![]() |
Zoek het ene verschil
Citaat:
Citaat:
En nee, ook bij de rest van de BUB-top is geen spoor meer terug te vinden van onze kersverse OVLD-er. |
Bob Vangeel is naar de VLD overgestapt. Niet echt het bewijs dat hij tot de jaren van verstand is gekomen.
|
Dit is toch niet de eerste keer?
Betekent dat dat we dit keer ook weer de vuile was gaan mogen zien van BUB?8O |
Citaat:
Citaat:
|
Wat een rommeltje in die baby partijtjes ,Ik denk dat Patriot er goed aan gedaan heeft om over te stappen naar 'open-VLD'
|
Citaat:
De PVV gaat dan volgens mij slaag krijgen zoals ze er nooit eerder kreeg. |
En na dat pak slaag krijgen ze plots een inval van vlaams gezindheid en schuiven ze vande casteele , borginon etc naar voor ....
Ze de open VLD inde oppositie en zorden weer (nep)vlaams. Op dat gebied zijn cdenv en VLD perfect hetzelfde. |
In plaats van 0.51 % gaat de bub terugvallen op een resultaat van 0.49 %
|
Citaat:
|
Ik ben helemaal niet verloren. ;)
|
Heb je dan vrijwillig jouw plaats van ondervoorzitter van de bub aan Ruben de Dolfijn afgestaan?
Waarom heb je eigenlijk niet gewacht op de grote doorbraak van de bub? Kreeg je uiteindelijk toch in het snuitje dat een terugkeer naar het unitaire Belgique er niet inzit? En wat hebben Ruben en Hans je betaald (of beloofd) dat je deze keer de lippen op elkaar houdt? |
Citaat:
|
Ik blijf tot in de lengte der dagen sympathisant van de BUB. Ik ben er gewoon van overtuigd dat het mogelijk moet zijn het unitarisme te laten binnensijpelen in een grote partij, partij waarvoor ik altijd respect heb gehad (nadat die belachelijke confederale congresteksten verdampten uiteraard).
|
sympathisant? Dus geen lid meer?
|
Leer de BUB-terminologie en gij zult zien...;)
|
Citaat:
Je bedoelt dat JIJ het unitarisme kan doen insijpelen bij de Pest Voor Vlaanderen nadat zij toch al haar 'belachelijke' confederale congresteksten liet 'verdampen'? Iedereen buitengooien die het verdampingsproces tegengaat helpt daarbij natuurlijk, alleen.... De partij wordt er zoveel kleiner door, hé? |
Citaat:
|
Citaat:
Is ze zo vals en misleidend? |
Citaat:
:oops: Respect voor de VLD???:oops: |
Ik ben geen dogmatisch Vlaams-nationalist, dus ik kan respect opbrengen voor de liberalen, ja.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be