Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ontluisterende film Vb eindelijk te zien op internet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=80878)

ericferemans 19 februari 2007 19:00

Ontluisterende film Vb eindelijk te zien op internet

De RTBF maakte enkele jaren geleden een verhelderende film.

Deze legt de nazi wortels en de nazi sympathieën van de leiders van het VB ondubbelzinnig vast en bewijst deze met verbluffende beelden.

Het is ongelofelijk dat de BRT deze film nog steeds niet uitzond.

Het zou moeten verplicht worden in elke school, en vertoond op elke politieke vormingsdag van om het even welke democratische organisatie of partij.

Gelukkig is deze film te zien op internet. Maar dat is niet voldoende.

Mag ik mijn politieke vrienden vragen om uitzending van deze film te voorzien in de zendtijd van hun partij, of om op alle mogelijk wijzen te zorgen dat deze documentaire wordt bekend gemaakt bij het grotere, Vlaamse publiek?

U kan hem hier bekijken via het internet.
Sommige beelden zijn ronduit schokkend.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4198910042830580654

amydal 19 februari 2007 19:02

het zou beter zijn die film op een site van een medewerker te plaatsen. Vorige kopiën (oa. op youtube) hebben sommigen laten verwijderen (zgz kopieerschending, terwijl heel youtube daarmee volstaat).

Metternich 19 februari 2007 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2450078)
Deze legt de nazi wortels en de nazi sympathieën van de leiders van het VB ondubbelzinnig vast en bewijst deze met verbluffende beelden.

En op welk moment wordt dat getoond?

maddox 19 februari 2007 19:14

Ik zie alleen maar een URL fout.

Zwartengeel 19 februari 2007 19:25

Is al een draad over geopend:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=73879

born2bewild 19 februari 2007 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 2450138)

SHOCKING!

deryz 19 februari 2007 19:27

een reportage van de vrt waarin filip de winter en zijn familie gevolgd werd ook nooit uitgezonden omdat de bevolking hem te sympathiek zou vinden...

deryz 19 februari 2007 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2450078)
De RTBF maakte enkele jaren geleden een verhelderende film.

Het is ongelofelijk dat de BRT deze film nog steeds niet uitzond.

Het zou moeten verplicht worden in elke school, en vertoond op elke politieke vormingsdag van om het even welke democratische organisatie of partij.

Gelukkig is deze film te zien op internet. Maar dat is niet voldoende.

Mag ik mijn politieke vrienden vragen om uitzending van deze film te voorzien in de zendtijd van hun partij, of om op alle mogelijk wijzen te zorgen dat deze documentaire wordt bekend gemaakt bij het grotere, Vlaamse publiek?

U kan hem hier bekijken via het internet.
Sommige beelden zijn ronduit schokkend.

http://video.google.com/videoplay?docid=-4198910042830580654

heel schokkend, het werkt niet!:roll:

duveltje382 19 februari 2007 19:45

Snik,wanneer krijg ik dat filmpje nu eens te zien:evil:

Zwartengeel 19 februari 2007 19:49

Link kopiëren en in de adresbalk van je browser plakken. Dan werkt het wel.

Den Ardennees 19 februari 2007 19:51

Oh ja, dat was die film waarover ik een filmkenner hoorde zeggen dat ie net zoals Triumph des Willens, over vele jaren nog zal worden bestudeerd op de filmschool als voorbeeld voor hoe je een propagandafilm moet maken: onheilspellende muziek op de juiste momenten, afgewisseld met stukken uit toespraken mooi gemonteerd en zo.

Lincoln 19 februari 2007 20:13

Flupke een gerolf waren ook bij, het is dan ook zeer contradictionair wanneer fillip slijmelijk over de joden praat !

Max van Dietschland 19 februari 2007 20:21

Ik heb die reportage al eerder gezien. Mooie reportage. Vooral die scene waar Filip Dewinter het 70 punten programma uit de kast haalde. ;-)

Een duidelijk statemant naar al die zogenaamde vernieuwers. Het 70 punten programma is veilig opgeborgen voor de toekomst. :twisted:

deryz 19 februari 2007 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland (Bericht 2450344)
Ik heb die reportage al eerder gezien. Mooie reportage. Vooral die scene waar Filip Dewinter het 70 punten programma uit de kast haalde. ;-)

Een duidelijk statemant naar al die zogenaamde vernieuwers. Het 70 punten programma is veilig opgeborgen voor de toekomst. :twisted:

filip dewinter heeft zelf al gezegd dat het paste in die tijd en dat hij er niet meer achter staat...

evilbu 19 februari 2007 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2450244)
Link kopiëren en in de adresbalk van je browser plakken. Dan werkt het wel.

http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654

Zo dus, blijkbaar heeft de topicstarter url en tekst omgewisseld of zoiets.

Ik vind dat je wel een uilskuiken moet zijn om niet door te hebben dat dat propaganda is. Zo spreekt men domweg van "haatdragend" .

Rond 23.00 spreken ze van "enkele ideeën" voor etnische zuivering, maar ik zie wel niemand van VB dat zeggen. (met die belachelijke Manneken Pis beeldjes)
En zoals in die andere topic al door Metternich gezegd, op 29.00, ik wist niet dat de vertaling van "Belziekske" "francophones" was.
Dat VB Marseille weldra ook gaat opeisen is weer een mooi voorbeeld van objectieve verslaggeving.
Waar dat cijfer van 87% Franstaligen in Brussel vandaan komt wil ik ook weten
.....:? Bon ik ben niet voor VB, maar ik ben waarschijnlijk ook niet de enige die er zo over denkt.

ericferemans 19 februari 2007 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 2450138)

raar:
http://video.google.com/videoplay?do...10042830580654

LA FACE CACHEE DU VLAAMS BLOK

RTBF-journalist Jean-Claude Defossé bundelde de meest onthullende beelden uit de (voor)geschiedenis van het Vlaams Blok in deze spannende documentaire uit 2004. Tweemaal vertoond op de RTBF, nog nooit op het Vlaamse scherm. Naar verluidt omdat de Vlaamse kijker "dit toch allemaal al weet".

Deze film is in het Nederlands ondertitelt!
Niet te verwarren met de emo film over PDW...

ericferemans 19 februari 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deryz (Bericht 2450178)
een reportage van de vrt waarin filip de winter en zijn familie gevolgd werd ook nooit uitgezonden omdat de bevolking hem te sympathiek zou vinden...

Zo sympahtiek is ie niet.
Het is een film die haarfijn zijn hypocriete natuur en zijn leugenachtigheid blootlegt!
Maar omdat ge de "linkiewinkies" niet gelooft: kijk zelf!
Alsjeblief: klik hier voor de film

De Garde 19 februari 2007 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans (Bericht 2450417)
Zo sympahtiek is ie niet.
Het is een film die haarfijn zijn hypocriete natuur en zijn leugenachtigheid blootlegt!
Maar omdat ge de "linkiewinkies" niet gelooft: kijk zelf!
Alsjeblief: klik hier voor de film

Blokkwatsj maakt al maanden reclame voor dat filmke dat een perfect symbool is van haatpropaganda van links: wat beeldjes monteren, wat muziek er onder en een 'duider' die alle moeite moet doen om zijn kots achter zijn tanden te houden. Mijn excuses voor het taalgebruik, maar dat soort journalisten horen thuis op de mesthoop en niet bij een openbare omroep.

HAMC 19 februari 2007 21:07

Leuk, ik heb me daar een paar maal gezien als jonge gast. :)

Herr Oberst 19 februari 2007 21:34

Pure propaganda, wat vooral de laatste minuten van deze 'reportage' aantonen. Bijzonder jammer dat de VRT deze documentaire niet uit wil zenden. Dan zou het ultieme bewijs geleverd zijn dat deze zender totaal gepolitiseerd is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be