![]() |
Citaat:
Als Rusland, China, India... met meer dan 10% groei hun economie aanzwengelen (en ze hebben daar dan nog de meest vervuilende industrie), dan zullen wij, met onze ondernemingen te onthoofden, onze aarde wel gaan redden... Alleen die drie landen al vertegenwoordigen meer dan de helft van de wereld in oppervlakte en bevolkingsaantal... En dan spreek ik nog niet over Brazilie, Indonesië en ontelbaar andere landen... En al de landen zijn vrijgesteld om een bepaalde norm te halen... |
Citaat:
|
Citaat:
China,bijvoorbeeld,opent de laatste 2 jaar vrijwel wekelijks een nieuwe steenkoolgestookte electriciteits-productieunit..... Op "The Guardian" was enkele maanden geleden te lezen dat iedere jaarlijkse CO2-besparing die het Verenigd Koninkrijk presteert,"opgesoupeert" wordt door China BINNEN DE DRIE MAANDEN. Daarom moeten we "CO2-besparingen" (en andere beperkingen van uitstoot en verbruik)doorvoeren in het kader van technologische verbetering,Niet "Um Sonst" zoals de Duitsers het zo mooi zeggen. O ironie: Binnenkort zal vrijwel overal het gebruik van gewone gloeilampen aan banden gelegd worden,en vervangen door spaarlampen. Kelt heeft ondertussen ff zijn spaarlampen(van een Nederlands en een Amerikaans "merk") nauwer bekeken,en waar komen ze vandaan? yep: Peoples Republic of China en Bangladesh.....daar gaat ons technologisch voordeel ,we mogen ze niet eens zelf meer maken :? |
Citaat:
|
Citaat:
Bahnee ze vragen een correcte inschatting van de uitstoot. In De eerste Kyoto-ronde werden de allocaties namelijk veel te hoog gesteld. En Meneerke Peeters wil dat zo houden. |
Ach ja, Peeters is nog steeds niet op de hoogte van zijn volledige jobinhoud. Hij begrijpt blijkbaar niet goed wat het onderdeel leefmilieu en natuur precies inhoudt.
|
Welke politicus kent zijn job wel?
Allemaal kennen ze de job hoor, alleen is die niet wat de burger van hen verwacht. Stel je voor, je hebt een koffiejuffrouw die geen druppel drinkbare koffie maakt. Niet verwonderlijk, als de job waar ze naar soliciteerde chauffeure is. Maar kom, is zakkenvullen een job? Voor politici wel lijkt het. Alles is goed om te grijpen en grabbelen. En dit soort mensen beslissen dan over een wereldmaterie terwijl hun eigen wensen niet verder gaan dan uitpuilende bankrekeningen en de volgende verziekingen.... Kyoto mijn voeten. Laat ons erop los vervuilen , en we zien wel wie het uiteindelijk overleeft. Ik gok op de kakkerlakken. |
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
ecologisch- korte-broekendragers dan . |
Lui Groen! denkt natuurlijk niet verder dan zijn snotneus lang is...
De opwarming van de aarde gaan oplossen, zonder dat er op wereldvlak afspraken gemaakt worden, door hier de bedrijven kapot te maken... :roll: Maar ja, het kapot maken van onze economie, dat is voor onze roodgroene jongens het uiteindelijk doel... 8-) |
Citaat:
Denken werkelijk dat ze discussie-fähig zijn... |
Het weer bevalt mij prima zoals het is. De mensen zijn goedgezind en komen nu ook in de winter buiten.
Waarom toch altijd zo verzuurd over het klimaat ? Ik heb persoonlijk nog geen enkel negatief gevolg gezien van de veronderstelde opwarming, enkel positieve gevolgen. |
Ze hebben lui-groen niet nodig gehad om de opwarming te veroorzaken, dus hebben ze lui-groen niet nodig om ze op te lossen.
Lui-groen kan dus verder lui-groen blijven, waarvoor dank. De trollen van het bedrijfsleven gaan het wel wereldwijd oplossen, dag en nacht, onderwijl is het voor ons Fiesta en Siesta. |
Citaat:
Scheel soms? Of hersenbeschadigd? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zijn wij? We stellen niks voor. Maar ook hier zullen de zwaksten het eerst en het pijnlijkst het gelag betalen. |
We kunnen nog altijd schone lucht gaan kopen in Rusland of Canada.
Walgelijk, die hele koehandel aan CO2emissierechten. Enkele landen en bedrijven die daar stinkend rijk van worden. En zelfs links of extreem-links heeft daar geen probleem mee, want "het milieu wordt zo toch maar geholpen". LOL En moesten we het klimaat nu nog begrijpen, en zeker zijn dat een reductie van de CO2 emissie naar het nivo pre-1990, of zelfs drastischer, naar pre-1950, direct de klimaatverandering zou stoppen (of zelfs maar op termijn, 30 jaar of zo), zou ik het geen weggesmeten geld vinden. Jammer genoeg is dat niet zo, is het klimaat niet zo simpel als reductie in CO2 => reductie in klimaatverandering. Ook al laten nogal wat instanties dat zo uitschijnen. Een maat voor niets, op uw en mijn kosten. |
Citaat:
Door jarenlange verminderde regenval in de groeiperiodes, worden de patatten steeds kleiner en kleiner en de oogsten ook. het zal jouw wel niet kunnen schelen als kaviaar-eter maar de patatten zijn in vier jaar tijd vier keer duurder geworden. Maar niet allen met de patatten zullen we in de patatten komen te zitten met de klimaatwissel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be