet ik niet hoe ze eruit ziet en of ze single is. Dan is er nog VB'ster Veerle23 waar we al een tijdje niets van gehoord hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
:cry: |
Citaat:
als dat een foto is van u wil ik zeker wel met u daten ... 8O |
Citaat:
Ik zal die met graagte komen showen! Met een date of drie in de passagierszetel zelfs! |
mss al nekeer een topic openen waarin iedereen zijn foto wilt plaatsen?
|
Maar allez garfield, dat daten, ik weet toch niet zenne... bekijk nu mijn geval, getrouwd, super ventje, dus als ik date zou het puur sex moeten zijn, voor de verandering zeg maar... pure veronderstelling he... ik vind hier iemand om te daten, we spreken af en dan is dat een afknapper van jewelste, in de verste verste niet de vent die ik in gedachten had... daar sta je dan he... wat nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
interessant.. interessant !! 8-) Nog vereisten? :-D |
Citaat:
maar serieus nu, ik heb me dat al meermaals afgevraagd, wat zijn zo de smoesjes om van een tegenvallende sexdate af te geraken? 'sorry, ik denk dat die 'tijd van de maand' er net doorgekomen is'? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom het zo moeilijk maken? zeg gewoon na een minuut of 5 iets �* la: "Allez bon, ik ben dan ne keer." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be