![]() |
De ambassade van Saudie Arabië
Alexanderstraat 19
2514 JM Den Haag tel: (+31)(0)70-3614391 |
Re: De ambassade van Saudie Arabië
"F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 Da's me te ver fietsen voor een kop koffie Wim |
Re: De ambassade van Saudie =?ISO-8859-15?Q?Arabi=EB?=
F@ber wrote:
> Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 > Ja, en? |
"F@ber" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. |
"Arya" <-@-> schreef in bericht news:[email protected] reenews.net... > F@ber wrote: >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 >> > > Ja, en? Kun je lekker theeleuten, neem Job ook maar mee. |
"Wim" <[email protected]> wrote in news:[email protected]:
> > "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Da's me te ver fietsen voor een kop koffie > > Wim > > Thee Wim, thee. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
"F@ber" <[email protected]> wrote in news:6efe$45d8c90e$3ea31a8a$14612
@news.chello.nl: > Alexanderstraat 19 > 2514 JM Den Haag > tel: (+31)(0)70-3614391 Hebben die geen imeel? -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "F@ber" <[email protected]> wrote in news:6efe$45d8c90e$3ea31a8a$14612 > @news.chello.nl: > >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Hebben die geen imeel? [email protected] [email protected] > > -- > Bye, > > Willem-Jan Markerink > > The desire to understand > is sometimes far less intelligent than > the inability to understand > > <[email protected]> > [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]>
wrote: > >"F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]. .. >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > >Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. > > Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. Adiós, Cheche |
"Cheche" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> > wrote: > >> >>"F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected] ... >>> Alexanderstraat 19 >>> 2514 JM Den Haag >>> tel: (+31)(0)70-3614391 >> >>Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >> >> > Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. Net zoals wij vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor wat uitspraken aangaande de koran. |
Re: De ambassade van Saudie =?ISO-8859-1?Q?Arabi=EB?=
F@ber wrote:
> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> >> wrote: >> >>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> Alexanderstraat 19 >>>> 2514 JM Den Haag >>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >>> >>> >> Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. > > Net zoals wij vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een > Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor wat > uitspraken aangaande de koran. > > JayJBee "Wij?" |
"JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > F@ber wrote: >> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> >>> wrote: >>> >>>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected].. . >>>>> Alexanderstraat 19 >>>>> 2514 JM Den Haag >>>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>>> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>>> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >>>> >>>> >>> Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. >> >> Net zoals wij vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een >> Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor >> wat uitspraken aangaande de koran. >> >> > > JayJBee > "Wij?" Ik dacht het niet. Zij misschien wel. |
"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "Wim" <[email protected]> wrote in news:[email protected]: > >> >> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> Alexanderstraat 19 >>> 2514 JM Den Haag >>> tel: (+31)(0)70-3614391 >> >> Da's me te ver fietsen voor een kop koffie >> >> Wim >> >> > > Thee Wim, thee. > > -- > Bye, > > Willem-Jan Markerink > > The desire to understand > is sometimes far less intelligent than > the inability to understand > > <[email protected]> > [note: 'a-one' & 'en-el'!] Zelfs geen Coffee Arabica? |
"Esizkur" <[email protected]> wrote in news:45d8e1fe$0$15792$ba620dc5
@text.nova.planet.nl: > > "Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> "Wim" <[email protected]> wrote in news:erahog$2fj1$1@nl- news.euro.net: >> >>> >>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected].. . >>>> Alexanderstraat 19 >>>> 2514 JM Den Haag >>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>> >>> Da's me te ver fietsen voor een kop koffie >>> >>> Wim >>> >>> >> >> Thee Wim, thee. >> > > Zelfs geen Coffee Arabica? > > > Zijn vast slavenbonen. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
Re: De ambassade van Saudie =?UTF-8?B?QXJhYmnr?=
Cnorlax wrote:
> > "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected].. . >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze > precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. Waar woont Geert Wilders??? -- Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel wie goed doet, die goed ontmoet gebruiker van Suse 10.2 is turbo |
Re: De ambassade van Saudie =?ISO-8859-1?Q?Arabi=EB?=
F@ber wrote:
> "JayJBee" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> F@ber wrote: >>> "Cheche" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Sun, 18 Feb 2007 22:55:16 +0100, "Cnorlax" <[email protected]> >>>> wrote: >>>> >>>>> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected].. . >>>>>> Alexanderstraat 19 >>>>>> 2514 JM Den Haag >>>>>> tel: (+31)(0)70-3614391 >>>>> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >>>>> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. >>>>> >>>>> >>>> Ze zullen onder de indruk zijn beste Cor. >>> Net zoals wij JayJBee "Wij?" vreselijk onder de indruk zijn van de Saudische eis dat een >>> Nederlands 2e Kamerlid met 1 paspoort zijn excuses moet aanbieden voor >>> wat uitspraken aangaande de koran. >>> >>> >> JayJBee >> "Wij?" > > Ik dacht het niet. Zij misschien wel. > > |
Re: De ambassade van Saudie Arabi
"atomic nano" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Cnorlax wrote: > >> >> "F@ber" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected].. . >>> Alexanderstraat 19 >>> 2514 JM Den Haag >>> tel: (+31)(0)70-3614391 >> >> Mooi. Ik zal die soepjurken eens een schrijven doen toekomen waarin ze >> precies kunnen lezen hoe ik over hen denk. > Waar woont Geert Wilders??? > -- > Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel > wie goed doet, die goed ontmoet > gebruiker van Suse 10.2 is turbo Die zal nu wel weer een zwerver, zonder vaste woon of verblijfplaats zijn. |
"Willem-Jan Markerink" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > "F@ber" <[email protected]> wrote in news:6efe$45d8c90e$3ea31a8a$14612 > @news.chello.nl: > >> Alexanderstraat 19 >> 2514 JM Den Haag >> tel: (+31)(0)70-3614391 > > Hebben die geen imeel? > > -- > Bye, > > Willem-Jan Markerink > Nee, die hebben kmeel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be