![]() |
Wilders maakt wetsvoorstel voor boerkaverbod...
Het was te verwachten...
![]() Wilders maakt wetsvoorstel voor boerkaverbod ![]() Als men zo'n uitlatingen doet als minister Vogelaar, dan heeft men meer verstand van vogelen als van integratie... Want hoe kan men verwachten dat een boerka draagster en haar familie ooit zullen integreren? ![]() Wist U dat muizen kunnen lachen? |
Als hier iemand probeert zo'n voorstel in te dienen riskeert hij door heel de linkse maatschappij als uitschot en racist behandeld te worden!
|
Citaat:
|
Politici die het moeten hebben van vestimentaire verboden of verplichtingen,... de debiliteit!
|
Is daar wel een aparte wetgeving voor nodig, ik dacht dat je gelaat herkenbaar moest zijn op openbaar terrein, ook op straat dus?
|
Citaat:
Maaseik mag boerka verbieden De stad Maaseik mag het beruchte boerka-verbod handhaven. Dat volgt uit de uitspraak van de Maaseikse politierechtbank, die maandag het beroep van de Marokkaanse Khadija El Ouazzani verwierp. El Ouazzani was een van de vijf Maaseikse vrouwen die regelmatig totaal gesluierd door Maaseik wandelden. In april 2005 kreeg El Ouazzani hiervoor een boete van 75 euro. Ze tekende bij de politierechtbank van Maaseik beroep aan. De uitspraak is belangrijk voor de rechtspraak in dit land. Het is namelijk de eerste keer dat een rechtbank in België een boerka of niqaab (gezichtssluier) verbiedt. ,,Heel wat collega's in België overwegen een verbod op boerka's of gezichtssluiers", zegt burgemeester Jan Creemers van Maaseik. ,,Ze hebben deze uitspraak afgewacht omdat ze zich bij een verbod door een rechtbank gesterkt voelen". sdg (belga)13/06/2006 --------------------- Ook in antwerpen kan je ervoor opgepakt worden , het is trouwens twee hollandse reporters overkomen die voor de grap in burka in antwerpen over straat liepen. en dat is maar goed ook ! met hoofdoek doen ze maar op (ALS het tenminste niet in openbare functies is ! Dat moet immers volkomen neutraal blijven vind ik) maar burka's (zelf enkel op straat)? NO WAY ! Bovendien zou mijn mannelijk ego het niet te boven komen als ik al dat vrouwelijk schoon niet in al zijn vormen zou kunnen aanschouwen :-D |
Citaat:
|
't is dan ook carnavalsperiode nietwaar....
|
1 Bijlage(n)
Alle openbare uitingen van de islam moeten verboden worden;hopelijk trekken de islamieten daar dan de gepaste conclusie uit.
|
Citaat:
En dan weten dat in de landen, waar uw geliefd communisme het voor het zeggen/had, de gelovigen vermoord werden, mishandeld en/of in kerkers verdwenen. In het allerbeste geval mocht het geloof onder zeer strikte voorwaarden beleden worden... U, die als de beste de geschiedenis kent, zult wel geen voorbeelden of links nodig hebben, veronderstel ik... Weet U wat, Steven, klein links dat zijn, in het beste geval, een bende idioten, volksverlakkers .. In het slechtste geval vulgaire criminelen... Het is niet voor niets dat de PVDA hoopt, samen met de extreme moslimfundamentalisten , de westerse cultuur met alle macht en wapens te bekampen... Gelieve dit niet persoonlijk op te vatten, hé Steven... ;-) |
Geen probleem CHIPPIE, ik ben meer van je gewoon ;)
Maar gemeend, ik stelde nu enkel een eerlijke vraag hoor, maar blijkbaar kan dat al niet meer :) |
We hebben al een paar krankzinnige en kolderieke uitlatingen van minsiters in spé mogen vernemen. Te beginnen met een zekere Jaqueline, die al voortijdig haar haantje liet kraaien en zomaar - in eens - alle diesels de wacht aanzegde.
Nu deze Vogelaar. Weer zo'n ondoordachte uitspraak van een mens dat nog niet eens actief als minister is. Als dát ertoe zal bijdragen om integratie te bevorderen. Afvoeren dat mens en direct in het bejaardentehuis plaatsen! Daar hoort ze thuis met dit soort wanstaltige uitspraken. Ga ik morgen even tanken met een bivakmuts op!!!! |
En, luister en huiver: de PvdA als RAMPENPARTIJ doet zich al direct gelden!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Als de PVDA het moest hebben van blanke nederlanders met communistische principes, waren ze slechts een schaduw van de PVV. Maar nu ze geleerd hebben andere bevolkingsgroepen te charmeren, moeten de principes bijgeschaafd worden; Zie maar naar Rotterdam hé ;-). Ook de PS heeft deze les al geleerd in Brussel, en de SPA van Janssens evenzeer. Geen nood, de factuur wordt ingewilligd hoor. Kwestie m'n schaap in alle rust te kunnen slachten, en politie die met de matrak naar die terroristen van GAIA afloopt :lol: |
Citaat:
|
Met D'66 samen heeft PvdA me nooit gecharmeerd. Linkse.ullers en rechtse vullers. Ga voor de grap maar eens kijken waar de heer M. van Dam woont, misschien dat je dan iets gaat begrijpen van deze ongrijpbare cultuur, PvdA heeft in de huidige vormgeving niets meer te maken met "arbeid" - maar met een ogenschijnlijke sociale bewogenheid die gevolgd wordt door de jacht op de zeer goed betaalde overheids-baantjes en de daarnaast gelegen gebieden.
Het is allemaal niet zo moeilijk en zo goed voorspelbaar. Het spel is nog niet begonnen en de losse flodders vliegen al door de lucht. De gemiddelde Nederlander durft - behalve in besloten kring - niet voor zijn/haar mening uit te komen. Het wordt als regel een stotterparade met "alsen en maren". CDA/CU kan nog wel door de bocht, maar PvdA is een dodelijk tumor. We zullen de PvdA op de voet volgen en hun missers zullen weldra de kranten doen vullen. |
Citaat:
altijd mooi om almachtigen aan het werk te zien. Weten wat andere denken. Het heeft iets religieus. |
Citaat:
Drank maakt meer kapot dan je lief is. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be