![]() |
Oostvlaams separatisme?
Ik vroeg me af of niemand een actiefront wilde helpen oprichten om Oost-Vlaanderen onafhankelijk te krijgen.
Gent wordt overspoeld door onbeschaafde tribale pubers uit de westflutse zandgronden, Antwerpen kijkt op ons neer omdat we geen grote haven hebben, Limburg isn't a real province anyway, Brabant wordt toch Brussel. Dus wie wil er meehelpen aan een onafhankelijk Oost-Vlaanderen? |
Alleen als het om een libertarische republiek gaat. Maar dat zal voor jou wel geen probleem vormen, denk ik zo. :lol:
|
Citaat:
|
Goe zot. Dan scheuren we het Meetjesland af en gaan we bij West-Vlaanderen en worden een graafschap, naar aloude traditie. Liever dat dan een stuk van Groot-Gent.
|
Ik steun de Oost-Vlaamse seperatistische beweging vanuit Antwerpen. Ik zal secessie doorvoeren over waar ik kom en de suprematie van de Oost-Vlaming overal doordrukken. Ik zal het Oost-Vlaamse verzet leiden vanuit Antwerpen want hoe sneller dat die mannen onafhankelijk zijn hoe beter.
Of een iets eenvoudigere oplossing is gewoon aan iedere Oost-Vlaming het boek "Nederlands spreken voor dummies" geven. Of gode gulder niet akkoord? |
Huttutut, hier komt niets van in huis. Het Groot-Brabantse rijk (van Gibraltar tot Vladivostok om te beginnen) zal Oost-Vlaanderen annexeren en de prachtige Antwerpse tongval overal opleggen.
|
Citaat:
|
[quote=Armadel;2448462]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
goe zot zeker? met al die Gentenaars??? aangezien Oost-Vlaanderen al 2 verschillende tv-zenders heeft, stel ik voor om die 2 delen onafhankelijk van elkaar te maken, in een confederatie dat mag nog.
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: of over het zelfbeschikkingsrecht van Brusselse randgemeenten. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() Heb net je foto gevonden van na de troonsbestijging. Heil Metternich! |
Schoon foto, vooral "Dieses Bild stammt von OutNow.CH" staat mij wel. ;-)
|
Citaat:
![]() Zo beter? |
Kennelijk alleen interesse vanuit Antwerpen, raar. En wij spreken wel het meest correcte Nederlands in Vlaanderen, Aalst uitgezonderd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be