Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   NVa-partijbestuurslid spuwt haar gal uit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=80802)

jan hyoens 19 februari 2007 10:42

NVa-partijbestuurslid spuwt haar gal uit

http://www.marijkesamyn.com/

lezen voordat ze gecensureerd wordt!

Het gaat goed bij de nva!

jurgen79 19 februari 2007 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2448268)

Gewoon een gefrustreerde postjespakster welke naast haar postje heeft gegrepen en nu haar gal ligt te spuwen :roll:

Citaat:

Waar ik op dit ogenblik helemaal geen behoefte aan heb is aan loze praatjes en bemoedigende schouderklopjes. Dus voorlopig zien ze me niet meer op het partijbestuur. Ook de “zekere zetels” die me aangeboden werden door andere partijen, kunnen me gestolen worden. Indien ik enkel daarop uit was, had ik reeds lang geleden mijn kar gekeerd.

Ik zal van deze rustperiode gebruik maken om te genieten van mijn man, mijn dochters en mijn hond. De warmte en betrokkenheid van mijn familie en mijn vrienden zullen me helpen om alles weer in het juiste perspectief te zien.
Velen onder hen hebben de hele geschiedenis op de voet gevolgd en hun aanvankelijk ongeloof is omgeslagen in woede en verbijstering.
En dat laatste beschrijft nog het best hoe ik me nu voel.
Samengevat komt het hierop neer:

1.

Blijf ik verder werken in een partij die uitblinkt in amateurisme wanneer het gaat om strategische beslissingen, hetgeen lijstvorming nu eenmaal is.
2.

Of geloof ik dat het geen amateurisme is maar een dubbele agenda van een partijtop waar ik sterk in geloofde en die ik vertrouwde?

Ik zal moeten beslissen of ik in één van beide soorten partijen energie en tijd wil blijven steken.
Voorlopig voel ik me afwisselend woedend en verdrietig, dus stel ik dat soort beslissingen liever nog wat uit.
Wat ik wel wil doen, is alle mensen bedanken die me al die jaren gesteund en geholpen hebben door folders te bussen, affiches te plakken, hun voortuin te lenen om een bord te plaatsen, een centje in mijn verkiezingsspaarpot te steken, me moed in te spreken en me te steunen door dik en dun. Maar vooral wil ik iedereen bedanken die ooit het bolletje bij mijn naam kleurde. Sorry dat ik jullie en mijn droom niet waar kan maken.

robert t 19 februari 2007 12:18

Citaat:

Dames en heren, ziedaar een bericht van N-VA-Watch, door onze onvolprezen Jan.

Tja, sommige mensen durven en kunnen nog voor hun ongezouten mening uitkomen, ook al gaat het hier om een geweigerde plaats op de lijst.

Allé, tot je volgende berichtje. En veel groetjes aan Jurgen en Marie-Rose.

De Garde 19 februari 2007 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 2448533)

Tja, sommige mensen durven en kunnen nog voor hun ongezouten mening uitkomen, ook al gaat het hier om een geweigerde plaats op de lijst.

Ik heb Marijke ooit bezig gezien in een debat en vond ze wel 'naturel' als politica. De Gentse N-VA-clan is me ook niet onbekend en dan heb ik toch meer vertrouwen in Samijn dan in dat groepje.

Hans1 19 februari 2007 14:20

Elke partij heeft die problemen soms. Ik doe daar niet onnozel over. Politiek is komen en gaan.

Jan Meuleman 19 februari 2007 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2448956)
Elke partij heeft die problemen soms. Ik doe daar niet onnozel over. Politiek is komen en gaan.

Dat is dan ook een van de weinige keren.

Kim 19 februari 2007 14:27

Ik heb haar verhaal gelezen en ik kan me voorstellen dat ze momenteel geen leuke periode doormaakt.

Echter, ik ben niet geplaatst om me over de interne werking van N-Va uit te spreken, dat is iets tussen Marijke en de rest van de leden.

Jan Meuleman 19 februari 2007 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 2448956)

Je bedoelt Yann Verbeeck, Kim.....

Catalyst 19 februari 2007 14:43

Citaat:

Wacht maar tot ze ook officieel opgeslokt worden door OPEN-CD&V... dan kan je pas echt lachen ;-)

robert t 19 februari 2007 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2448934)
Ik heb Marijke ooit bezig gezien in een debat en vond ze wel 'naturel' als politica. De Gentse N-VA-clan is me ook niet onbekend en dan heb ik toch meer vertrouwen in Samijn dan in dat groepje.

Goed, maar ik heb in mijn berichtje dan ook niet de kwaliteiten van Marijke in vraag gesteld. Het was gewoon een reactie op een persoon die met stip de titel "grootste splijtzwam van de Vlaamse Beweging" verdient.

garfield 19 februari 2007 14:46

Tja

ik ga géén woorden meer vuilmaken aan de nva.
Wel jammer voor die dame, is een partijmilitant van het eerste uur

De Garde 19 februari 2007 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 2449038)
Goed, maar ik heb in mijn berichtje dan ook niet de kwaliteiten van Marijke in vraag gesteld. Het was gewoon een reactie op een persoon die met stip de titel "grootste splijtzwam van de Vlaamse Beweging" verdient.

Ge kunt onze Jan véél toedichten, maar dat is nu toch wel te veel eer. Heb gewoon mijn mening gekoppeld aan jouw reactie omdat ik ook wel weet dat je Marijke kent, eerder dan de eerste reactie op het bericht, die haar duidelijk niet kent.

robert t 19 februari 2007 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Garde (Bericht 2449190)
Ge kunt onze Jan véél toedichten, maar dat is nu toch wel te veel eer.

Ik zou het eerder een twijfelachtige eer vinden.
Citaat:

Heb gewoon mijn mening gekoppeld aan jouw reactie omdat ik ook wel weet dat je Marijke kent, eerder dan de eerste reactie op het bericht, die haar duidelijk niet kent.
Dat ben ik met je eens.

jan hyoens 19 februari 2007 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 2448533)

Wat is er verkeerd om de toch wel smerige aanpak door de nva-top van deze dame aan te kaarten? Vergeten hoe ze jou hebben behandeld?

Jan Meuleman 19 februari 2007 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2449265)
Wat is er verkeerd om de toch wel smerige aanpak door de nva-top van deze dame aan te kaarten? Vergeten hoe ze jou hebben behandeld?

Jan, denk je "Vlaanderen" te helpen met ruzies aan te wakkeren? En dan maar klagen dat er geen Vlaams front is. De Walen zijn een stuk slimmer.

Brugge Veilig en Leefbaar 19 februari 2007 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 (Bericht 2448530)
Gewoon een gefrustreerde postjespakster welke naast haar postje heeft gegrepen en nu haar gal ligt te spuwen :roll:

Binnen nemen in het Vuil Blok zou ik zeggen, ongetwijfeld zijn er in het Waasland nog een paar partijmilitanten van het eerste uur die opzij kunnen gezet worden... :lol: :lol: :lol:

De Garde 19 februari 2007 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar (Bericht 2449408)
Binnen nemen in het Vuil Blok zou ik zeggen, ongetwijfeld zijn er in het Waasland nog een paar partijmilitanten van het eerste uur die opzij kunnen gezet worden... :lol: :lol: :lol:

Och gottekes toch, 't is daar ook weer.

jan hyoens 19 februari 2007 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2449356)
Jan, denk je "Vlaanderen" te helpen met ruzies aan te wakkeren? En dan maar klagen dat er geen Vlaams front is. De Walen zijn een stuk slimmer.

Tiens, wie steunt er het cordon sanitair rond de Vlaams nationale partij?

Ik wil gewoon een kankerplek uit de Vlaamse Beweging snijden.

lomeanor 19 februari 2007 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens (Bericht 2449460)
Tiens, wie steunt er het cordon sanitair rond de Vlaams nationale partij?

Ik wil gewoon een kankerplek uit de Vlaamse Beweging snijden.

Door dat snijden maak je de Vlaamse beweging alleen kleiner en minder ruim. Kun je nu echt niet begrijpen dat er Vlaams Nationalisten zijn voor wie het VB een zeer onaantrekkelijk alternatief is?

Fieseler 19 februari 2007 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2449528)
Kun je nu echt niet begrijpen dat er Vlaams Nationalisten zijn voor wie het VB een zeer onaantrekkelijk alternatief is?

Ja ik begrijp dat ze er zijn
Neen ik begrijp niet waarom

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be