![]() |
Re: Oostbloklanden
On Sun, 18 Feb 2007 19:25:15 +0100, "Ab" <[email protected]> wrote:
>Heb ik macaroni gegeten. En daarna een beetje kwark. Toen ben ik naar >bed gegaan. De volgende ochtend werk ik wakker, en heb ik koffie voor >mijzelf gemaakt. Ik dronk mijn koffie toen nog met melk en suiker, en >nadat ik de melk en twee suikerklontjes in de koffie heb gedaan, heb >ik met een theelepeltje de koffie geroerd. Ik heb namelijk geen >koffielepeltjes. Weet iemand waar ik die kan kopen? > Wat moet deze onzin in nl.politiek? |
Re: Oostbloklanden
"Euker Voorn" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 18 Feb 2007 19:25:15 +0100, "Ab" <[email protected]> wrote: > >>Heb ik macaroni gegeten. En daarna een beetje kwark. Toen ben ik naar >>bed gegaan. De volgende ochtend werk ik wakker, en heb ik koffie voor >>mijzelf gemaakt. Ik dronk mijn koffie toen nog met melk en suiker, en >>nadat ik de melk en twee suikerklontjes in de koffie heb gedaan, heb >>ik met een theelepeltje de koffie geroerd. Ik heb namelijk geen >>koffielepeltjes. Weet iemand waar ik die kan kopen? >> > > Wat moet deze onzin in nl.politiek? He Euker, heb je al haar op je zakkie? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be