![]() |
pb
kan je pb's van één bepaald persoon onmogelijk maken ?
|
Zit je al met een stalker:lol:
|
Citaat:
|
stuur het door naar mij:twisted:
|
van zodra een stalker zich meldt, stuur ik hem/haar door ... ben wel benieuwd hoor, wil dat wel eens meemaken ...
|
Dat wil je niet meemaken;-)
|
Citaat:
|
neeje, ik ben enkel een though chick met een zuiders temperament ;-)
|
Citaat:
En is het trouwens niet zo dat je geen PB's kunt ontvangen van mensen op je negeerlijstje? |
Citaat:
|
Citaat:
Via pb of publiekelijk? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
2/ Dreig- of stalkmails direct op het forum publiceren, of op voorhand aankondigen dat je dat zal doen, kan helpen. |
Citaat:
Toch een krak, die gestalkte admin,hé? Citaat:
Noch vonden anderen het ooit nodig mij te stalken. Ik kreeg enkel hele aardige, en effenaf lieve, pb-s.:-D |
Citaat:
MAAR ZE MOETEN NIET DENKEN DAT IK NU VAN GEDACHT GA VERANDEREN, SCHAF DE NEGEERKNOP AF, NU! :lol: |
Citaat:
|
Als de mod ook deze draad sluit heb jij dat op je geweten. Er werd namelijk duidelijk een negatief antwoord gegeven op jouw eis en dan kom je ze deze draad opnieuw stellen.
Je lijkt wel een verwend nest dat geen genoegen neemt met een 'neen' van zijn ouders. |
Citaat:
trouwens deze draad hoort thuis in k&k aangezien men geen deftig antwoord kan of wil geven op de vraag! |
Citaat:
Mis poes! Deze draad gaat over PB's en daar werd wel degelijk antwoord op gegeven. Zij het door de forumgebruikers. Degenen van wie je geen pb meer wil krijgen zet je in je negeerlijst. JIJ zit hier echter de boel onder te spammen, wat strafbaar is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be