![]() |
Het boycot ''Homoseksualiteit is doodnormaal in de dierenwereld'' topic
Mensen, dit topic is al bijna toe aan zijn verjaardag van 7000 posts, wordt het niet een beetje te gek, zeker gezien de inhoud van dat topic? Heen en weer worden verwijten gemaakt, wordt met modder gegooid, en worden onwaarheden gepredikt. Laten we er met z'n allen een eind aan maken: Boycot deze thread!
|
Blijkbaar is homo zijn niet voor de gewone kleine man,wat erg als je als home juist die kleine man bent.....Nee ga de discussie aan met de juiste mensen liberalist_NL zelfs al verlies je deze strijd... Ik draag U hoog in mijn achting hoor!!! duveltje382
|
Citaat:
|
Goh Liberalist, ik voel me door sommigen te zwaar beledigd om nu zomaar het topic te laten voor wat het is en hen te laten zegevieren.
|
Citaat:
|
Citaat:
1 Als Paulus zegt: "Het is niet waar", hij er altijd bij plaats waarom dat ook niet waar is. 2 Je nu zelf achet mijn rug bezig bent en mij, weliswaar met een knipoog, toch maar achterbaks noemt. 3 je zelf zegt dat de thread tegen mij bedoeld is. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6894 Ik moet dat grappig vinden zeker? Terwijl jij het mag hebben over 'met modder gooien', 'verwijten maken', 'het prediken van onwaarheden', en het rijtje zal wel nog kunnen aangevuld worden... Proficiat! U heeft een gele ballon gewonnen. De rode zijn op. Paulus. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe je het ook draait of keert, wat je nu normaal of abnormaal vindt, of een sexuele overtuiging moet gedriscrimineerd worden of niet...ik vind dat er vééééél te weinig mooie homo's zijn en vééél te veel mooie lesbiennes...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus |
Lap en ook deze topic gaat dezelfde kant op, hem namelijk naar de verdoemenis helpen... sommigen zitten blijkbaar echt met helemaal NIETS inen blijkbaar moet ten koste van alles maar dan ook alles, alles wijken!
|
Er is een mannelijk duif (doffer) beschreven die een juist verongelukte soortgenoot in de aars penetreerde.
Is echt waar! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be