Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Tijd voor een nieuw Thema-forum: Milieu (https://forum.politics.be/showthread.php?t=81382)

discuz 23 februari 2007 14:25

Tijd voor een nieuw Thema-forum: Milieu

Beste moderatoren,

Mag ik het voorstel lanceren een nieuw thema-forum te openen rond de groene issues als klimaatverandering, afval, energiebesparing, e.d?

baseballpolitieker 23 februari 2007 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door discuz (Bericht 2460852)
Beste moderatoren,

Mag ik het voorstel lanceren een nieuw thema-forum te openen rond de groene issues als klimaatverandering, afval, energiebesparing, e.d?

Ja please moderators doe het! Moet ik tenminste niet meer op die verschrikkelijke topics kijken!;-)
Hier bij pleit ik nog steeds voor het geschiedenis forum!

flyingrhyno 23 februari 2007 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2461384)
Moet ik tenminste niet meer op die verschrikkelijke topics kijken!;-)

Zegt de persoon die ijvert voor de afschaffing van de negeerknop ;)

baseballpolitieker 23 februari 2007 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingrhyno (Bericht 2462177)
Zegt de persoon die ijvert voor de afschaffing van de negeerknop ;)

Allé ik ben nu al berucht bij de moderatie als degene die ijvert voor de afschaffing van de negeerknop! Ik ben daar eigenlijk best tevreden mee want als jullie van niets weten kunnen ook jullie ogen niet open gaan!
Er is een groot verschil tussen gewoon discussie negeren wat gewoon met interesses te maken heeft dan meningen die je niet aanstaan weg te knippen uit discussies!
Waarom beantwoorden jullie niet aan de vraag van de gebruikers om nieuwe sub-fora op te richten, omdat jullie teveel werk hebben met de forumsessies??? Tijd voor idiote berichten heb je natuurlijk wel!:roll:

garfield 23 februari 2007 21:25

nee; zo'n extra onderdeel vraagt meer energie en is slecht voor onze ijskappen :twisted:

flyingrhyno 23 februari 2007 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2462189)
Allé ik ben nu al berucht bij de moderatie als degene die ijvert voor de afschaffing van de negeerknop! Ik ben daar eigenlijk best tevreden mee want als jullie van niets weten kunnen ook jullie ogen niet open gaan!
Er is een groot verschil tussen gewoon discussie negeren wat gewoon met interesses te maken heeft dan meningen die je niet aanstaan weg te knippen uit discussies!
Waarom beantwoorden jullie niet aan de vraag van de gebruikers om nieuwe sub-fora op te richten, omdat jullie teveel werk hebben met de forumsessies??? Tijd voor idiote berichten heb je natuurlijk wel!:roll:

Ik ben blij dat u er de humor van inzag...8-).

Om even de vraag rond de themafora te behandelen.
Als wij de tijd rijp achten voor een thema forum rond geschiedenis of milieu dan zal dat zeker besproken worden.
Er wordt trouwens nagedacht over een herschikking van de fora, maar aangezien meerdere mensen recht van spreken hebben binnen het politics-team is dit nog niet voor binnenkort.

Over hoe wij onze tijd indelen hebt u niet te oordelen, wij werken enkel met vrijwilligers die buiten politics.be nog een sociaal en/of professioneel leven hebben. Een groot deel van de nog resterende vrije tijd wordt door die mensen in dit forum gestoken en beetje respect is dan zeker niet misplaatst.

Nog veel forumplezier gewenst,

Flying...

baseballpolitieker 23 februari 2007 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door flyingrhyno (Bericht 2462304)
Om even de vraag rond de themafora te behandelen.
Als wij de tijd rijp achten voor een thema forum rond geschiedenis of milieu dan zal dat zeker besproken worden.
Er wordt trouwens nagedacht over een herschikking van de fora, maar aangezien meerdere mensen recht van spreken hebben binnen het politics-team is dit nog niet voor binnenkort.

Tegen dat ik aan 40.000 berichten zit zullen jullie er toch wel aan beginnen zeker!8-)

Griffin 24 februari 2007 18:55

Wil je dan een forum waar alleen over het klimaat wordt gepraat, want de oorzaken en de gevolgen vallen volgens mij allemaal in maatschappelijke, of zelfs politiek, als 't over wetgevende maatregelen zoals eco(oftochniet)belasting gaat... ;)

baseballpolitieker 24 februari 2007 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2464460)
Wil je dan een forum waar alleen over het klimaat wordt gepraat, want de oorzaken en de gevolgen vallen volgens mij allemaal in maatschappelijke, of zelfs politiek, als 't over wetgevende maatregelen zoals eco(oftochniet)belasting gaat... ;)

Komaan steun ons, dan zijn we tenminste van al die groene groentjes vanaf!:lol: ;-)

Peter Johan 24 februari 2007 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2465041)
Komaan steun ons, dan zijn we tenminste van al die groene groentjes vanaf!:lol: ;-)

Geachte,

U geniet mijn hoge steun in mijn functie als administrator.
Om u te plezieren, hebben de fporumtechneuten een tool ontwikkeld waarmee u al diegenen die groene berichten plaatsen, kan negeren. U vindt dit handige hulpmiddel door op de naam te klikken van diegene wiens berichten u niet langer wenst te lezen. Daarna vinkt u de optie aan 'Voeg 'persoon-x-y-z' aan uw negeerlijst toe'.
Via deze handeling verplaatst u zelf alle bijdragen die u wenst naar een soort subforum dat negeerlijst heet.
Een apart subforum om berichten dewelke u storen, te negeren, is op die wijze niet eens meer nodig.

Mag ik u ook vragen om in deze topic uw steun te betuigen aan mijn streven om deze voor u klaarblijkelijk interessante functie te behouden? Bepaalde personen pleiten namelijk voor het afschaffen ervan, zodat u gedoemd bent om tot in den treuren de voor u storende groene berichten te blijven lezen.

Dank bij voorbaat.
Peter Johan

baseballpolitieker 25 februari 2007 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2465285)
Geachte,

Om u te plezieren, hebben de fporumtechneuten een tool ontwikkeld waarmee u al diegenen die groene berichten plaatsen, kan negeren. U vindt dit handige hulpmiddel door op de naam te klikken van diegene wiens berichten u niet langer wenst te lezen. Daarna vinkt u de optie aan 'Voeg 'persoon-x-y-z' aan uw negeerlijst toe'.
Via deze handeling verplaatst u zelf alle bijdragen die u wenst naar een soort subforum dat negeerlijst heet.
Een apart subforum om berichten dewelke u storen, te negeren, is op die wijze niet eens meer nodig.

Mag ik u ook vragen om in deze topic uw steun te betuigen aan mijn streven om deze voor u klaarblijkelijk interessante functie te behouden? Bepaalde personen pleiten namelijk voor het afschaffen ervan, zodat u gedoemd bent om tot in den treuren de voor u storende groene berichten te blijven lezen.

Dank bij voorbaat.
Peter Johan

Mij storen vooral de groene topics en niet de groene berichten!8-) Tja daar kunnen we de negeerknop niet voor gebruiken maar NIEUWE subfora wel! Ik ben niet zo bekrompen om mensen die een bepaalde mening hebben uit te sluiten uit bepaalde zeer interessante dicussies, hun topics kunnen me wel gestolen worden!8-)

Peter Johan 25 februari 2007 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2465368)
Mij storen vooral de groene topics en niet de groene berichten!8-) Tja daar kunnen we de negeerknop niet voor gebruiken maar NIEUWE subfora wel! Ik ben niet zo bekrompen om mensen die een bepaalde mening hebben uit te sluiten uit bepaalde zeer interessante dicussies, hun topics kunnen me wel gestolen worden!8-)

Geachte,

Als iemand de mening van één of meerdere personen wil negeren, dan kan ik daar begrip voor hebben. Meer zelfs daar hebben we de negeerknop voor.
Wanneer iemand echter een volledig thema met alle debaters voor én tegen wil in een katern opsluiten om te kunnen negeren, dan is dat voor ons een brug te ver.
Voorlopig komt er dus geen apart forum voor milieudiscussies, die overigens perfect thuishoren in de katern maatschappelijk, waar u ze als intelligente snellezer kan negeren.

Peter Johan

baseballpolitieker 25 februari 2007 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2465395)
Geachte,

Als iemand de mening van één of meerdere personen wil negeren, dan kan ik daar begrip voor hebben. Meer zelfs daar hebben we de negeerknop voor.
Wanneer iemand echter een volledig thema met alle debaters voor én tegen wil in een katern opsluiten om te kunnen negeren, dan is dat voor ons een brug te ver.
Voorlopig komt er dus geen apart forum voor milieudiscussies, die overigens perfect thuishoren in de katern maatschappelijk, waar u ze als intelligente snellezer kan negeren.

Peter Johan

Ik vind dit dus schandalig, hoort u mij, schandalig! Hoe kunt u nu de zovelen groentjes op dit forum zomaar negeren, u hebt ze toevallig toch niet op uw negeerlijst gezet? Beledigingen tegen mij kunnen nog maar tegen de groenen!!! Dat u ze zo onrespectloos behandeld dat u ze zelfs geen eigen plekje wilt geven als ze daar zelf voor vragen! Nee, dit vind ik er echt over!

Peter Johan 25 februari 2007 00:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2465399)
Ik vind dit dus schandalig, hoort u mij, schandalig! Hoe kunt u nu de zovelen groentjes op dit forum zomaar negeren, u hebt ze toevallig toch niet op uw negeerlijst gezet?

Geachte,

Uit hoofde van mijn admin-functie negeer ik uiteraard niemand om aldus steeds een beeld over het gehele plaatje te behouden.

Citaat:

Beledigingen tegen mij kunnen nog maar tegen de groenen!!! Dat u ze zo onrespectloos behandeld dat u ze zelfs geen eigen plekje wilt geven als ze daar zelf voor vragen! Nee, dit vind ik er echt over!
U ziet het compleet verkeerd.
Ik laat groene discussies toe in de normale fora, opdat ik er zeker van zou zijn dat u ze niet makkelijk zou kunnen negeren.

Peter Johan

baseballpolitieker 25 februari 2007 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2465411)
Geachte,

Uit hoofde van mijn admin-functie negeer ik uiteraard niemand om aldus steeds een beeld over het gehele plaatje te behouden.

Toch bedankt dat u net ietsje meer aan mij denkt dan aan de andere!
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2465411)
U ziet het compleet verkeerd.
Ik laat groene discussies toe in de normale fora, opdat ik er zeker van zou zijn dat u ze niet makkelijk zou kunnen negeren.
Peter Johan

Denk jij nu echt dat die groentjes willen dat ik met hen meepraat? Ze vragen net zo'n plaatsje waar ze niet constant op de lastige en onweerlegbare commentaren van mij moeten stuiten! Gun die gastjes toch iets hé!

Griffin 25 februari 2007 10:39

Baseball, jij hebt de onweerstaanbare drang om op dergelijke topics te klikken? :lol:

Knuppel 25 februari 2007 13:50

Citaat:

Ze vragen net zo'n plaatsje waar ze niet constant op de lastige en onweerlegbare commentaren van mij moeten stuiten!
Ik heb anders de indruk dat jouw commentaren eerder amusant zijn dan lastig...

Ze hoeven trouwens maar de negeerknop te gebruiken om ze niet te hoeven zien.

Maar dan 'missen' ze natuurlijk je onweerlegbare commentaren, en die mag ze niet ontgaan, hé?

Gun 25 februari 2007 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan (Bericht 2465285)
Geachte,

Dank bij voorbaat.
Peter Johan

:thumbsup: No comment

Knuppel 25 februari 2007 13:59

Ja, leuk hé?

Een admin zoals Peter Johan krijgen ze hier nooit meer.

baseballpolitieker 25 februari 2007 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2466314)
Ik heb anders de indruk dat jouw commentaren eerder amusant zijn dan lastig...

Ze hoeven trouwens maar de negeerknop te gebruiken om ze niet te hoeven zien.

Maar dan 'missen' ze natuurlijk je onweerlegbare commentaren, en die mag ze niet ontgaan, hé?

Ze spelen het spel graag fair maar het minste wat we hen moeten geven is toch een plekje waar ze helemaal zichzelf kunnen zijn en waar hun topics altijd bovenaan de lijst staan, wat nu is het toch zo jammer dat die discussies na een kwartiertje al uit de eerste pagina verdwenen zijn!:-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be