Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bewondering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81170)

nubian 22 februari 2007 00:14

Bewondering

Wie bewonder je enorm?

baseballpolitieker 22 februari 2007 00:51

Mezelf!8-)

HAMC 22 februari 2007 01:34

Ceasar, heeft in vele opzichten aan de basis gestaan van onze wereld.

baseballpolitieker 22 februari 2007 01:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2457258)

Mezelf in alle opzichten aan de basis gestaan van mijn wereld!:-D ;-)

lombas 22 februari 2007 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 2457258)

Naast het feit dat ik zijn naam wel correct kan schrijven, zou ik hem nooit noemen.

Nu zou hij gewoon beschouwd worden als een megalomane, dictatoriale imperialist met genocidale trekjes - en met al het charisme dat zulke mensen meestal omringt.

lombas 22 februari 2007 02:01

Ik bewonder de meeste mensen die ik ken, en voor de rest een schare filosofen en zo.

En mijn kat - de levensfilosofie waar menig mens naar verlangt.

Laya 22 februari 2007 08:38

Ik bewonder vele mensen, soms voor kleine dingen

Ik bewonder mensen die tientallen jaren getrouwd zijn en er samen nog gelukkig uitzien
Ik bewonder mensen die tientallen kilo's vermageren gewoon door hun leefgewoonte aan te passen
Ik bewonder mensen die stoppen met roken, drinken... of sterk vermageren enkel en alleen op karakter

en zo zou ik nog een tijdje kunnen doorgaan....

Ik bewonder zelfs mensen die hier lullige draden opstarten om hun moed :-)

Djiezes 22 februari 2007 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nubian (Bericht 2457114)
Wie bewonder je enorm?

Mahatma Gandhi

Anna List 22 februari 2007 08:53

kleine gewone mensen die ineens grootse dingen doen, en dan meestal een beetje sullig staan rond te kijken, de schouders ophalen, en iets brabbelen als 'da's toch maar normaal, dat zou iedereen doen' en dan voortgaan

nubian 22 februari 2007 09:16

-Steven Biko
-Al de 'vergeten helden' die dagelijks opkomen voor de mensenrechten, en voor een betere samenleving.
-Al de 'moedige vergeten oorlogsslachtoffers' die dagelijks moeten overleven, zonder eten,medicijnenen, onderdak en toch nog steeds de moed en hoop hebben.
-Meesterspion Philby

DaBlacky 22 februari 2007 09:22

Ik bewonder Patriot! om het feit hoe hij zo vol kan zijn van iedere keer weer een andere partij.

Jantje 22 februari 2007 09:35

Mijn ouders, omdat zij zoveel tijd en geduld en moeite hebben kunnen opofferen om mij te laten opgroeien.
En voor de liefde die zij mij steeds opnieuw gaven.

Nu ik zelf vader van 4 kinderen ben en er 3 alleen opvoed, weet ik pas wat zij voor mij hebben gedaan.

Daarom heb ik bewondering voor iedere ouder die het brood uit eigenmond spaard voor zijn/haar kinderen.

En voor onze jonge politici, die zonder enige ervaring denken het leven van duizende arme in Vlaanderen te kunnen verbeteren, terwijl ze niet weten wat armzijn betekend. Echt ik bewonder heb voor hun moed om zoveel dwaasheid te durven vertellen en er nog rijk mee te worden ook.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be