![]() |
Imam roept op tot verscheuring Bijbel.
Imam bekritiseert Bijbel.
In navolging van de heer Wilders in Nederland, heeft Imam Ibrahim Mohammed in Sa. Arab. de Christenen opgeroepen om minstens de helft van de Bijbel te vernietigen. Hij noemt de desbetreffende passages beledigend en opruiend van karakter. Het gaat met name om bepaalde passages waarbij opgeroepen wordt tot zendelingenwerk om "ongelovigen" te bekeren tot het Christendom. IM duidt er op dat men in de Islam respect moet hebben voor andere godsdiensten en dat men enkel totaal ongelovigen moet trachten te bekeren tot de Islam. |
Ja maar diegene die zich bekeren uit de Islam mogen wel ontdaan worden van hun koppeke...
|
Pleur al die werken maar weg want ze zijn zo fake als ik weet niet wat
btw wel eens gezien hoeveel oproepen tot moord in de bijbel staan? Trouwens, die oproep is bedoeld om zowel het christendom als de islam te vernietigen. Zo dat er een globale Nieuwe Wereld Religie kan ontstaan. Zie hiervoor verder de NWO thread Pin d'Ar |
Eigenlijk zouden we die imam een verscheurde bijbel moeten opsturen, ... kwestie van hem even duidelijk te maken, dat we ons inderdaad niet laten doen door sprookskesboekskes van 2000 jaar oud, maar ik zou er ook een exemplaartje van de Koran bijdoen.
|
Citaat:
Da magnie zulle! In Saoudi mogen geen bijbels binnen! Ik vraag me dan ook af waarover die imam het heeft, die heeft vast nog nooit een bijbel gezien, laat staan erin gelezen. |
ja idd, face it, wat hebben de bijbel, koran of torah ons bijgebracht de laatste hodnerden jaren? Kom niet af met morela schele zever. Wees eerlijk.
Inderdaad, miserie, ellende, oorlog, ruzie, haat. Overal ter wereld zijn er wel doden gevallen waar die drie boeken vele temaken mee hebben. Waarom trouwens een boek lezen en aannemen als waarheid zodner eht in vraag te stellen? Moeten we onze intelligentie neit gebruiken? Of hebben we die voor niets gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Paar voorbeelden van mensen die zich lieten leiden door het Evangelie van Bijbel. Nu is het tijd dat u eens eerlijk bent... |
Citaat:
ik heb hem gelezen en het barst van de moord en doodslag tovenaars moet je doden, overspelige hand afhakken, een vogel vermoorden en ga maar door. JA ik heb het over de bijbel! Pin d'Ar |
Ik denk dat het Westen zowel het beste als het slechtste voortbrengt.
|
Citaat:
er staan ook goede dingen in de bijbel hoor, maar ook heel veel slechte dingen. O ja btw die Jezus heeft ook niet cht bestaan hoor, is een verwijzing naar de zon (het licht van de wereld) en verder is die Moeder Theresa gebruikt door de elite. Ze had beter ECHT werk kunnen doen!Nee ik bedoel niet in bedrijf of zo ze heeft gewoon heel veel gelogen. Pin d'Ar Pin d'Ar |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
God wil dit niet? man! ik heb het nu niet paraat hoor Maar god gebied mensen te moorden en te vermoorden!! Ik denk dat je hele stukken niet gelezen hebt verder barst dat boekie van de inconsequenties vb als je je vader en moeder niet eert bla bla bla en dan weer ergens anders: Wie zijn vader en moeder niet haat die kan niet tot mij komen Nou ja, erg psychotisch allemaal Pin d'Ar |
Citaat:
|
Citaat:
terwijl het geloof zelf gebouwd is op miljoenen doden! O ja,de huidige paus heeft ooit gif verkocht aan de nazi's en wat te denken van de pedofilie onder priesters! ingedekt door de paus herself! wat een hypocritische zooi Pin d'Ar |
Citaat:
En waar vindt ik zo'n lijst van Nobel-prijs winnaars waarbij staat of ze in de bijbel geloofde? Kijk, ik wil u wel geloven, mjah ... niet zomaar omdat ge 't typt. |
Citaat:
Mensen stierven voor de industriele revolutie ingevolge hongersnoden, telkens de bevolking te hoog werd in verhouding tot de produktie in de landbouw. En epidemieen als de pest e.d. En daarna natuurlijk de conflicten in de periodes 1789-1815 en 1914-1945, niet toevallig periodes dat de invloed van de kerk en godsdienst sterk was afgenomen. |
Citaat:
Waarom kregen duizenden NAZI-officieren een Vaticaans paspoort in 1945 om op die manier te kunnen vluchten naar Zuid-Amerika om zo hun vervolging te ontvluchten? Lijkt me heel gek, want het was de paus toen wel bekend wat de NAZI's gedaan hadden in hun kampjes ... Maar goed, het ging voer de bijbel, niet over de paus, die kan er een andere menig op na houden ... er wordt trouwens veel over de paus gezegd: check dat kruis, nu ken ik niet gelovig, maar vindt elke katholiek dat niet lijken op een satanisch kruis? http://www.trosch.org/msn/sym/papal-...h-per-ewtn.jpg |
Pindar:
Citaat:
Pindar: Citaat:
Volgens mijn bescheiden mening gebeurt daar het volgende: In de menselijke psychologie heeft ieder zijn type, dit psychologisch type bestaat in grofweg 2 soorten die elk nog is onderverdeeld worden in vele sub categorieën. Alleszins, waar het mij om te doen is, is dat de sexuele drang doorgaans een normale gedifferentieerde functie is van het bewustzijn. Nu het celibaat, bij mensen dat dit ernstig nemen wordt deze sexuele drang bewust verdrongen tot het uiteindelijk een ongedifferentieerde functie wordt in het onderbewustzijn - wat zeker niet wil zeggen dat deze ongedifferentieerde functie van kracht ontdaan is. Als deze functie nu vanuit het onderbewustzijn zijn krachten uitslaat zal de betreffende persoon onbewust vervallen in perversiteiten. Inderdaad, onbewust! Dus als men hem vraagt waarom hij dat of die kinderen heeft verkracht heeft hij daar zelf geen verklaring voor. Let wel, ik spreek het niet goed, ik probeer alleen maar te verklaren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be