Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Heeft iemand het bewijs dat fytofilie pervers is? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=8094)

Tantist 10 januari 2004 01:44

Zoals welbekend ben ik innig verliefd op mijn ficusplantje, maar een of andere idiote kerel op het stadhuis wil ons huwelijk niet inzegenen omdat zij geen mens is.

Anno 2004 vind ik dit niet meer kunnen. We zijn toch een progressieve natie?

12 sec. of numarx 10 januari 2004 01:53

Daar kan ik nog niet echt over oordelen. Kan je een paar tekeningetjes posten hoe de seksualiteit precies in z'n werk gaat? Dan kan ik de graad van perversiteit beter inschatten.

maddox 10 januari 2004 02:38

12" of Numarx. Derde schaamblaadje van links geeft het beste resultaat bij de ficus.Althans volgens de handlijding.Hardstekelige cactiï zijn lastiger, en eigenlijk alleen aanbevolen voor masochisten of klein geschapenen-deze kunnen tussen de stekels door wrijven.

Tantist, waarom zou je willen huwen?
het huwelijk zoals het algemeen aanvaard is is de verbintenis tussen 2 levende wezens(we kwamen van man en vrouw, hebben man/man vrouw/vrouw ook al toegelaten, minderjarigen uitgesloten,evenals familieleden in de eerste graad, en voor de rest meervoudige huwelijke uitgesloten).
Een belofte gezworen naar de 2 partijen toe, onder het waakzame oor en oog van een schepen of burgemeester, in functie van eerbaar getuige.

Helaas zijn schepenen of burgemeesters/essen politiek verkozenen en is eer en geweten al lang over boord gegooit, verkocht in ruil voor macht en zelfbelang.

ossaert 10 januari 2004 13:09

Mijn twee vetplantjes (Jos en André) en ik houden er een vrolijke menage �* trois op na, wij hebben geen nood aan achterhaalde instituten en principes als het huwelijk of monogamie.

Aangebrande Phönix 10 januari 2004 19:36

Ik ben waarlijk geschokt door dit goddeloos gedrag. Seks dient uitsluitend ter voortplanting van het menselijk ras. Halfmensen zijn onrein!

maddox 10 januari 2004 19:43

Er is minstens al 1 Australische die beweert zulke afstamming te moeten hebben.

Die dame kan overleven op slappe thee en zonlicht.
Klinkt toch vrij plantaardig.
Alleen is blijkbaar bladgroen hebben een recessief gen.

Aangebrande Phönix 10 januari 2004 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Alleen is blijkbaar bladgroen hebben een recensief gen.

Is dat een gen dat commentaren schrijft?

maddox 10 januari 2004 20:01

Oeps, effe een serieuze blunder.
regresief dus.

Bij deze ook aanpassende in de blunderpost

Aangebrande Phönix 10 januari 2004 23:28

Citaat:

Oeps, effe een serieuze blunder.
regresief dus.

Bij deze ook aanpassende in de blunderpost

2 dagen langer in het vagevuur.

maddox 10 januari 2004 23:48

Dank U voor die beloning O vurige Vogel.

Aangebrande Phönix 11 januari 2004 00:05

Citaat:

Dank U voor die beloning O vurige Vogel.

My pleasure.

PS: Voor €5000 kan ik dat reduceren tot 1u. Dus binnen en weer buiten. Wie weet ziet ge nog wat oude bekenden!

Nr.10 11 januari 2004 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Ik ben waarlijk geschokt door dit goddeloos gedrag. Seks dient uitsluitend ter voortplanting van het menselijk ras. Halfmensen zijn onrein!

Ik dacht dat je ging zeggen : "ter voortplanting van het eigen volk". Het zou een flagrante leugen geweest zijn. Maar goed, je hebt het niet gezegd.

Aangebrande Phönix 11 januari 2004 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10
Citaat:

Ik dacht dat je ging zeggen : "ter voortplanting van het eigen volk". Het zou een flagrante leugen geweest zijn. Maar goed, je hebt het niet gezegd.

Volkeren zijn onzin. Opium voor de godsdienstigen.

Nr.10 11 januari 2004 00:57

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10

Volkeren zijn onzin. Opium voor de godsdienstigen.

Je verwart religie met nationalisme.
Even corrigeren : Volkeren zijn onzin. Opium voor de nationalisten.
Of heb ik nu net hetzelfde gezegd als jij ?
Ik kom er niet uit. :cry:

Tantist 11 januari 2004 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 12 sec. of numarx
Daar kan ik nog niet echt over oordelen. Kan je een paar tekeningetjes posten hoe de seksualiteit precies in z'n werk gaat? Dan kan ik de graad van perversiteit beter inschatten.

maddox 11 januari 2004 02:15

Aangebrande Phönix, voor 5000€ leg ik mijn persoonlijk vagevuur aan.

Maar voor 2€ wil ik wel 3 dagen blijven hoor.

Tantist. Die cartoon komt recht uit de Rode Oortjes. Welke serie Babeth tot mijn groot Jolijt compleet heeft.

Maatschappelijk_axident 13 januari 2004 01:05

Citaat:

12" of Numarx. Derde schaamblaadje van links geeft het beste resultaat bij de ficus.Althans volgens de handlijding.Hardstekelige cactiï zijn lastiger, en eigenlijk alleen aanbevolen voor masochisten of klein geschapenen-deze kunnen tussen de stekels door wrijven.

Tantist, waarom zou je willen huwen?
het huwelijk zoals het algemeen aanvaard is is de verbintenis tussen 2 levende wezens(we kwamen van man en vrouw, hebben man/man vrouw/vrouw ook al toegelaten, minderjarigen uitgesloten,evenals familieleden in de eerste graad, en voor de rest meervoudige huwelijke uitgesloten).
Een belofte gezworen naar de 2 partijen toe, onder het waakzame oor en oog van een schepen of burgemeester, in functie van eerbaar getuige.

Helaas zijn schepenen of burgemeesters/essen politiek verkozenen en is eer en geweten al lang over boord gegooit, verkocht in ruil voor macht en zelfbelang.

Een plant is een levend wezen, dus moet het kunnen.

Pelgrim 13 januari 2004 11:05

Ik ben voorstander! Meer zelfs ik vind dat het gedaan moet zijn met elke vorm van discriminatie. Ik en mijn amoebe vriendin wachten nu al verdomme vier jaar om te kunnen trouwen.

Aangebrande Phönix 13 januari 2004 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Ik ben voorstander! Meer zelfs ik vind dat het gedaan moet zijn met elke vorm van discriminatie. Ik en mijn amoebe vriendin wachten nu al verdomme vier jaar om te kunnen trouwen.

Viel je uit de boot?

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=8935&start=75

Pelgrim 13 januari 2004 15:45

:oops:

:lol:

Nee, op dat vlak geen probleem. Gij kent mijn amoebe vriendin niet, das al :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be