![]() |
Citaat:
Rikske heft nog nooit iets gepresteerd, zeker niet in zijn periode als minister. Als er één pummel in Vlaamderen kan gevonden is, dan is het wel onzen opritligger! :evil: |
Dit is juist een mooi voorbeeld dat een jongerenafdeling niet een bende makke hielenlikkers van de partijtop moet zijn.
|
Schande dat de voormalig minister van faillisementen gekozen is tot blauwe reus. In ieder geval verdient grote smurf die prijs meer dan hem.....
|
Wel als jong liberaal kan ik me ook héél moeilijk vinden zu in die opinie van jong VLD. Er zijn trouwens nogal meer zaken waar ik het moeilijk mee heb.
Patrick Janssens krijgt bv. de blauwe kneus... tja... omdat hij op een niet te mooie manier burgemeester is geworden in Antwerpen. Idd, het is niet mooi wat er daar gebeurd is maar hem daarvoor de blauwe kneus geven, gaat me te ver. |
Citaat:
|
Citaat:
Daems is één grote opblaaskop! Niet meer maar zeker minder! :lol: :lol: |
Voor zover de serene discussie. Ik vraag mij af waarvoor ik in godsnaam nog moeite doe...
|
Citaat:
Wellicht krijg ik heel het forum op mijn dak met mijn volgende bewering. Ik was heel blij dat Sabena uiteindelijk opgedoekt werd. Moest al veel eerder gebeurd zijn. Decennialang poen van de belastingbetaler blijven stoppen in een log en onrendabel bedrijf getuigt niet van behoorlijk bestuur. Idem dito voor post en NMBS. En nu jij Chill. Je mag gerust blijven verder schelden :lol: |
Citaat:
Verder is uw post nog onbelangrijker! :roll: |
Ik vind dat Daems wel een pluim verdient omdat hij de eerste minister is die Sabena heeft gesaneerd. En met success. Nu hebben we een goedkopere en stiptere luchtvaartmaatschappij.
|
Citaat:
Welke luchtvaartmaatschappij? Sobelair??? :lol: |
COVELIERS was een betere keuze geweest.
Die deed tenminste nog eens iets! |
Daems alleen het faillissement van Sabena verwijten kan nu ook weer niet vind ik. IEDEREEN is daarvoor verantwoordelijk en eind de jaren tachtig heeft toenmalig minister van Verkeer Herman Decroo zelfs voorgesteld om Sabena een rustige "dood" te laten sterven; het kon toen niet zijn met alle gevolgen vandien.
|
Citaat:
Aast u op een oscar van verzuring? :lol: :lol: |
Citaat:
De vraag is echter wat Rikketik heeft verwezenlijkt, buiten ruzie stoken in de werkgelegenheidsconferentie en zijn mega-idee over sociale amnestie (lees knack deze week). Rikketik heeft geen bevoegdheid en geen opbouwende voorstellen geformuleerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het opbouwend voorstel van Rik wordt nu al in de praktijk gebracht door Frank. Waarvoor dank aan beiden. En nu gij. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor zover je hen eerst de ideeën aanreikt :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be